  • 1. Data: 2011-02-13 19:59:10
    Temat: wzor rozwiazania umowy z play ?
    Od: k <e...@g...pl>

    Witam,
    czy mozecie napisac na grupie wzor rozwiazania umowy z play ?
    telefon jest na firme, umowa promocyjna sie konczy 21.03.2011

  • 2. Data: 2011-02-13 22:59:11
    Temat: Re: wzor rozwiazania umowy z play ?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "k" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > czy mozecie napisac na grupie wzor rozwiazania umowy z play ?
    > telefon jest na firme, umowa promocyjna sie konczy 21.03.2011

    Przedsiębiorca i nie potrafi sam sformulowac wypowiedzenia umowy????

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2011-02-13 23:11:30
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-13 23:59, SDD pisze:
    > Użytkownik "k"<e...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Przedsiębiorca i nie potrafi sam sformulowac wypowiedzenia umowy????

    Tego już w podstawówce kiedyś uczyli.

    --
    animka

  • 4. Data: 2011-02-13 23:26:13
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "animka" napisała:

    > Tego już w podstawówce kiedyś uczyli.

    Pisania wypowiedzeń umów z operatorami sieci komórkowych? ;->
    Chyba raczej pisania podań o uwzględnienie w planach przyszłej pięciolatki
    dociągnięcia linii telefonicznej do naszego bloku ;-)
    Nam dociągnęli już po 15 latach od złożenia pierwszego podania...

    JoteR

  • 5. Data: 2011-02-13 23:34:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-02-14 00:26, JoteR pisze:

> [...]
    > pięciolatki dociągnięcia linii telefonicznej do naszego bloku ;-)
    > Nam dociągnęli już po 15 latach od złożenia pierwszego podania...

    Masz podstawy, aby nie wierzyć, że Animki nie uczyli pisać wypowiedzeń
    dla operatorów GSM w podstawówce?

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2011-02-13 23:45:34
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Liwiusz" napisał:

    > Masz podstawy, aby nie wierzyć, że Animki nie uczyli pisać wypowiedzeń dla
    > operatorów GSM w podstawówce?

    "Razemeśmy do szkół chodzili..." ;->

    JoteR

  • 7. Data: 2011-02-13 23:49:12
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > Pisania wypowiedzeń umów z operatorami sieci komórkowych? ;->

    Hehe. Jak jedno podanie uda mu się zredagować to już i inne "pójdą jak z
    platka".
    Trzeba tylko wiedzieć czego się chce.

    > Chyba raczej pisania podań o uwzględnienie w planach przyszłej pięciolatki
    > dociągnięcia linii telefonicznej do naszego bloku ;-)

    Co ja się tych podań napisałam! Chodzilam i prosiłam nawet jak
    dociągnęli kable do bloku. Czekałam 12 lat. A jak już przyszli i
    założyli (dali nawet aparaty tel.) to człowiek wariował ze szczęścia.
    Niestety... po latach odgonienie się, wyrzeknięcie się tepsy było też
    bardzo trudne. Miesiąc trzeba było odczekać. Człowiek był w tym czasie
    upokarzany, napastowany automatycznymi szczekaczkami. Ciągle nie można
    było zadzwonić, bo jak się podnioslo słuchawkę szczekaczka jeszcze
    gadała, gadała.
    Namawiali mnie na jakies pakiety, nie dałam się omamić. Za f-ry
    złodziejom płacilam po 170 zł, bo okradał mnie monter, ten ich monter.
    Teraz płacę góra 50 zł w Voipie (a do Francji nawet często dzwonię).

    > Nam dociągnęli już po 15 latach od złożenia pierwszego podania...

    Tutaj to szybko podciągnęli kable pod blok, ale narazie telefony
    "dostali" tylko chyba ci z PZPR. Reszta musiała czekć.

    --
    animka

  • 8. Data: 2011-02-14 09:57:22
    Od: "lumarcin" <lumarcin(ciachurachu)@vp.pl>

    Użytkownik "k" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > czy mozecie napisac na grupie wzor rozwiazania umowy z play ?
    > telefon jest na firme, umowa promocyjna sie konczy 21.03.2011

    prosta sprawa ja zwykle tej tresci pisze wypowiedzenia i nigdy niemam z tym
    problemow

    Wypowiedzenie

    dotyczy numeru teleofnu : xxx xxx xxx

    Informuje iz koncem umowy rezygnuje ze swiadczenia uslug telekomunikacyjnych
    na rzecz mojej firmy/osoby dla numeru telefony xxxxxxxxxxx ..

    Z powazaniem

  • 9. Data: 2011-02-14 13:49:51
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > czy mozecie napisac na grupie wzor rozwiazania umowy z play ?
    > telefon jest na firme, umowa promocyjna sie konczy 21.03.2011

    idz do salonu - zlozysz tylko podpis

  • 10. Data: 2011-02-16 17:58:02
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "lumarcin" <lumarcin(ciachurachu)@vp.pl> napisał w wiadomości

    > Informuje iz koncem umowy rezygnuje ze swiadczenia uslug
    > telekomunikacyjnych na rzecz mojej firmy/osoby dla numeru telefony
    > xxxxxxxxxxx ..

    Tak nie mozesz bo Ty uslug nie swiadczysz wiec nie mozesz zrezygnowac z
    ich swiadczenia :)
    Mozesz zrezygnowac z ich uslug po prostu, czyli : "... rezygnuje z
    Waszych uslug telekomunikacyjnych... swiadczonych na numerze
    xxxxxxxxxxxxxx na rzecz osoba/firma "

    Tak bedzie troche bardziej po polsku :)

    Nemo