  • 11. Data: 2013-03-30 20:40:24
    Temat: Re: Test wywoływarek RAW
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-03-30 18:48, Marek pisze:

    > Mam myślenie spaczone elektroniczno-informatycznym podejściem. Czyli od
    > strony graficznej kontrast jest takim sztywnym pojęciem?

    Jeśli przyjmiemy, że kontrast to współczynnik szerokości spectrum przy
    przekształceniu jednego medium w drugie, z punktu widzenia matematyki
    ADCsee postąpił prawidłowo, choć niezgodnie z ludzkim odczuciem kontrastu :)

    --
    pozdrawia Adam
    /dojrzałość następuje z chwilą, gdy kończy się chemia, a zaczyna fizyka/

  • 12. Data: 2013-03-30 20:52:36
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-03-30 20:34, Mariusz [mr.] pisze:
    > Małe opóźnienie, bo właśnie w TV był wywiad z Adamem Bujakiem -
    > gdyby ktoś chciał (a warto), to będą powtórki. :)

    Nie warto, to wstrętny kłamczuszek, który efekt poruszenia na zdjęciach
    z lampą i długim czasem nazywa cudem i w ten sposób sprzedaje jeszcze
    więcej swoich (i ''swoich'') albumów z papieżem i świątkami. Generalnie
    pazerna i bezczelna postać, podobnie jak kolega po fachu, niejaki
    Dźwigaj. Krakowski wstyd.
    Ale to tak na marginesie, co by nie dać się omotać ładnym słowom.

    --
    pozdrawia Adam
    /wymyśliłem patent na pomniki, co korpusy są stałe, a tylko głowy się

  • 13. Data: 2013-03-30 21:17:45
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote:

> [...]
    > świątkami. Generalnie pazerna i bezczelna postać, podobnie jak kolega
    > po fachu, niejaki Dźwigaj. Krakowski wstyd. Ale to tak na marginesie,

    Wiesz, ja tam lubię brać ze wszystkiego to, co najlepsze (bez
    wpadania w różowe okulary - zawsze sprawdzam przynajmniej
    powierzchowną spójność słów i znanych mi faktów). No i jeśli ktoś/coś
    daje mi jakiś rozwój, to biorę to!

    Nie znam historii z "fotograficznymi cudami", ale dziś nimi nie
    częstował (może nastąpiło nawrócenie grzesznika? ;) i dlatego
    warto było posłuchać.

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]

  • 14. Data: 2013-03-30 21:27:10
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-03-30 21:17, Mariusz [mr.] pisze:
> [...]
    > wpadania w różowe okulary - zawsze sprawdzam przynajmniej
    > powierzchowną spójność słów i znanych mi faktów). No i jeśli ktoś/coś

    I to jest słuszna koncepcja :)

    > Nie znam historii z "fotograficznymi cudami", ale dziś nimi nie
    > częstował (może nastąpiło nawrócenie grzesznika? ;) i dlatego
    > warto było posłuchać.

    Była aferka, to się chyba wycofał. Ale już nie śledzę poczynań.
    Zresztą troszkę bywam w ''środowiskach'' i czasem chcę natychmiast
    zapomnieć o tym, co widzę...

    --
    pozdrawia Adam
    /przyszła drożyzna i nie wiem, czy kupywać Fakt, czy Super Express/

  • 15. Data: 2013-03-30 22:23:16
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2013-03-30 20:40, Janko Muzykant pisze:

> [...]
    > przekształceniu jednego medium w drugie, z punktu widzenia matematyki
    > ADCsee postąpił prawidłowo, choć niezgodnie z ludzkim odczuciem

    Cholera... a ja chciałem tylko kontrast zwiększyć a zaimplementowałem
    teorie matematyczne, no! Aż mi pomarańcze poczerwieniały :-D

    Marek

  • 16. Data: 2013-03-31 14:39:04
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2013-03-30 20:40, Janko Muzykant pisze:

    > Jeśli przyjmiemy, że kontrast to współczynnik szerokości spectrum przy
    > przekształceniu jednego medium w drugie [...]

    Świetny tekst, muszę się go nauczyć ;-)
    Trzeba by jeszcze dodać słowo "kwantowy", to będzie nie do pobicia :-)

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 17. Data: 2013-03-31 16:23:43
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-03-31 14:39, Paweł Pawłowicz pisze:
    > Świetny tekst, muszę się go nauczyć ;-)
    > Trzeba by jeszcze dodać słowo "kwantowy", to będzie nie do pobicia :-)

    Ale będzie głupi.

    --
    pozdrawia Adam
    /uśmiechnij się - jutro też będą wojny, powodzie i trzęsienia ziemi.../

  • 18. Data: 2013-03-31 17:40:25
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2013-03-31 16:23, Janko Muzykant pisze:

    > Ale będzie głupi.

    Ależ oczywiście!
    Tak samo jak "współczynnik szerokości spectrum" :-)

    PP

  • 19. Data: 2013-03-31 19:43:02
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-03-31 17:40, Paweł Pawłowicz pisze:
    > Tak samo jak "współczynnik szerokości spectrum" :-)

    To już nie moja wina, że nie rozumiesz zdania, z którego wyciąłeś cytat.

    --
    pozdrawia Adam
    /gdy wstaję o dziesiątej myślę, że świat jest niesprawiedliwy i to jest

  • 20. Data: 2013-03-31 21:25:28
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2013-03-31 19:43, Janko Muzykant pisze:

    > To już nie moja wina, że nie rozumiesz zdania, z którego wyciąłeś cytat.

    Po co ta agresja?
    :-)
    Może po prostu wyjaśnisz, co to jest owe nieszczęsne "spectrum".
    I co to ten nieszczęsny współczynnik szerokości tegoż.
    Prawda jest taka, że napisałeś bełkot.

    PP