  • 1. Data: 2009-07-10 20:34:03
    Temat: Test wodny - czyli pływające A900 + 400/4.5G
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    hello

    No i pojawił się śmiałek, który wytestował uszczelnienia A900.
    Całkiem ciekawy test można znaleźć na stronie forum sony:

    http://www.forum.sony.pl/viewtopic.php?f=36&t=2952

    "Aparat wpadł do wody której w bagażniku było ze czterdzieści centymetrów.
    W miarę szybko wyjąłem go z wody. Leżał w niej dziesięć góra piętnaście
    sekund."

    Więcej mrożącej krew w żyłach opowieści na stronie wspomnianego forum.
    Jest też o wodoszczelności plecaka foto, wspomnianego obiektywu i innych.

    d.

    ps. aparat nie jest wododporny, a jedynie uszczelniany.

  • 2. Data: 2009-07-10 21:34:35
    Temat: Re: Test wodny - czyli pływające A900 + 400/4.5G
    Od: "Arkadiusz Stopa" <a...@z...pl>

    Użytkownik "dominik" <n...@d...kei.pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    >
    > d.
    >
    > ps. aparat nie jest wododporny, a jedynie uszczelniany.
    ---------------------------
    http://forums.dpreview.com/forums/read.asp?forum=103
    2&message=32246391

    Tu opis przygody z 5d II, który przetrwał 2-minutową kąpiel w rzece.
    :)

    --

    Pozdrawiam serdecznie

    Arkadiusz Stopa

    <stopa małpka post kropka pl> tel. 0897633408
    Mała Galeria Makrofotografii: www.stopa.cso.pl

  • 3. Data: 2009-07-11 07:43:31
    Od: "085" <z...@g...pl>

    > Więcej mrożącej krew w żyłach opowieści na stronie wspomnianego forum.
    > Jest też o wodoszczelności plecaka foto, wspomnianego obiektywu i innych.

    morskie opowiesci ;)

    a topicielom polecam opony terenowe, a nie szosowe :)

    p, zul

  • 4. Data: 2009-07-13 05:47:19
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "085" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "dominik" <n...@d...kei.pl> napisał w wiadomości

    > morskie opowiesci ;)
    >
    > a topicielom polecam opony terenowe, a nie szosowe :)

    raczej samochody terenowe a nie pseudoterenówki:)