  • 1. Data: 2010-10-20 21:25:24
    Temat: Nokia E71 - kilka pytan
    Od: "Dionek" <A...@w...pl>

    Mam pytania dot. tel. Nokia e71:
    czy mozna w tym phonie ustalic wlasne skroty np. do dyktafonu albo
    odtwarzacza?
    co zrobic aby szybciej byla odnajdywana pozycja w gps. Teraz znalezienie
    satelity trwa np. 15 min. Mam wylaczone korzystanie z pomocy sieci
    komorkowych.

    Moze jest jakas strona WWW gdzie mozna znalezc odpowiedzi na najczesciej
    zadawane pytania dot. tego modelu?
    Moze sa jakies strony z softwarem (bezplatnym) do tego modelu?

  • 2. Data: 2010-10-21 05:13:02
    Temat: Re: Nokia E71 - kilka pytan
    Od: ALEX <j...@g...pl>

    W dniu Śr 20 10 2010 23:25, Dionek pisze:
> [...]
    > odtwarzacza?
    > co zrobic aby szybciej byla odnajdywana pozycja w gps. Teraz znalezienie

    AGPS.

    > Mam wylaczone korzystanie z pomocy sieci
    > komorkowych.

    A to niezbędne do AGPS.

    --
    ALEX CloneTrooper