  • Date: Wed, 25 Mar 2009 22:42:21 +0100
    From: pbjs <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Telefon z wyjściem na projektor

    Witam,

    Z racji wykonywanego zawodu, często prowadzę prezentacje,
    używając laptopa, powerpointa i projektora (jest już u klientów).

    Przyznam szczerze: nie chce mi się już nosić laptopa ze sobą :-(

    Może zatem jest jakiś telefon, gdzie mógłbym uruchomić
    prezentację pliku PPT oraz podłączyć ten tel. do projektora
    przez wejście D-SUB (może przez jakąś przelotkę).

    Czy znajdę jakiś telefon, który mi to umożliwi, czy pozostaje
    dalej dźwigać laptopa?

    Pozdrawiam,
    pbjs