  • 51. Data: 2011-03-20 19:21:21
    Temat: Re: Telefon jako wifi hotspot?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> wrote in message
    news:im58qe$vqr$1@news.onet.pl...
    > Ale zdajesz sobie sprawę, że gdybys miał wypadek (czego Ci zdecydowanie
    > nie życzę), gdzie przyczyną mogłyby być hamulce czy niesprawność silnika,
    > to jesli dowiedziałaby się o Twoich "naprawach" którakolwiek z firm
    > ubezpieczeniowych, która miałaby coś zapłacić, to Ty sie nie wypłacisz do
    > końca zycia?

    Nie, nie zdaję sobie sprawy. Po co pieprzysz takie głodne farmazony?

  • 52. Data: 2011-03-20 19:23:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ale to w USA ? Bo u nas nie tak prosto.
    > Poza tym dla siebie to robie starannie :-)

    On fantazjuje.

    > Oczywiscie mozna po usansku - skoro hamulce moga zawiesc, to lepiej je
    > robic w duzej firmie, ktora w razie potrzeby moj adwokat wycisnie na
    > grubsza kwote :)

    Właśnie dlatego robię hamulce sam bo wtedy wiem że są
    dobrze zrobione i nie maczał w nich brudnych paluchów
    jakiś dzieciak co za domenę życia ma "whatever, man...".

  • 53. Data: 2011-03-20 19:25:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Przembo" <x...@x...xx> wrote in message

    > 1000$/h powiadasz? To i tak nie tak drogo.

    Nie, nie napisałem $1000/h tylko za całą robotę.

    > Słyszałem o zwykłej wymianie oleju za 25.000$, ale tam prawie całe koszta
    > to była lotnicza przesyłka autka, dopisz coś jeszcze do tych koztów bo
    > brzmi to w najlepszym przypadku śmiesznie.

    To, że Ty nie znasz realiów finansowych w USA nie jest moją winą.
    Nikt Ci tu nie zrobi naprawy na Twoich częściach - jak w Polsce...
    Tu płacisz za robociznę i za części haracz bo nie ma innej drogi.
    No chyba że wybierzesz nieautoryzowany serwis na rogu ciemnej
    ulicy, ale wtedy lepiej abyś wiedział co robisz i znał człowieka który
    Ci naprawę robił.

  • 54. Data: 2011-03-20 19:27:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Znalazłeś już ten najtańszy telefon do tetheringu, czy wszystkie są póki
    > co
    > za drogie?

    Nie, jeszcze nie zacząłem szukać.
    Na razie czekam na propozycję modeli telefonów które tą funkcję mają.
    Masz coś do dodania w tym wątku czy tylko będziesz bić pianę?

  • 55. Data: 2011-03-20 19:28:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > cóż.. jak mu najlepsza na świecie sieć założyła słusznego i
    > niezdejmowalnego simlocka na najlepszy w galaktyce telefon, to trzeba
    > szukać. No jaki peszek normalnie. Azbestowy peszek.
    >
    > Oprócz tego jakby nie był azbestowym oszołomem, to by sobie znalazł za 40
    > baksów coś w stylu MiFi i miał święty spokój. No ale taki desperacki czyn
    > wymaga przynajmniej kilku sprawnych szarych komórek, więc w tym
    > przypadku nie do przejścia.

    Walduś, skąd w Tobie tyle jadu i nienawiści?
    Jakaś ruda brytyjka z krzywymi zębami Cię rzuciła czy co?

  • 56. Data: 2011-03-20 19:29:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Tylko bawi mnie niezmiernie, że wszędzie się rozpisujesz, jak to 199$ to
    > niewiele i cię stać, a zarazem ręce ci się trzęsą jak masz wyłożyć grosiwo
    > na telefon do tetheringu, tudzież na opłatę dla operatora za tenże :)

    Ale co w tym zabawnego że nie oszczędzam tam gdzie coś używam
    codziennie a oszczędzam tam, gdzie potrzebuję telefonu na 2 tygodnie
    za granicą?

  • 57. Data: 2011-03-20 19:37:21
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 20 Mar 2011 14:29:32 -0500, Pszemol napisał(a):

> [...]
    >
    > Ale co w tym zabawnego że nie oszczędzam tam gdzie coś używam
    > codziennie a oszczędzam tam, gdzie potrzebuję telefonu na 2 tygodnie

    Ty jesteś zabawny. Tylko tyle i aż tyle.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "I felt vaguely uneasy, though I couldn't say why. It did not seem

  • 58. Data: 2011-03-20 19:37:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Długo wytrzymałeś - wiedziałem że się nie opanujesz i w końcu odpiszesz
    :-)))
    Nie masz widać silnej woli, he, he :-)

    > Całość formy sprzedaży wybranej przez Apple i AT&T jest nielegalna na
    > terenie Europy. NIELEGALNA. Mówi ci to coś?

    Mówi mi to, że prawo w Europie jest trochę inne niż prawo w USA.
    To co legalne w USA nie jest legalne w Europie i na odwrót.

    > Apple i niemieckie sieci dostały poważnie po łapach od sądów jak próbowały
    > takie coś wprowadzić, dlatego też w Europie gejfony są dostępne bez umowy,
    > bez simlocka. Mówi ci to coś, azbestowy buszmenie?

    Dlatego musicie płacić jak za złoto :-)
    Ale po co te epitety? Czemu te emocje?

    > Tak, ty lubisz, jak jest z simlockiem i smyczą,

    Nie, nie lubię. Ale gdyby był bez smyczy za $1000 to bym nie kupił.
    Mało kto by kupił. Tak jak mało kto kupuje w Europie i muszą sobie
    dorabiać bajeczki ideologiczne, jak Ty sobie dorabiasz... Poprawiają
    sobie potem humor nazywając "gejfonem" i inne w tym stylu...
    To są wszystko reakcje psychologiczne na właśnie niemożność
    posiadania czegoś. Tak jak głupie dzieci w szkole poniżają i prześladują
    mądrzejsze - z zazdrości, bo wiedzą że nie dorównają im...
    Tak samo jest z Tobą i Twoimi telefonikami z androidem - chwalisz
    je bo sobie iPhona kupić nie możesz.

    > $199 to jest tanio, ale $40 to jest drogo,

    Oczywiście! $199 na dwa lata to tanio. $40 na 2 tygodnie to drogo.
    Szkoda że brakuje Ci IQ aby tą różnicę dostrzec.

    > oszczędzania na abonamencie to jest bycie dusigroszem, ale
    > oszczędzanie na tak nieistotnym elemencie samochodu jakim
    > są hamulce to jest roztropność i przezorność.

    Nie oszczędzam na hamulcach. Kupiłem oryginalne części Hondy.
    Oszczędzam na nadmuchanych taryfach za robotę w firmach.
    Ale to też pewnie jest nieuchwytne dla Twojego niskiego IQ.

    > Wiesz, że każdy normalny człowiek po takich tekstach i takim przyjęciu na
    > grupie by się nie pokazał więcej ze wstydu? No ale to trzeba być normalnym
    > i mieć wstyd.

    A wiesz że każdy normalny człowiek wstydziłby się napisać że już
    nie odpisze a potem pokazał słabą wolę i wrócił do dyskusji? :-)))
    Jesteś zerem stary! Zerem uprawiającym zwyczajną świętą wojnę ideologiczną.

  • 59. Data: 2011-03-20 19:39:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> wrote in message
    > programowo - tak

    > TAk myślałem, ale nie byłem pewien. Natomiast teraz widze, ze oprócz
    > "telefonu" samego w sobie, potrzebujesz jeszcze takiego który ma szybkie
    > G3 - a to już mocno zawęża ich ilość i powoduje ze parę moich
    > wcześniejszych propozycji traci sens.

    A więc powtórzmy: który telefon z małym ekranikiem, bez touchscreena ma
    szybkie 3G i możliwość dzielenia się nim przez wifi z innymi urządzeniami?

    > Pozatym to "g" w wifi będzie sie mocno nudziło.

    Nawet przy 3G?

  • 60. Data: 2011-03-20 19:44:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ty jesteś zabawny. Tylko tyle i aż tyle.

    Sugerujesz może że na 2 tygodnie miałbym wydać $199 tyle samo
    co na urządzenie które będzie mi służyć przez dwa lata, codziennie?
    To Ty jesteś niepoważny...