  • 1. Data: 2011-02-15 12:22:10
    Temat: Telefon ze śmieciami operatora
    Od: orcio <o...@o...pl>

    Witam
    Posiadam N 6303i w plusie niestety ze śmieciami plusa do tego tak
    wrednie zaszytymi w soft, że nie mogę przyporządkować funkcji pod prawy
    przycisk. W nokii omywają ręce, abym szedl do poeratora po zgodę na
    zmianę softu na wersje bez dodatków operatora. Czy ktoś z Was
    przechodził taką procedurę czy chcą ze mną pograć w ping ponga ??

    orcio

  • 2. Data: 2011-02-15 12:32:58
    Temat: Re: Telefon ze śmieciami operatora
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "orcio" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bez dodatków operatora. Czy ktoś z Was przechodził taką procedurę czy chcą ze

    Żaden serwis Nokii nie weźmie na siebie odpowiedzialności za wgranie
    oprogramowania innego niż powinno być, zgodnego z Product Code. I jeśli jest
    brandowane to takie musi być. Każdy telefon będący w serwisie ma swoją kartę
    napraw i historię, więc każda czynność przeprowadzana na telefonie jest
    odnotowana w systemie. I takich procedur się muszą trzymać. Nie mogą wgrać
    niebrandowanego softu, bo to się wiąże ze zmianą Product Code, czego w telefonie
    na gwarancji robić nie można. Chyba, że samemu, na swoją odpowiedzialność.

  • 3. Data: 2011-02-15 12:36:40
    Od: orcio <o...@o...pl>

    W dniu 2011-02-15 13:32, Tomek pisze:

> [...]
    > trzymać. Nie mogą wgrać niebrandowanego softu, bo to się wiąże ze zmianą
    > Product Code, czego w telefonie na gwarancji robić nie można. Chyba, że

    OK źle się wyraziłem w Nokia Care otrzymałem taką odpowiedz wiec pytam
    czy operatorzy robią taki ukłon w stronę klienta czy wyślą mnie na drzewo ??

    orcio

  • 4. Data: 2011-02-15 12:48:56
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 15 Feb 2011 13:36:40 +0100, orcio napisał(a):

    > OK źle się wyraziłem w Nokia Care otrzymałem taką odpowiedz wiec pytam
    > czy operatorzy robią taki ukłon w stronę klienta czy wyślą mnie na drzewo ??

    Drzewo.

    --
    marcin

  • 5. Data: 2011-02-15 12:58:42
    Od: orcio <o...@o...pl>

    W dniu 2011-02-15 13:48, zly pisze:

    > Drzewo.

    a zgodność towaru z umową? w instrukcji jest wyraźnie napisane, że prawy
    klawisz jest programowalny, a tu takiej możliwości nie mam, na stałe
    jest Plus.pl

    orcio

  • 6. Data: 2011-02-15 13:39:00
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 15 Feb 2011 13:58:42 +0100, orcio napisał(a):

    > a zgodność towaru z umową? w instrukcji jest wyraźnie napisane, że prawy
    > klawisz jest programowalny, a tu takiej możliwości nie mam, na stałe
    > jest Plus.pl

    Próbuj :) Pewnie jako argument podadzą, że kupiłeś w promocji etc. U mnie
    było tak, że ten sam guzik odpowiadał za rozłączanie, i jak kończyłem
    rozmowę, a ktoś się wcześniej rozłączył, to od razu mi się łączyło z
    netem... Nic nie wskórałem.
    Za to z Samsungiem nie miałem żadnych problemów. Idziesz do serwisu
    (pomijając operatora) i robią.

    --
    marcin

  • 7. Data: 2011-02-15 15:48:34
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    orcio wrote:
> [...]
    > zgodę na zmianę softu na wersje bez dodatków operatora. Czy ktoś z Was
    > przechodził taką procedurę czy chcą ze mną pograć w ping ponga ??

    Idz do zwyklego serwisu gsm w miescie , komisy itp i zapytaj czy mozna zmienic,
    czy potrafia. Gorzej jak telefon na gwarancji, wtedy popytaj na forach specow
    od nokia i grzebania w nich.

    Tez mnie wkurzaja takie zagrywki operatorow, jeden falszywy ruch i laczy sie
    gowno z siecia...

  • 8. Data: 2011-02-15 16:07:45
    Od: "Krzysiek Z." <t...@w...pl>

> [...]

    Zamiast "pieprzyć" się z operatorem i serwisem, wejdź na jakieś forum GSM,
    poczytaj, potem przeflashuj telefon JAF-em, albo Phoenixem i po kłopocie.
    Jak nie zmienisz Product Code to o gwarancję nie masz się co martwić, bo
    serwis to g...o obchodzi czy masz soft brandowany, czy niebrandowany.
    Większość napraw i tak zaczynają od flash-a, szczególnie jak telefon nie
    daje się włączyć.

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 9. Data: 2011-02-15 16:19:41
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Feb 2011 17:07:45 +0100, Krzysiek Z. wrote:
    >Zamiast "pieprzyć" się z operatorem i serwisem, wejdź na jakieś forum GSM,
    >poczytaj, potem przeflashuj telefon JAF-em, albo Phoenixem i po kłopocie.

    Mozna, ale ciekawsza opcja wydaje sie domaganie zgodnosci z umowa :-)

    J.

  • 10. Data: 2011-02-15 16:37:34
    Temat: Re: Telefon ze ?mieciami operatora
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-02-15 17:19, J.F. pisze:

    > Mozna, ale ciekawsza opcja wydaje sie domaganie zgodnosci z umowa :-)

    Skleroza mi podpowiada, że coś takiego już było: w Plusie albo w Orange.
    Ale za cholerę nie mogę sobie tego przypomnieć.
    Bardziej stawiam na Orange i ich rewelacyjne Orange Menu.