  • 21. Data: 2010-10-22 08:16:26
    Temat: Re: Telefon GSM jako dzwoniący automat
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 21 Oct 2010 14:25:09 +0200, Michal Jankowski napisał(a):

    > Z TEGO nie. Z konstytucyjnej zasady 'co nie jest zabronione, jest
    > dozwolone' owszem mozna. Chyba ze znajdziesz inny przepis zakazujacy.

    Aha, więc skoro nie ma przepisu zakazującego wydzwaniać do kogoś 101 razy
    na minutę, to oznacza, że jest to dozwolone?

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 22. Data: 2010-10-22 08:19:35
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-22 10:16, Olgierd pisze:

    > Aha, więc skoro nie ma przepisu zakazującego wydzwaniać do kogoś 101 razy
    > na minutę, to oznacza, że jest to dozwolone?

    Masz odmienne zdanie?

    --
    Liwiusz

  • 23. Data: 2010-10-22 08:28:56
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 22 Oct 2010 10:19:35 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Masz odmienne zdanie?

    Oczywiście, to chyba jasne. Przecież wiesz, że nie jest dopuszczalne
    szereg zachowań mimo, że nie są wprost zakazane (prawie cała
    "klasyfikacja" dóbr osobistych się na tym opiera).

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 24. Data: 2010-10-22 08:29:43
    Od: "Szolek" <s...@w...cyberlan.totezwytnij.pl>

    Użytkownik "Dominik & Co" <d...@c...invalid> napisał w
    wiadomości news:i9p6rp$idt$1@news.onet.pl...
    > W dniu 21-10-2010 11:15, Szolek rzecze:
    > Dla Symbiana banalny skrypt m-shell załatwi sprawę:
    > use phone
    > while true do
    > phone.dial("+48606xxxyyy",15000)
    > sleep(1000)
    > end
    > end
    > (dzwoni 15 s, 1 przerwy) i tak w koło Macieju...
    > Tylko gość na drugim końcu ustawi sobie dowolną aplikację blacklist
    > i będzie Cię automagicznie odsyłał na drzewo, a telefon nawet mu
    > nie dźwięknie...

    Ma dzwonić na stacjonarkę...
    :)

    --
    Szolek
    Verba docent exempla trahunt

  • 25. Data: 2010-10-22 08:39:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-22 10:28, Olgierd pisze:

    > Oczywiście, to chyba jasne. Przecież wiesz, że nie jest dopuszczalne
    > szereg zachowań mimo, że nie są wprost zakazane (prawie cała
    > "klasyfikacja" dóbr osobistych się na tym opiera).

    Czyli jakiś przepis zakazujący jest, nieważne że ogólny.

    --
    Liwiusz

  • 26. Data: 2010-10-22 08:47:31
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...one.pl>

    W dniu 2010-10-22 10:39, Liwiusz pisze:

    > Czyli jakiś przepis zakazujący jest, nieważne że ogólny.

    i niekoniecznie w Prawie telekomunikacyjnym :-)

  • 27. Data: 2010-10-22 09:15:28
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 22 Oct 2010 10:47:31 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > i niekoniecznie w Prawie telekomunikacyjnym

    No art. 23 kc ;-) art. 31 ustawy zasadniczej. Nie są to zakazy sensu
    stricto.
    Dlatego uważam, że cytowany wcześniej przepis PT jest de facto przepisem
    upoważniającym do takich działań: "pozwoliłeś, to cierp".

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 28. Data: 2010-10-22 10:26:35
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 21 Oct 2010 17:05:43 +0200, q...@x...gazeta.pl
    napisał(a):

    > Albo przekierowanie na 997 lub numer postoju taxi
    > emocje gwarantowane

    A na 997 czyj numer będzie się wyświetlał jako dzwoniącego?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 29. Data: 2010-10-22 10:32:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-22 12:26, Chris pisze:

    > A na 997 czyj numer będzie się wyświetlał jako dzwoniącego?

    A czy w ogóle da radę się tam przekierować połączenie? Kiedyś na tej
    grupie ktoś powiedział, że nie.

    --
    Liwiusz

  • 30. Data: 2010-10-22 12:38:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szolek" <s...@w...cyberlan.totezwytnij.pl>
    napisał
    > Podstawa prawna?
    > Bo jak dla mnie jest to co najwyżej 107kw.
    > Poza tym ja chcę windykować swoją należność...

    Ale to moze nawet nie stanowi okolicznosci lagodzacej.

    Moze sie ogranicz do jednego SMS dziennie z podaniem aktualnego
    stanu zadluzenia :-)

    J.