  • 1. Data: 2010-08-04 06:50:34
    Temat: Mozna prezentowac inny numer niz sie posiada?
    Od: "NZSNNW" <n...@o...pl>

    Czy mozna sprawic, ze podczas rozmowy wychadzacej bedzie przentowany inny
    numer niz mam naprawde?

    Czy jest taka mozliwosc, by np. jakas kombinacja lub kodem (**##cyfry)
    wyswietlic u odbiorcy rozmowy inny numer niz moj?

    Nie chce ukryc wlasnego numeru - to jest proste (*31#, #31#, inne)
    ale mysle by u kogos wyswietlic inny numer.

    Przyklad:
    moj numer to XXX-112-997
    a chcialbym by u mojego kolegi wyswietlil sie na komorce numer YYY-118-913

    Czy to jest mozliwe?
    Jak to zrobic?

    Jesli to jest mozliwe, to czy prezentowany "wymuszany-fikcyjny" numer zostanie
    przez telefon odbiorcy przypisany do nazwy z ksiazki telefonicznej, i
    wyswietli sie jako np. "MAMA", bo pod tym numerem YYY... jest wlasnie MAMA?

  • 2. Data: 2010-08-04 07:49:15
    Temat: Re: Mozna prezentowac inny numer niz sie posiada?
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 04-08-2010 o 08:50:34 NZSNNW <n...@o...pl>
    napisał(a):

    > Czy mozna sprawic, ze podczas rozmowy wychadzacej bedzie przentowany inny
    > numer niz mam naprawde?

    Zadzwonić na drugi aparat i sobie sprawdzić?

> [...]
    >
    > Nie chce ukryc wlasnego numeru - to jest proste (*31#, #31#, inne)
    > ale mysle by u kogos wyswietlic inny numer.

    Ja o takiej usłudze nie słyszałem. Zresztą nieujawnianie własnego numeru
    tak jak piszesz jest, a wyświetlenie innego do czego miało by służyć? A
    wyświetlic inny numer czyli czyj?

    > Przyklad:
    > moj numer to XXX-112-997
    > a chcialbym by u mojego kolegi wyswietlil sie na komorce numer
    > YYY-118-913
    >
    > Czy to jest mozliwe?
    > Jak to zrobic?

    Jak nabędziesz ten drugi numer i zrobisz przekierowanie? Nie bawiłem się
    tak to nie wiem.

    Co to jest fikcyjny numer wg Ciebie?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2010-08-04 09:26:30
    Od: tomekjot <t...@g...com>

    On 4 Sie, 09:49, "Piotr M" <x...@x...xx> wrote:
> [...]

    Można

    http://katowice.naszemiasto.pl/artykul/58755,nowa-us
    luga-internetowa-pozwala-podszywac-sie-pod-innych,id
    ,t.html

  • 4. Data: 2010-08-04 09:49:40
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 04-08-2010 o 11:26:30 tomekjot <t...@g...com>
    napisał(a):

    > Można
    >
    > http://katowice.naszemiasto.pl/artykul/58755,nowa-us
    luga-internetowa-pozwala-podszywac-sie-pod-innych,id
    ,t.html

    Mieli jakieś problemy na starcie i teraz patrze to faktycznie serwis,
    chwilowo lub na zawsze, przestał istnieć. Na pewno są inne niepolskie. Ale
    te problemy to chyba nie z powodu tego serwisu, bo chyba podstawy prawnej
    nie ma do zakazu takich usług. Zresztą teraz mi się przypomniało, że ktoś
    na alt.pl.voip kiedyś pisał, że takie serwisy w Stanach już od wielu lat
    istnieją.

  • 5. Data: 2010-08-04 10:44:06
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    napisał(a):

> [...]
    > chwilowo lub na zawsze, przestał istnieć. Na pewno są inne niepolskie.
    > Ale te problemy to chyba nie z powodu tego serwisu, bo chyba podstawy

    Alez oczywiscie ze nie ma :) Tablicami rejestracyjnymi od samochodu tez
    sie mozemy z kolegami do woli wymieniac :)
    Podaj Twoj numer to ja sie nim wyswietle jak powiem prezydentowi co o
    nim mysle :) i powiadomie kilka instytucji o bombie :)

    Oczywiscie ze podszywanie sie pod czyjes dane, a to umozliwial serwis,
    jest zakazane i sprzeczne z prawem.

  • 6. Data: 2010-08-04 11:39:30
    Od: tomekjot <t...@g...com>

    > Oczywiscie ze podszywanie sie pod czyjes dane, a to umozliwial serwis,
    > jest zakazane i sprzeczne z prawem.

    Może jakieś art, z K.K lub konstytucji .

  • 7. Data: 2010-08-04 17:58:51
    Od: "Ben" <i...@g...pl>

    Użytkownik "tomekjot" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Oczywiscie ze podszywanie sie pod czyjes dane, a to umozliwial serwis,
    > jest zakazane i sprzeczne z prawem.

    Może jakieś art, z K.K lub konstytucji .

    Po co od razu konstytucja?
    Nie wystarczy plan numeracji krajowej UKE ?

    5339 (20100804) __________

  • 8. Data: 2010-08-04 19:50:22
    Od: Tomek_Sz <s...@w...pl>

    W dniu 2010-08-04 08:50, NZSNNW pisze:
> [...]
    > przez telefon odbiorcy przypisany do nazwy z ksiazki telefonicznej, i
    > wyswietli sie jako np. "MAMA", bo pod tym numerem YYY... jest wlasnie MAMA?

    Nie wiem jak z telefonami ale kiedyś korzystałem z serwisu, który
    umozliwiał wysyłanie smsów gdzie wpisywałes dowolny nr tel jako nadawce
    i u odbiorcy jesli mial go zapisanego np jako mama albo szef albo niunia
    sms byl przypisywany do teg owlasnie kontaktu. Pare lekkich numerków sie
    zrobilo na ostrzejsze nie mialem ochoty bo wiedzialem ze to nie w
    porządku. Ale nie pamiętam nazwy serwisu bo to było kupę lat temu.

  • 9. Data: 2010-08-04 20:27:05
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 4 Aug 2010 19:58:51 +0200, Ben napisał(a):

    > __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow
    5339 (20100804) __________

    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    Mógłbyś proszę posprzątać sobie w komputerze i przestać spamować grupę tymi
    reklamami?

    "Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł
    "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

  • 10. Data: 2010-08-05 06:30:00
    Od: ALEX <a...@x...pl>

    W dniu 4-08-10 22:27, Waldek Godel pisze:

    > Mógłbyś proszę posprzątać sobie w komputerze i przestać spamować grupę tymi
    > reklamami?

    Powinieneś zagrać w "Dwunastu gniewnych ludzi". Pasowałbyś jak ulał ;->
    MSPANC

    --
    ALEX Alpha