  • 41. Data: 2017-10-27 14:54:11
    Temat: Re: Test tesli
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:j...@m...org...
    Fri, 27 Oct 2017 13:31:44 +0200, J.F.
    >Oraz trzeba było dokupić aparat słuchowy, bo po takim przelocie uszy
    >więdły... Ja do dzisiaj pamiętam jak się jeździło syreną, hałas --
    >specyficzne niskie dźwięki -- był dla mnie nie do zniesienia.

    Moze byles jakos specyficznie wrazliwy ... mnie zupelnie nie
    przeszkadzaly.

    J.

  • 42. Data: 2017-10-27 15:00:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Fri, 27 Oct 2017 12:59:16 +0200, T.

    >Wszystko można sprawdzić, było mnóstwo ludzi którzy żyli, pamietają i
    >opisują ten syf. Nie wspomnę, że jak u nas się kupowało kaszlaki z
    >silnikiem 23KM, to w stanach już dawno jeździły kanapy z wielkimi
    >silnikami
    >po 150KM, automatycznymi skrzyniami biegów, wspomaganiem kierownicy
    >i...
    >klimatyzacją.

    W USA owszem, w Europie ludnosc kupowala Golfa, Polo, F125p.

    >No właśnie, to tylko kacyki miały co 3 lata talon, reszta miała co
    >10 --
    >jak byli wystarczająco spolegliwi.

    to chyba za malo.
    Reszta holoty mogla przedpłacic i czekac - ale to dopiero gdzies za
    Jaruzela.

    J.

  • 43. Data: 2017-10-27 15:15:18
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Fri, 27 Oct 2017 01:52:18 -0700, CTP wrote:
    > Czyli, reasumując, maluch, to był świetny samochód, pod warunkiem, że
    > trzymało się go w garażu i posiadało się przydomowy warsztat
    > samochodowy.

    Lepiej bym tego nie ujął. Amen.

    > A ja głupi wtedy myślałem, że wyjdę z domu, wsiądę i pojadę. :)

    Tak "na żywo"??? Bez przygotowania, kontroli mechanicznej pojazdu,
    wyczyszczenia obu świec, cotygodniowej regulacji luzu zaworów i
    sprawdzeniu docisku wszystkich możliwych śrub dynamometrem??

    Nic dziwnego że miałeś problemy ;-)

    Mateusz

  • 44. Data: 2017-10-27 15:25:53
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2017-10-27 o 14:54, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Myjk"  napisał w wiadomości grup
    > Fri, 27 Oct 2017 13:31:44 +0200, J.F.
    >
    > Moze byles jakos specyficznie wrazliwy ... mnie zupelnie nie przeszkadzaly.

    Przypomnieliście mi - faktycznie w syrenie potrafiła się zrobić dziwna
    fala stojąca (przy zamkniętych oknach). Pamiętam, że było to dla mnie
    niezmiernie uciążliwe.

    --
    MN

  • 45. Data: 2017-10-27 15:52:31
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 27 Oct 2017 14:54:11 +0200, J.F.

    > Moze byles jakos specyficznie wrazliwy ... mnie zupelnie nie
    > przeszkadzaly.

    Nadal mam wyczulony słuch, a także węch i smak. :P Dlatego hałas od
    silnika, nawet jak to będzie V6 czy V8, mnie wyjątkowo irytuje (aczkolwiek
    oczywiście lepiej V6 niż V4 czy V3 jak u mojej żony w miejskim aucie).

    Jednak w syrenie to było coś specyficznego, jak silnik był pod obciążeniem
    przy określonych obrotach występowało to buczenie połączone z brzęczeniem,
    słychać to było w ten sposób tylko na tylnych siedzeniach (dlatego kierowca
    mógł tak dusić długo i nie zdawać sobie sprawy z tego, że z tyłu ludzie
    mają wrażenie jakby głowy im miały zaraz eksplodować).

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 46. Data: 2017-10-27 15:56:08
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 27 Oct 2017 15:52:31 +0200, Myjk

    > V4 czy V3 jak u mojej żony w miejskim aucie).

    Znaczy R4/3. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 47. Data: 2017-10-27 16:05:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Fri, 27 Oct 2017 14:54:11 +0200, J.F.

    >Nadal mam wyczulony słuch, a także węch i smak. :P

    To moze ci syrena smierdziala ? :-)

    >Jednak w syrenie to było coś specyficznego,

    No bylo, byl ten dzwiek specyficzny ... co nie znaczy, ze jakis bardzo
    zly.

> [...]
    >ludzie
    >mają wrażenie jakby głowy im miały zaraz eksplodować).

    Moze miales tlumik dziurawy czy co, ja tam wielokrotnie jezdzilem z
    tylu w syrenie jako dziecko, nawet spac mi sie zdarzalo na tej kanapie
    w czasie jazdy, i cos mi glowa nie pękała.

    J.

  • 48. Data: 2017-10-27 16:08:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Przypomnieliście mi - faktycznie w syrenie potrafiła się zrobić
    >dziwna fala stojąca (przy zamkniętych oknach). Pamiętam, że było to
    >dla mnie niezmiernie uciążliwe.

    Hm, to moze ja mialem inne okna :-)

    Teraz mam podobnie w vectrze - jak uchyle tylne okno, to przy pewnej
    predkosci zaczyna cos pulsowac.
    Z silnikiem i wydechem to nie ma nic wspolnego.

    J.

  • 49. Data: 2017-10-27 16:32:57
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-10-27 o 13:45, Myjk pisze:

    > Czyli, CBDU, auto specjalnej troski. :P
    > Jak ktoś nie był hobbystą, to był Miałczyński.

    Nie ma aut bezobsługowych. A trzydzieści parę lat temu takie
    auto potrzebowało sporo więcej uwagi właściciela niż dzisiaj.
    Ale można oczywiście zrobić z siebie idiotę i mieć pretensję
    że konstruktor nie przewidział że Panu Właścicielowi się
    nie będzie chciało lub Pan Właściciel był funkcjonalnym
    analfabetą i instrukcji obsługi nie przeczytał.

    Pozdrawiam

  • 50. Data: 2017-10-27 18:01:58
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-10-27 o 15:52, Myjk pisze:
> [...]
    > mógł tak dusić długo i nie zdawać sobie sprawy z tego, że z tyłu ludzie
    > mają wrażenie jakby głowy im miały zaraz eksplodować).

    Tu jest genialne naśladowanie dźwieku syrenki:
    https://www.youtube.com/watch?v=fKYpyu1_1os

    T.