  • 61. Data: 2011-03-20 19:53:15
    Temat: Re: Telefon jako wifi hotspot?
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 20 Mar 2011 14:44:49 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Sugerujesz może że na 2 tygodnie miałbym wydać $199 tyle samo
    > co na urządzenie które będzie mi służyć przez dwa lata, codziennie?
    > To Ty jesteś niepoważny...

    Jak to było? A, już wiem: "nie stać cię i dorabiasz ideologię" :P

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 62. Data: 2011-03-20 20:36:20
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Pszemol* w wiadomości news:im52pl.948.0@poczta.onet.pl napisał(a):
    > Nie, nie napisałem $1000/h tylko za całą robotę.

    Aaa, czyli robocizna (1rbh) z częściami... może ja się nie znam, ale po co
    podawać ceny części i robociczny by pokazać że bardziej opłaca się robić
    samemu?

    Znałem kiedyś gościa który kilka lat po denominacji zarabiał 1700zł, a
    czynszy płacił 4.500.000zł miesięcznie (450zł), niezachowanie tej samej
    skali rozwala trochę przedstawiony obraz czyż nie?

    Pozdr

  • 63. Data: 2011-03-20 21:23:06
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Pszemol pisze:
    > "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> wrote in message

    > A więc powtórzmy: który telefon z małym ekranikiem, bez touchscreena ma
    > szybkie 3G i możliwość dzielenia się nim przez wifi z innymi urządzeniami?

    > Nawet przy 3G?
    oto moje przykładowe transfery
    LAptop-pc - (wifi g)1000 kilobajtów na sekunde
    i780-pc wfi g- 400kilobajtów na sekunde
    g3 hspda "3.6" jak jest dobrze to wg speedtest - od 0.5 do 1mbit czyli
    ok 120 kilobajtów na sekunde, przy 3/5 kresek zasiegu. goszy zasieg
    drastycznie pogarsza wydajność takiego przesyłu. nie mam żadnych
    sztucznych ograniczeń.
    ToMasz

    ps, z drugiej strony, to G przecież nie przeszkadza. Wiem ze część wątku
    przerodziła sie w przepychanki, ale zauważ ze gdybyś kupił
    telefon+bramke gsm->wifi ominie Cie wiele kłopotów. Rozumiem ze ten
    inernet na gsm już masz i koniec, a czasem na tym numerze trzeba pogadac?
    ToMasz

  • 64. Data: 2011-03-20 23:16:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Przembo" <x...@x...xx> wrote in message

    > Aaa, czyli robocizna (1rbh) z częściami... może ja się nie znam, ale po co
    > podawać ceny części i robociczny by pokazać że bardziej opłaca się robić
    > samemu?

    Podaję tyle ile usłyszałem w serwisie. Tłumaczyłem już (nie doczytałeś?)
    że nie można przynieść swoich części. Nie pisałem ile zaoszczędziłem
    tylko napisałem ile kosztowało to samo co zrobiłem w stacji obsługi.

    > Znałem kiedyś gościa który kilka lat po denominacji zarabiał 1700zł, a
    > czynszy płacił 4.500.000zł miesięcznie (450zł), niezachowanie tej samej
    > skali rozwala trochę przedstawiony obraz czyż nie?

    Nie możesz być chyba aż tak niezorientowany aby nie wiedzieć, że koszt
    części do wymiany klocków, tarcz i płynu stanowi mały ułamek $1000 ?

  • 65. Data: 2011-03-20 23:18:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Jak to było? A, już wiem: "nie stać cię i dorabiasz ideologię" :P

    Widzę że razem z Waldkiem macie IQ kanarka i nie rozumiecie
    tego co tu piszę. Przykre to - a może ideologicznie zacietrzewiliście się?
    Co tak trudnego w zrozumieniu, że w domu nie potrzebuję tetheringu,
    że ten telefon o który pytam to na wyjazd za granicę potrzebuję?
    Te wyjazdy w sumie w roku to 2, góra 3 tygodnie a iPhone używam
    codziennie. Czego jeszcze nie rozumiesz? Co wciąż śmieszne dla Ciebie?

  • 66. Data: 2011-03-20 23:25:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > ok 120 kilobajtów na sekunde, przy 3/5 kresek zasiegu. goszy zasieg
    > drastycznie pogarsza wydajność takiego przesyłu. nie mam żadnych

    OK.

> [...]
    > telefon+bramke gsm->wifi ominie Cie wiele kłopotów. Rozumiem ze ten
    > inernet na gsm już masz i koniec, a czasem na tym numerze trzeba pogadac?

    Co to znaczy telefon + bramkę gsm -> wifi?
    Jakie kłopoty mnie ominą?

    Napiszę Ci więcej - mieszkam na stałe w USA, tu używam iPhone
    z internetem. Niestety w USA iPhone jest zasimlockowany...
    Więc jak potrzebuję pojechać na parę dni na narty do Kanady
    czy też na tydzień-dwa do Polski to mam "problem" internetowy:
    nie chcę włączać międzynarodowych danych w iPhone bo to drogo.
    Rozmowy - pewnie z dolara-dwa za minutę... :-) Tną ostro.
    Już nawet nie chodzi mi tylko o mnie, ale i o ludzi dzwoniących do mnie.
    Idealnie byłoby zdjąć simlocka, ale mam jeszcze ponad rok kontrakt,
    więc tego jeszcze zrobić nie mogę. Chcę na ten rok znaleźć jakieś
    rozwiązanie pośrednie: i tu pomysł wpadł albo bramki gsm-wifi,
    ale wtedy mam tylko internet na wifi, ale z bramki nie porozmawiam.
    Więc pomysł B - kupić najprostszy telefon z internetem który można
    wystawić na wifi dla laptopa czy iPhone i kupić mu lokalną kartę sim
    jak jestem za granicą. Gamonie sie smieja, ze iPhone kupilem za $199
    i to bylo niedrogo a teraz nie chce kupic za $199 drugiego telefonu
    co bede go potrzebowal 10-15 dni w roku. Brak logiki totalnej :)

  • 67. Data: 2011-03-20 23:55:56
    Od: "Endi" <h...@C...com>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał

> [...]
    > i to bylo niedrogo a teraz nie chce kupic za $199 drugiego telefonu
    > co bede go potrzebowal 10-15 dni w roku. Brak logiki totalnej :)

    Brak logiki fakt. Nie prościej kupić za 100pln modem usb i prepaida do netu?
    A za 50pln w komisie jakiś foniK używany do rozmawiania.

  • 68. Data: 2011-03-21 00:05:01
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 21 Mar 2011 00:55:56 +0100, Endi napisał(a):

    > Brak logiki fakt. Nie prościej kupić za 100pln modem usb i prepaida do netu?
    > A za 50pln w komisie jakiś foniK używany do rozmawiania.

    Za drogoooo.. no co ty, taka rozrzutność?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 69. Data: 2011-03-21 00:18:24
    Od: "Endi" <h...@C...com>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał:

    > Za drogoooo.. no co ty, taka rozrzutność?

    Taaaa, Azbest tylko umie Polakom wytykać niskie zarobki i to, że ich nie
    stać na iPszemola, za to jego stać jedynie na bicie piany o niczym. Nie
    kumam tylko jednego, na jakim etapie on był przed iPhonem, skoro jego
    "wiedza" jest zerowa o świecie gsm. Czym on się posługiwał? Te zdziwienia o
    3G, backupach, symbianach, joikuspotach, a do tego idiotyczne udowadnianie,
    że jest taki PRO legalny i go z zarobkami azbeściarza stać na więcej niż
    Polaka, a tu nagle pokorne ciele i tłumacz magikowi co jest pięć. Taki
    geniusz, a płacze, że sobie nie poklika z laptopa, bo nie umie. Miałem nie
    karmić, ale to coś aż woła o pedegree.

  • 70. Data: 2011-03-21 00:54:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Endi" <h...@C...com> wrote in message
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał

    > Brak logiki fakt. Nie prościej kupić za 100pln modem usb i prepaida do
    > netu? A za 50pln w komisie jakiś foniK używany do rozmawiania.

    A co mi da modem usb za 100zł w kwestii internetu mobilnego?