  • 1. Data: 2015-02-04 17:13:25
    Temat: Telewizor mówi że Rosjanie źli ludzie
    Od: depros <d...@g...com>

    Telewizor mówi że Rosjanie źli ludzie
    https://www.youtube.com/watch?v=w0hurJKOTpU

    (samochody w tle)

  • 2. Data: 2015-02-04 19:54:57
    Temat: Re: Telewizor mówi że Rosjanie źli ludzie
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Telewizor mówi że Rosjanie źli ludzie
    > https://www.youtube.com/watch?v=w0hurJKOTpU

    Powienienes umiec odroznic zwyklych ludzi od wladzy. Ruscy zawsze mieli
    kurewska wladze, zwlaszcza te najwyzsza.
    Dawno temu bylem na "przejazdzce" w Syrii, Libanie, Jordanii. Fantastyczna
    atmosfera.
    W Brazylii bywam czesto. Oczywiscie, jesli czlowiek szuka guza to zawsze
    znajdzie :)
    Co do polskiego to przypomnialem sobie, ze rzeczywiscie jest latwo
    przyswajalny:
    https://www.youtube.com/watch?v=AKS0DfBD8jo&feature=
    player_detailpage#t=161

  • 3. Data: 2015-02-04 19:58:51
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    depros wydumał(a) w news:54d24525$0$2185$65785112@news.neostrada.pl :
    > Telewizor mówi że Rosjanie źli ludzie
    > https://www.youtube.com/watch?v=w0hurJKOTpU
    > (samochody w tle)

    A nie? Jedziesz na taką wycieczkę a po powrocie przeszczep wątroby :)

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 4. Data: 2015-02-04 20:04:32
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 4 lutego 2015 17:13:27 UTC+1 użytkownik depros napisał:
    > Telewizor mówi że Rosjanie źli ludzie
    > https://www.youtube.com/watch?v=w0hurJKOTpU
    >
    > (samochody w tle)

    Pól godziny temu pan Telewizor powiedział że w Polsce jest dobrze i że wynagrodzenia
    rosną.

  • 5. Data: 2015-02-04 20:17:44
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** depros pisze tak:

    > Telewizor mówi że Rosjanie źli ludzie
    > https://www.youtube.com/watch?v=w0hurJKOTpU
    >
    > (samochody w tle)

    Moja ulubiona scena :)

    http://youtu.be/n8pX9bhlrKM?t=7m6s

    --
    Piter

    golf mk2
    a jak twój samochód będzie jeździł po 28 latach?

  • 6. Data: 2015-02-05 08:29:14
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 04.02.2015 o 20:04, k...@g...com pisze:

    > Pól godziny temu pan Telewizor powiedział że w Polsce jest dobrze i że
    wynagrodzenia rosną.

    parę dni temu do moich znajomych przyjechała rodzina z Ukrainy. Jak
    opowiedzeili jak tam jest, to naprawdę w polsce jest dobrze

    ToMasz

  • 7. Data: 2015-02-05 09:32:56
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2015-02-04 o 19:54, Czesław Wiśniak pisze:

    > Powienienes umiec odroznic zwyklych ludzi od wladzy. Ruscy zawsze mieli
    > kurewska wladze, zwlaszcza te najwyzsza.

    A u nas inaczej?

    WW

  • 8. Data: 2015-02-05 11:03:40
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 04 Feb 2015 17:13:25 +0100, depros napisał(a):

    > Telewizor mówi

    Q... nie słuchaj! :) Kto ci każe?
    --
    Jacek

  • 9. Data: 2015-02-05 12:12:34
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 5 lutego 2015 08:29:16 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:

    > parę dni temu do moich znajomych przyjechała rodzina z Ukrainy. Jak
    > opowiedzeili jak tam jest, to naprawdę w polsce jest dobrze
    >
    > ToMasz
    Stawiam liście z parku przeciwko pieniądzom że na Świecie jest sporo państw w których
    jest gorzej niż na Ukrainie.

  • 10. Data: 2015-02-05 12:52:47
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Stawiam liście z parku przeciwko pieniądzom że na Świecie jest sporo państw w
    których jest gorzej niż na Ukrainie.

    jasne! tylko że z tamtymi ludźmi nie siedziałem przy stole.
    ToMasz