  • 11. Data: 2011-02-15 20:07:29
    Temat: Re: Telefon ze śmieciami operatora
    Od: "Endi" <h...@C...com>

    Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał

    > Idz do zwyklego serwisu gsm w miescie , komisy itp i zapytaj czy mozna
    > zmienic, czy potrafia.

    Takie pytanie, jeślli chce, może zadać tutaj, bo poza zwykłymi klikaczami,
    są tutaj fachowcy z serwisów/komisów gsm, znający się na swoim rzemiośle.

  • 12. Data: 2011-02-16 12:41:19
    Od: "Amir" <S...@g...pl>

    > Posiadam N 6303i w plusie niestety ze śmieciami plusa do tego tak
    > wrednie zaszytymi w soft, że nie mogę przyporządkować funkcji pod prawy
    > przycisk. W nokii omywają ręce, abym szedl do poeratora po zgodę na zmianę
    > softu na wersje bez dodatków operatora. Czy ktoś z Was przechodził taką
    > procedurę czy chcą ze mną pograć w ping ponga ??

    W mojej E52, która była 7 raz w serwisie za 4 razem wgrali juz oryginalny
    soft bez zgody operatora
    moze, zwroc telefon do serwisu i wgrają Ci rownież

    pozdrawiam

  • 13. Data: 2011-02-16 19:04:58
    Od: "Adoks" <u...@v...com>

    Użytkownik "orcio" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    poeratora po zgodę na zmianę softu na
    > wersje bez dodatków operatora. Czy ktoś z Was przechodził taką procedurę czy chcą

    sam byłem w takiej sytuacji mając soft Ery, przefleszowałem Phoenix'em
    na nie brandowany. Nie wiem jak JAF ale Phoenix nie zmienia product code
    (choc byś nawet chciał) więc soft będziesz miał zmieniony a product code nie
    a co za tym idzie nie utracisz gwarancji.

    -= adoks =-

  • 14. Data: 2011-02-16 23:10:25
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook"mad@hatter"op.pl>

    Dnia 15-02-2011 o 13:22:10 orcio <o...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > zmianę softu na wersje bez dodatków operatora. Czy ktoś z Was
    > przechodził taką procedurę czy chcą ze mną pograć w ping ponga ??

    Znam przynajmniej dwa autoryzowane serwisy Nokii we Wrocku, gdzie
    przegrywają soft bez żadnych pytań. Idź i powiedz, że chcesz upgrade (o
    ile jest na gwarancji).

    > orcio

    Pozdrawiam -- Spook.