  • 11. Data: 2016-04-17 12:06:42
    Temat: Re: Teraz Holandia
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 17.04.2016 o 11:35, J.F. pisze:

    > A na pociag ci nie szkoda ? Toz z Krakowa do Paryza doba, i to z
    > wieloma przesiadkami.

    No właśnie - Do Amsterdamu się wybierem, niby z Poznania pociąg jest.
    Ale:
    1. samochodem dojadę szybciej
    2. taniej
    3. z rowerami tym bardziej taniej.

    BTW: Czy w Holandii można tanio wynająć/kupić fajne (np. jakiś Batavus,
    Gazelle) używane rowery?
    Może nie warto wlec drewna do lasu?

  • 12. Data: 2016-04-17 12:50:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 17 Apr 2016 12:06:42 +0200, Cavallino napisał(a):

    > No właśnie - Do Amsterdamu się wybierem, niby z Poznania pociąg jest.
    > Ale:
    > 1. samochodem dojadę szybciej

    Moze i szybciej, ale wsiadasz w pociag, walisz sie na kuszetke,
    nastepnego dnia rano budzisz sie w Amsterdamie wypoczety i mozesz
    wsiadac na rower.

    > 2. taniej
    > 3. z rowerami tym bardziej taniej.

    A to by trzeba sprawdzic - koleje zaczynaja doceniac rowery, i
    slusznie :-)

    A wszystko pewnie zalezy od tego co planujecie - objazdowa wycieczke
    rowerowa po Holandii, czy objazdowa samochodowa, a rowerki to tak do
    zwiedzenia okolic hotelu/kampingu.

    > BTW: Czy w Holandii można tanio wynająć/kupić fajne (np. jakiś Batavus,
    > Gazelle) używane rowery?
    > Może nie warto wlec drewna do lasu?

    Wiele lat temu, to w Amsterdamie rowery wygladaly, jakby je Armia
    Czerwona porzucila.

    Zapewne maja i lepsze, ale to juz trzeba wiedziec gdzie szukac.
    Ebay ?

    J.

  • 13. Data: 2016-04-17 13:18:32
    Temat: Re: Teraz Holandia (uwaga crosspost)
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 17.04.2016 o 12:50, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > A wszystko pewnie zalezy od tego co planujecie - objazdowa wycieczke
    > rowerowa po Holandii, czy objazdowa samochodowa, a rowerki to tak do

    Głównie Amsterdam, może punktowo (czyli na odległość rowerową) kilka
    innych miejsc, bo plany są na kilka dni raptem.

    > Wiele lat temu, to w Amsterdamie rowery wygladaly, jakby je Armia
    > Czerwona porzucila.
    >
    > Zapewne maja i lepsze, ale to juz trzeba wiedziec gdzie szukac.

    No właśnie na tego typu podpowiedzi liczyłem....

  • 14. Data: 2016-04-17 13:37:26
    Od: Kojletjo <k...@j...pl>

    W dniu 17.04.2016 o 12:06, Cavallino pisze:

    > BTW: Czy w Holandii można tanio wynająć/kupić fajne (np. jakiś Batavus,
    > Gazelle) używane rowery?
    > Może nie warto wlec drewna do lasu?

    Wynająć:

    https://www.google.pl/webhp?sourceid=chrome-instant&
    ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=fietsverhuur+amsterdam&pws=1

    kupić:

    http://www.marktplaats.nl/c/fietsen-en-brommers/c445
    .html

  • 15. Data: 2016-04-17 13:50:06
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 17.04.2016 o 13:37, Kojletjo pisze:

    > Wynająć:
    >
    > https://www.google.pl/webhp?sourceid=chrome-instant&
    ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=fietsverhuur+amsterdam&pws=1

> [...]

    A jakieś konkrety, ceny?

  • 16. Data: 2016-04-18 08:18:48
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2016-04-17 o 09:02, Shrek pisze:
    > A mnie dalej śmieszy. Mimo że wiem czemu tak jest;)

    > No dobra - a teraz czekamy na argumenty;)
    >
    > Shrek

    To, że chodziło o wyłudzanie dotacji, tak jak w przypadku ślimaków-ryb?
    Wszystkie socjalistyczne pomysły wcześniej czy później kończą się tak,
    ze trzeba naginać czasoprzestrzeń.

    To serio tylko z pozoru wydaje Ci się głupie?

  • 17. Data: 2016-04-18 08:48:54
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Saturday, April 16, 2016 at 9:37:27 PM UTC+2, Pszemol wrote:

    > Do Paryża to jechałbym pociągiem albo leciał samolotem...
    > Szkoda mi życia na tego typu dystanse w samochodzie.

    chwila, czyli wprowadzamy elektryki, bo mniejsza emisja CO2 i hgwc, a troszke dalej
    bedziemy latac samolotami, ktore emituja wiecej niz spalinowe samochody? ;)

    http://ziemianarozdrozu.pl/artykul/3167/co-jest-leps
    ze-tj-mniej-szkodliwe-dla-zasobow-i-srodowiska-podro
    z-autem-czy-samolotem

  • 18. Data: 2016-04-18 10:19:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WS" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]
    >spalinowe >samochody? ;)
    >http://ziemianarozdrozu.pl/artykul/3167/co-jest-lep
    sze-tj-mniej-szkodliwe-dla-zasobow-i-srodowiska-podr

    Zlikwiduje sie samoloty spalinowe i zostawi tylko elektryczne :-)

    Albo zlikwiduje sie samoloty w Europie i zostawi jedynie pociagi.
    Z powodow ekologicznych ograniczone do 100km/h :-)

    J.

  • 19. Data: 2016-04-18 18:47:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 18.04.2016 08:18, twistedme wrote:

> [...]
    > ze trzeba naginać czasoprzestrzeń.
    >
    > To serio tylko z pozoru wydaje Ci się głupie?

    Ryby lądowe - nie mam pojęcia. Marchewka owoc - ma to sens (choć można
    było to zrobić lepiej).

    Shrek

  • 20. Data: 2016-04-18 18:49:38
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2016-04-18 o 10:19, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Albo zlikwiduje sie samoloty w Europie i zostawi jedynie pociagi.
    > Z powodow ekologicznych ograniczone do 100km/h :-)

    Na szczęście UE w obecnej postaci sama właśnie się likwiduje więc jest
    szansa, że będzie lepiej.

    --
    MN