  • 1. Data: 2009-03-25 21:42:21
    Temat: Telefon z wyjściem na projektor
    Od: pbjs <p...@w...pl>

    Witam,

    Z racji wykonywanego zawodu, często prowadzę prezentacje,
    używając laptopa, powerpointa i projektora (jest już u klientów).

    Przyznam szczerze: nie chce mi się już nosić laptopa ze sobą :-(

    Może zatem jest jakiś telefon, gdzie mógłbym uruchomić
    prezentację pliku PPT oraz podłączyć ten tel. do projektora
    przez wejście D-SUB (może przez jakąś przelotkę).

    Czy znajdę jakiś telefon, który mi to umożliwi, czy pozostaje
    dalej dźwigać laptopa?

    Pozdrawiam,
    pbjs

  • 2. Data: 2009-03-25 21:45:37
    Temat: Re: Telefon z wyjściem na projektor
    Od: KuFeL <k...@o...pl>

    pbjs pisze:
> [...]
    > przez wejście D-SUB (może przez jakąś przelotkę).
    >
    > Czy znajdę jakiś telefon, który mi to umożliwi, czy pozostaje

    malo pomoge, ale pamietam ze jakis czas temu ktorys samsung mial
    mozliwosc wyrzucanie prezentacji na rzutnik, ale nie pamietam szczegolow.

    Pzdr,
    KuFeL
    --
    gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
    http://www.zachody.pl / skype:kufel78

  • 3. Data: 2009-03-26 06:39:55
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "pbjs" <p...@w...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > przez wejście D-SUB (może przez jakąś przelotkę).
    >
    > Czy znajdę jakiś telefon, który mi to umożliwi, czy pozostaje

    Skoro ci jest tak ciężko, to czemu nie kupisz netbooka? Takiego telefonu raczej
    nie ma na rynku.

  • 4. Data: 2009-03-26 07:28:10
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    > Skoro ci jest tak ciężko, to czemu nie kupisz netbooka? Takiego telefonu
    > raczej nie ma na rynku.

    Ale mozna TVOut wykorzystac i przelotke cinch<->D-Sub taks ie kiedys
    gralo na Playstation 2 na monitorach. Omnia HD ma HDMI

  • 5. Data: 2009-03-26 07:36:12
    Od: "Piter" <m...@N...op.pl>

    Noklia N82 ma wyjście na telewizor, pozostaje kwestia znalezienia softu,
    które otworzy pliki power pointa

    Piotr

  • 6. Data: 2009-03-26 08:19:08
    Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>

    Piter pisze:
    > Noklia N82 ma wyjście na telewizor, pozostaje kwestia znalezienia softu,
    > które otworzy pliki power pointa

    N95 8gb ma wyjście TV na chinch + przelotka i powinno dać radę.
    Do prezentacji znalazłem coś takiego:
    http://www.symbianos.pl/Aplikacje/Office/OfficeSuite
    /

    --
    Pozdr.
    Skorupa

    --
    Wolność. Po co wam wolność?
    Macie przecież do pracy autobusy

  • 7. Data: 2009-03-26 08:47:19
    Od: "amir" <d...@o...pl>

    nokia n95 ma tv out

    program do prezentacji kiedys mialem, niestety nie wiem czy ppt

  • 8. Data: 2009-03-26 09:19:42
    Od: "michalek" <m...@g...com>

    "Piter" <m...@N...op.pl> wrote in message
    > Noklia N82 ma wyjście na telewizor, pozostaje kwestia znalezienia softu,
    > które otworzy pliki power pointa

    Przecież można przekonwertować PowerPointową prezentację
    na zestaw kolejnych stron w PDF
    i wtedy programik dołaczony w telefonie wyświetli PDF.
    Zakładam, że chodzi o wyświetlanie prezentacji, a nie jej
    tworzenie czy modyfikowanie.

  • 9. Data: 2009-03-26 12:37:57
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    > Czy znajdę jakiś telefon, który mi to umożliwi, czy pozostaje
    > dalej dźwigać laptopa?

    Odpusc se chlopie telefon i rozejrzyj za Eee PC od Asusa. Waga 1,45kg,
    10 calowy monitor, praca na baterii ponad 10 godzin. Maly, mobilny, szybki
    i w pelny funkcjonalny. Do prezentacji na "goscinnych wystepach" wrecz
    idealny.

    --
    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "

  • 10. Data: 2009-03-26 14:00:56
    Od: "amir" <d...@o...pl>

    > Przecież można przekonwertować PowerPointową prezentację
    > na zestaw kolejnych stron w PDF
    > i wtedy programik dołaczony w telefonie wyświetli PDF.
    > Zakładam, że chodzi o wyświetlanie prezentacji, a nie jej

    albo lepiej na jpg

    tylko telefon ma 320x240

    a to moze byc troche mało na wyrazna prezentacje :)
    trzeba chyba poczekac na model z wyzsza rozdzielczoscia