  • 1. Data: 2009-03-25 20:30:27
    Temat: Nokia PC Suite - problem z podłączeniem przez bluetooth ?
    Od: "W I A D Z I U" <w...@p...onet.pl>

    Witam, problem polega na tym, iż nie mogę podłaczyć Nokii 6280 do programu
    Nokia PC Suite via bluetooth.
    Do obsługi modułu bluetooth używam oprogramowania BlueSoleil (v 6.4.245.0) i
    Nokia PC Suite (v 7.1.18.0)
    Samo oprogramowanie modułu działa OK, tz. korzystam z niego do przerzucania
    plików oraz łączenia z internetem przez UTMS czy 3G i tu nie mam wiekszych
    zastrzeżeń.
    Problem powstał kiedy chciałem przerzucić ksiażke tel. do komputera przez PC
    Suite, kreator połączenia dochodzi do momentu gdzie znajduje nazwe mojego
    tel., robie dalej i ukazuje sie komunikat " Nie można uwierzytelnic
    telefonu"
    Parowanie OK, nie wiem jeszcze czy konieczne jest podłączanie portu
    szeregowego bluetooth, ale sprawdzane i tak i tak...
    Na kablu USB wszystko działa poprawnie.
    Nie bede dalej sie rozpisywał, jak ktoś spotkał się z podobnym problemem to
    prosze o porady...
    Jak bedze potrzeba to opisze kroki bardziej szczegółowo, dodam ze wszystko
    dzieje sie pod XP z SP2.

  • 2. Data: 2009-04-06 16:06:36
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    W I A D Z I U pisze:
> [...]
    > Parowanie OK, nie wiem jeszcze czy konieczne jest podłączanie portu
    > szeregowego bluetooth, ale sprawdzane i tak i tak...

    Konieczne jest podlaczenie uslugi o nazwie pcsuite costam.
    Bluesoleil moze jej nie widziec.
    Mozesz probowac podlaczyc serial port. Moze zadziala.
    Ogolnie to mi sie jakos nie udalo blusoleil ozenic z PCSuite, ale nie
    bylem wielce wytrwaly ;-) bo przypomnialem sobie o innej opcji.
    Posluzylem sie windowsowym General Radio Bluetooth czy jakos podobnie i
    dziala.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2009-04-13 22:14:10
    Od: Don Pedro <D...@o...pl>

    darnok wrote:

> [...]
    > bylem wielce wytrwaly ;-) bo przypomnialem sobie o innej opcji.
    > Posluzylem sie windowsowym General Radio Bluetooth czy jakos podobnie i

    A czy to nie jest tak, że BlueSoleil przestał być o którejś tam wersji
    obsługiwany przez PCSuite? Coś takiego mi się obija po głowie -
    sprawdzić trzeba w Sys Req dla PCSuite... Na pewno działa, ze stosem BT
    od Microsofta - ja też na jego rzecz porzuciłem BlueSoleil...