  • 1. Data: 2011-02-14 23:20:54
    Temat: Adapter dual sim i mBank mobile
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    Mam taki dość niszowy problem. Zakupiłem na allegro taki adapterek dual
    sim, do którego wkłada się odpowiednio przycięte karty. W zasadzie
    działa zupełnie przyzwoicie, ale... No właśnie - próbowałem różnych
    kombinacji - Play / Play, Play / Orange, Play / Era, Play / mBank
    mobile. I wszystko działa świetnie, oprócz tej ostatniej pary - w
    momencie, gdy powinna aktywować się karta mBanku pojawia się "Insert
    SIM" (ale nie zawsze, tak 9/10). Sama ta karta działa prawidłowo.
    Zamiana miejscami kart niewiele daje.

    Może ktoś wie, czy np. wymiana tej karty na nową pomoże coś? A może
    jakieś inne pomysły?
    --
    Grzexs