  • 71. Data: 2011-03-21 00:56:32
    Temat: Re: Telefon jako wifi hotspot?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Endi" <h...@C...com> wrote in message
    news:im65gh$qha$1@news.onet.pl...
> [...]
    > stać na iPszemola, za to jego stać jedynie na bicie piany o niczym. Nie
    > kumam tylko jednego, na jakim etapie on był przed iPhonem, skoro jego
    > "wiedza" jest zerowa o świecie gsm. Czym on się posługiwał? Te zdziwienia
    > o 3G, backupach, symbianach, joikuspotach, a do tego idiotyczne
    > udowadnianie, że jest taki PRO legalny i go z zarobkami azbeściarza stać
    > na więcej niż Polaka, a tu nagle pokorne ciele i tłumacz magikowi co jest
    > pięć. Taki geniusz, a płacze, że sobie nie poklika z laptopa, bo nie umie.
    > Miałem nie karmić, ale to coś aż woła o pedegree.

    Najciekawsze jest to, że Ty taki geniusz a po tylu tłumaczeniach
    dalej nie rozumiesz że szukam TELEFONU GSM z WIFI???
    Przecież to w tytule jak byk napisane. Żaden modem USB tylko telefon.
    Dotarło teraz czy dalej będziesz się wyśmiewał.... z własnej głupoty?

  • 72. Data: 2011-03-21 07:33:14
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 20 Mar 2011 18:18:27 -0500, Pszemol napisał(a):

    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Widzę że razem z Waldkiem macie IQ kanarka i nie rozumiecie
    > tego co tu piszę. Przykre to - a może ideologicznie zacietrzewiliście się?
    > Co tak trudnego w zrozumieniu, że w domu nie potrzebuję tetheringu,
    > że ten telefon o który pytam to na wyjazd za granicę potrzebuję?
    > Te wyjazdy w sumie w roku to 2, góra 3 tygodnie a iPhone używam
    > codziennie. Czego jeszcze nie rozumiesz? Co wciąż śmieszne dla Ciebie?

    Śmieszme i to coraz bardziej, bo jakoś tak parę wątków temu udowadniałeś,
    że SIMlock to dla iphone nie problem, roaming też, a już najmniejszy to
    kasa na fona/usługi.

    Tylko... to było parę wątków temu. Aż tak wiele się do dziś zmieniło, hehe?
    :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "The gift is the blessing of the giver."

  • 73. Data: 2011-03-21 07:36:47
    Od: GS <g...@g...pl>

    Użytkownik Pszemol napisał:
    > "Endi" <h...@C...com> wrote in message

    > A co mi da modem usb za 100zł w kwestii internetu mobilnego?

    gdyż są takie z routerem wifi...

    pzdr
    GS

  • 74. Data: 2011-03-21 07:38:42
    Od: GS <g...@g...pl>

    Użytkownik Andrzej Libiszewski napisał:

> [...]
    > kasa na fona/usługi.
    >
    > Tylko... to było parę wątków temu. Aż tak wiele się do dziś zmieniło, hehe?

    Daj spokój - jak nie Strybiszewski to Pszemol....

    pzdr
    GS

  • 75. Data: 2011-03-21 08:56:08
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-03-21 08:38, GS pisze:

    > Daj spokój - jak nie Strybiszewski to Pszemol....

    No nie wiem... rezygnować z TAKIEJ komedii? ;)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 76. Data: 2011-03-21 08:56:44
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > aplikacje które minimalizują ilość danych - w przypadku tetheringu
    > masz ekwiwalent komputera domowego, a więc pełny przesył
    > danych, flash, gry, duże pliki, reklamy animowane na ekranie...
    > Za to liczą sobie ekstra kasę aby był czas i środki na rozwój sieci.
    > Problem w tym, że klient się na to godzi a potem płacz... I takie
    > dusigrosze Waldki nie rozumieją że internet na smarfonie kosztuje
    > te 15 lub 25 a za internet na smartfonie i laptopie do niego dołączonym
    > kosztuje 45 miesięcznie, czyli te 20 dolców więcej. Wielkie mi mecyje.

    Pierdoły do kwadratu.

  • 77. Data: 2011-03-21 10:10:01
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał

    > A co mi da modem usb za 100zł w kwestii internetu mobilnego?

    Przecież chciałeś mieć internet w laptopiku swoim, zapomniałeś? Tego, że można
    to mieć z modemu nie trzeba chyba geniuszowi tłumaczyć?

  • 78. Data: 2011-03-21 10:11:05
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał

    > Najciekawsze jest to, że Ty taki geniusz a po tylu tłumaczeniach
    > dalej nie rozumiesz że szukam TELEFONU GSM z WIFI???

    Szukałeś czegoś najtanszego, podałem najtańszą i najprostszą opcję. Nie
    zrozumiałeś?
    Nie dziwi mnie to zbytnio.

    > Przecież to w tytule jak byk napisane. Żaden modem USB tylko telefon.
    > Dotarło teraz czy dalej będziesz się wyśmiewał.... z własnej głupoty?
    J/w głupolu.

  • 79. Data: 2011-03-21 11:21:32
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > To, że Ty nie znasz realiów finansowych w USA nie jest moją winą.
    > Nikt Ci tu nie zrobi naprawy na Twoich częściach - jak w Polsce...
    > Tu płacisz za robociznę i za części haracz bo nie ma innej drogi.

    W takim chorym kraju żyjesz :-)

    > No chyba że wybierzesz nieautoryzowany serwis na rogu ciemnej
    > ulicy, ale wtedy lepiej abyś wiedział co robisz i znał człowieka który
    > Ci naprawę robił.

    Acz ... nie słyszałem by w Polsce autoryzowane "robiły na częściach
    klienta". Taki "urok" przemysłu samochodowego. Tyle, że rzadko się zdarza by
    odwiedzenie autoryzowanego było uzasadnione jak można części kupić 2x taniej
    a całą naprawdę zrobić 3x taniej.

  • 80. Data: 2011-03-21 11:28:42
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    thering/

    > Co innego być przeciwny do polityki firmy i protestować
    > a co innego łamać reguły i umowy które się samemu podpisało.
    > Szkoda że tego nie rozumiesz.

    To właśnie niektórzy protestują łamiąc warunki "umowy" :-)