  • 1. Data: 2016-04-15 13:39:57
    Temat: Re: Rdza na wtrysku, czy to możliwe?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Heraklit wrote:

    > Z jakiej przyczyny może pojawić się rdza na wtrysku, gdy auto nie stoi z
    > otwartą maską na dworze, a wręcz przeciwnie jest garażowany i to z
    > zamkniętą maską? Dodam, że silnik to 2.0tfsi z 2007 z przebiegiem 190K.

    a tobie się wydaje, żę komora silnika jest wodoszczelna?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 2. Data: 2016-04-15 13:41:34
    Temat: Rdza na wtrysku, czy to możliwe?
    Od: Heraklit <r...@f...pl>

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 15-04-2016 13:38:00

  • 3. Data: 2016-04-15 13:54:37
    Od: Heraklit <t...@h...pl>

    Był sobie taki dzień: 15 kwiecień (piątek), gdy o godzinie 11:39 *masti*
    naskrobał(a):

    > a tobie się wydaje, żę komora silnika jest wodoszczelna?
    Jasne, że nie, ale jednak woda się nie przelewa przez komorę, a i wilgoć
    w deszczowe dni jest odparowywana przez temperaturę silnika. Wtrysk też
    jest chyba trochę zabezpieczony przed rdzą?

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 15-04-2016 13:47:37

  • 4. Data: 2016-04-15 14:04:54
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2016-04-15 13:54, Heraklit wrote:
> [...]
    > w deszczowe dni jest odparowywana przez temperaturę silnika. Wtrysk też
    > jest chyba trochę zabezpieczony przed rdzą?

    A garaż ogrzewany?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 5. Data: 2016-04-15 14:22:18
    Od: Heraklit <t...@h...pl>

    Był sobie taki dzień: 15 kwiecień (piątek), gdy o godzinie 14:04 *quent*
    naskrobał(a):

    nie

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 15-04-2016 14:22:05

  • 6. Data: 2016-04-15 14:54:46
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2016-04-15 14:22, Heraklit wrote:
    > Był sobie taki dzień: 15 kwiecień (piątek), gdy o godzinie 14:04 *quent*
    > naskrobał(a):

    > nie

    Ale pewnie w bryle budynku.
    Im wyższa temp. w garażu tym rdza ma lepsze warunki do rozwoju zimą.
    Tam w silniku wszystko się rosi przecież.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 7. Data: 2016-04-15 15:09:37
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Heraklit,

    > Z jakiej przyczyny może pojawić się rdza na wtrysku, gdy auto nie stoi z
    > otwartą maską na dworze, a wręcz przeciwnie jest garażowany i to z
    > zamkniętą maską? Dodam, że silnik to 2.0tfsi z 2007 z przebiegiem 190K.

    Kondensacja wilgoci.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 8. Data: 2016-04-15 15:10:04
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Heraklit,

    > nie

    Tyle na ten temat.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 9. Data: 2016-04-15 19:35:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A co ma otwarta maska do tego. Rdza jest od tlenu.