  • 31. Data: 2013-04-05 05:01:00
    Temat: Re: Test wywoływarek RAW
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:

    [...]
> [...]
    [...]
    > Ale spojrzcie na boki koszyka - Adobe nie lepszy. Pomarancze (a kto
    > wie, moze to cytryny) rowne, a tasiemki szare albo zielone ..

    Nie łapię co to znaczy: "Pomarancze (na pewno nie są to cytryny ;)
    [mr.]) rowne, a tasiemki szare albo zielone" (nie wiem gdzie patrzysz),
    ale zwrócę uwagę, że tu kompresja JPG skutecznie zjada kolor w
    drobnych szczegółach.

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]

  • 32. Data: 2013-04-05 11:25:37
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2013-04-04 19:39, Sebastian Nibisz pisze:

    > Widać, że ACDSee zwiększa kontrast na kanałach RGB a nie na kanale
    > luminacji. To nie zawsze dobrze się sprawdza.

    Właśnie koresponduję z producentem. Poproszono mnie o przesłanie
    oryginalnych plików ARW i udało im się odtworzyć problem. Uznali to za
    ewidentną usterkę algorytmu i będą to poprawiać, jak mi powiedziano.

    Marek