  • 11. Data: 2016-03-31 19:56:11
    Temat: Re: Termometr do telefonu (OT)
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 31 Mar 2016 17:32:18 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Możesz mi wysłac na maila jakis namiar na siebie typu skype lub
    telefon -

    Poszło na email.

    --
    Marek

  • 12. Data: 2016-03-31 22:05:10
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Bo nie wiem co to... :)

    arduino to w dużym uproszczeniu taki komputer o możliwościach zx
    spectrum, ale bez klawiatury, monitora..... Za to o wielości 2x3cm i
    cenie ok 2 usd. ma naście wejść wyjść, wiec można mu podłączyć wiele
    czujników. są do arduino gotowe, wtykane rozszerzenia takie jak
    bluetooth, wifi, gsm...
    Natomiast programowanie jest proste, nawet do tego stopnia że można to
    wykonać przeciągając kostki "puzli". RAz wgrany program wykonuje się bez
    konca jak tylko jest zasilanie.

    ToMasz

  • 13. Data: 2016-04-02 20:59:13
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Marek"

    > Ale jeszcze dopytam: to jest czujka posiadająca termometr, czy to
    jest
    > tylko medium do przesyłania?

    Z tego co pamiętam jak o tym opowiadał czujka oprocz tego ze jest
    beaconem zawiera też termometr. Ewentualnie mają identyczne z
    termometrem.
    ---
    Ma różne wersje z różną ceną. Jak dla mnie umiarkowanie interesujące. Przede
    wszystkim dlatego, że w alternatywnym rozwiązaniu Arduino + czujniki
    Dallasa, każdy kolejny czujnik kosztuje znacznie mniej, tj ze 4zł. A
    platforma dla mnie znacznie bardziej otwarta.

    Mnie np bardziej interesuje integrowanie systemów pomiarowych i
    informacyjnych. Mam kilka rozwiązań pomiarowych na Arduino, Netduino czy tam
    jakieś gołe procesory z jakimś prostym oprogramowaniem na różne urządzenia
    mobilne, ale też agenta, który korzystając z XMPP, GG wymienia i udostępnia
    pomiary z różnych lokalizacji.