  • 241. Data: 2015-02-17 14:54:12
    Temat: Re: Telewizor mówi że Rosjanie źli ludzie
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 17 lutego 2015 14:49:52 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > nawet taki szmatławiec dla Ciebie za trudny. nic dziwnego
    >
    > --
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Ważne ze ty rozumiesz co tam jest napisane.

  • 242. Data: 2015-02-17 15:08:19
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 17 lutego 2015 14:54:33 UTC+1 użytkownik Czesław Wiśniak napisał:

    > W latach 70 w PRL rzadami kierowali Sowieci, wiec trudno, zebys wtedy
    > cokolwiek przeczytal o Katyniu.

    > O ktorych "obozach koncentracyjnych "? Ja nie znam zadnych na wzor
    > Oswiecimia.

    No widzisz że nie wszystko było w książkach do historii. Bo jak by było to byś
    wiedział. Ale nic straconego. Wiesz czego szukać to znajdziesz. Czy uwierzysz jeśli
    to nie gazeta wybiórcza będzie, nie mam pojęcia.

  • 243. Data: 2015-02-17 15:08:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" napisał w wiadomości grup

    >W latach 70 w PRL rzadami kierowali Sowieci, wiec trudno, zebys wtedy
    >cokolwiek przeczytal o Katyniu.

    Za to o Berezie Kartuskiej pisali chetnie.
    Czy prawde ... dobre pytanie ...

    J.

  • 244. Data: 2015-02-17 15:12:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    W dniu wtorek, 17 lutego 2015 14:22:50 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    >Nie wiem czy chcieli wymordować czy nie chcieli. Jedno jest pewne.
    >Ukraińców w okolicy Ukrainy nikt nie lubi.

    Dlaczego ? Ukrainki byly w Polsce bardzo lubiane :-)
    Choc kto ich tam wie, moze bardziej Rosjanki niz Ukrainki ...

    No ba, po takiej wojence ...

    J.

  • 245. Data: 2015-02-17 15:13:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > prezydenta nam zabili

    Ironia?

  • 246. Data: 2015-02-17 15:13:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik k...@g...com ...

> [...]
    > majątek na wschodzie składający się z chałupy krytej snopkami. Ale co
    > Putin zrobił Tobie. Czy coś ukradł, zabił ci ojca.

    Musiał cokolwiek zrobić komus z nas osobiscie, zeby negatywnie oceniac
    agresję na inny kraj?

  • 247. Data: 2015-02-17 15:13:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik k...@g...com ...

    > zasłyszane na Onecie
    > Rozmawia dwóch przyjaciół o polityce na świecie:
    > - Co tam nowego?
    > - Ukraina prowadzi wojnę z Rosja
    > - I jak wygląda sytuacja?
    > - Ukraina straciła 2 mln obywateli, półwysep Krym, kilkanaście
    > helikopterów i samolotów, kilkaset wozów opancerzonych i czołgów,
    > kilkadziesiąt tysięcy zabitych żołnierzy i w perspektywie 2
    > przemysłowe obwody chcą się odłączyć - A jak wygląda sytuacja w Rosji?
    > - A Rosja jeszcze nie wkroczyła

    Skoro wiedze czerpiesz z dowcipów... :))

    http://www.biztok.pl/gospodarka/takie-dowcipy-opowia
    da-sie-na-kremlu-co-ma-
    wspolnego-putin-ropa-naftowa-i-rubel_a19125

    Takie dowcipy opowiada się na Kremlu: "Co ma wspólnego Putin, ropa naftowa
    i rubel?"

    Odpowiedź brzmi: "w tym roku wszyscy przekroczą 63". Władimir Putin się
    starzeje, ropa tanieje, a rubel osłabia względem dolara.

  • 248. Data: 2015-02-17 15:13:33
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Co tobie zrobiła Rosja po rozpadzie ZSRR.

    Nic, bardzo lubie narod rosyjski, tylko ten na poziomie.

    >Nie że komuniści zabrali rodzinny majątek na wschodzie składający się z
    >chałupy krytej snopkami.

    No kresach bylo rowniez sporo ziemskich majatkow i polskich miast.

    >Ale co Putin zrobił Tobie. Czy coś ukradł, zabił ci ojca.

    A musial zrobic mnie?

  • 249. Data: 2015-02-17 15:18:10
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Za to o Berezie Kartuskiej pisali chetnie.
    > Czy prawde ... dobre pytanie ...

    Wiesz, nie chce go znowu gnebic :)

  • 250. Data: 2015-02-17 15:20:45
    Od: masti <g...@t...hell>