    From: s...@m...com
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Telefon do 350zł
    Date: Mon, 09 Aug 2010 15:52:39 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Witam serdecznie. Zastanawiam się na telfonem do 350zł.
    > - Zależy mi na możliwości korzystania z Internetu (WWW, News, Może gg)
    > - EDGE i wyĹźej
    > - Odtwarzać mp2
    >
    > RozwaĹźam
    > - Nokia 2700 classic - bo za tę cenę mam nówkę
    > - Nokia N70 - uĹźywana ale z GPS i Symbianem
    > - Samsung i600 - Windows Mobile oraz klawiatura QWERTY
    > - Samsung Avill - względnie nowy, GPS i ekranem dotykowym

    Odradzam symbiana, jak chcesz z systemem to windows.
    z symbianem jest tylko kłopot, certyfikaty, podpisywanie aplikacji albo
    hackowanie telefonu zeby cokolwiek zainstalować, co nie zostało podpisane
    przez jakąś dużą firmę mająca odpowiedni certyfikat.
    Ponadto na windowsa jest większy wybór aplikacji.