  • 51. Data: 2014-12-07 18:45:59
    Temat: Re: Tanie smartfony
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-12-06 o 03:19, Pszemol pisze:
    > Podobna logika obowiązuje w kwestii kupowania samochodów:
    > lepiej kupić 2-3 letnią hondę czy toyotę niż nowego hyundaja/kia
    > za tą samą cenę nawet jak hyundai w "tabelce" będzie miał coś
    > więcej od tejże hondy czy toyoty (dodaną duperelę właśnie po co
    > aby w tabelce ładniej wyglądało: coś jak "iPhone nie ma FM radio").

    Przypominasz mi kolegę co pod niebiosa wychwalał jakość volkswagena
    chociaż skoda i seat na tych samych podzespołach robiona :-)

    PS. Nikt normalny nie sprzedaje 2-3 letniego samochodu bez szpachlowania
    i innych wad.
    Dalej brniesz w analogie nie przystające do Polski.
    Znowu nie będziesz zrozumiany przez ten durny naród ;-)

    PS.2. Czekałem na zejście w tematykę motoryzacyjną :-)
    Zachwalasz ludziom Mercedesa podczas gdy odbiorcy potrzebują rzeczonej
    Skody. Zapewne jesteś świadomy jaki poziom jakości reprezentuje obecnie
    mercedes. Taki jak wszystkie inne dupowozy :-)

  • 52. Data: 2014-12-07 19:20:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 07 Dec 2014 18:45:59 +0100, z napisał(a):

    > Przypominasz mi kolegę co pod niebiosa wychwalał jakość volkswagena
    > chociaż skoda i seat na tych samych podzespołach robiona :-)

    A to nie zawsze tak. Niby jeden koncern i te same podzespoly, ale np
    golfa ma klape silnika na sprezynach gazowych, otwiera sie lekko i
    szybko, a skoda wymaga podpierania recznego i szukania gdzie sie tam
    "patyk" wsuwa.
    Po 10 latach sytuacja sie odwraca, w golfie klapa opada i trzeba bulic
    za silowniki, a "patyk nadal dziala :-)

    Podzespoly moga byc od roznych dostawcow, standardy wykonczenia rozne
    ... ale co my tu o Skodzie i VW, jesli BMW czy Mercedes potrafi
    montowac inne elementy w zaleznosci od kraju przeznaczenia..

    http://aukcje.efl.pl/ListaAukcji.htm#/_1_1_3__4_0_0

> [...]
    > Skody. Zapewne jesteś świadomy jaki poziom jakości reprezentuje obecnie
    > mercedes. Taki jak wszystkie inne dupowozy :-)

    No, akurat wielu sie z tym zgadza i mowi lepszy stary mercedes niz
    nowy fiat.
    Skody bym nie mieszal, skoda ma dobre opinie i wysokie ceny :-)

    J.

  • 53. Data: 2014-12-07 20:30:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "jakson" <j...@e...org> wrote in message

    > A niecala godzine wczesniej pisales, ze sie myle:

    > Chyba sie jednak nie myle - co sam potwierdziles (patrz poczatek).
    >
    > Pszemolu, zachowaj konsekwencje w swoich wypowiedziach, prosze.

    To nie są niekonsekwencje w moich wypowiedziach tylko
    fałszywe wnioski jakie dochodzisz u siebie...
    W tym co napisałem nie było sprzeczności: dobra marka
    to STATYSTYCZNIE lepszy produkt. Ale nie znaczy to wcale
    że każdy egzemplarz będzie w 100% niezawodny bo wszystko
    się psuje więcej lub mniej ani że dobra firma nie może wypuścić
    jakiegoś babola w jakimś swoim produkcie, po prostu się lepszym
    firmom to zdarza rzadziej niż tym gorszym...
    Nie stosuj logiki zero-jedynkowej lub biało czarnej bo świad
    jest pełen odcieni i kolorów...

  • 54. Data: 2014-12-07 20:35:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > Przypominasz mi kolegę co pod niebiosa wychwalał jakość volkswagena
    > chociaż skoda i seat na tych samych podzespołach robiona :-)

    Podzespoły to jeszcze nie wszystko i dobrze o tym wiesz.
    Tak jak komputery można zmontować byle jak z dobrych
    podzespołów tak samo jak i auto można zmontować kiepsko
    nawet z najlepszych podzespołów, tych samych z których
    w innej fabryce pod kontrolą innych managerów inni ludzie
    (mądrzejsi, bardziej zdyscyplinowani) montują auta lepsze.
    Dla przykładu - te Twoje VW montowane w Meksyku na rynek
    USA mają bardzo kiepską reputację. Po części dlatego że porównuje
    się je do legendarnej na rynku USA reputacji popularnych tu bardzo
    samochodów japońskich a po części dlatego że są po prostu gorsze
    od tych samych modeli montowanych w Europie...

    > PS. Nikt normalny nie sprzedaje 2-3 letniego samochodu bez
    > szpachlowania i innych wad.
    > Dalej brniesz w analogie nie przystające do Polski.
    > Znowu nie będziesz zrozumiany przez ten durny naród ;-)

    Nie zawsze sprzedajesz coś dobrowolnie - czasem sprzedaje za Ciebie
    bank bo np. zrekwirował auto za które nie spłacasz kredytu...
    Poza tym - jest mnóstwo na polskim i europejskim rynku aut
    poleasingowych i można w takich przebierać i wybierać...
    Po prostu kończy się umowa, klient wymienia na nowy model
    a stary firma leasingowa sprzedaje na aukcji i trafia on na rynek.

    Nie wszystkie auta w Polsce są w rękach ciułaczy co kupują nówkę za
    gotówkę i trzymają ją potem 30 lat do zniszczenia technicznego :-)

  • 55. Data: 2014-12-07 20:38:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Podzespoly moga byc od roznych dostawcow, standardy wykonczenia
    > rozne ... ale co my tu o Skodzie i VW, jesli BMW czy Mercedes potrafi
    > montowac inne elementy w zaleznosci od kraju przeznaczenia..

    Otóż to.

    > http://aukcje.efl.pl/ListaAukcji.htm#/_1_1_3__4_0_0

    Weź się nie wygłupiaj... Każde auto na tej liście ma wiadro szpachli...
    Bo według 'z' przecież każdy Polak zarabia 2000zł brutto w Tesco... :-))))

    > No, akurat wielu sie z tym zgadza i mowi lepszy stary mercedes niz
    > nowy fiat.
    > Skody bym nie mieszal, skoda ma dobre opinie i wysokie ceny :-)

    Dokładnie.
    I to jeszcze z czasów zanim weszli do jednego łóżka z VolksWagenem.

  • 56. Data: 2014-12-07 21:20:54
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-12-07 o 19:20, J.F. pisze:
    > Po 10 latach sytuacja sie odwraca, w golfie klapa opada i trzeba bulic
    > za silowniki, a "patyk nadal dziala :-)

    Bo to się nazywa _dobry_ (nie przepłacony ;-) ) samochód a nie z
    "dobrym" znaczkiem na masce :-)

    > http://aukcje.efl.pl/ListaAukcji.htm#/_1_1_3__4_0_0

    Bez jaj. Ogłoszeń jest zatrzęsienie. Są ludzie (ekscentrycy) co
    sprzedają po zakończeniu gwarancji ale dobry towar biorą znajomi albo
    rodzina. A jak już to kupi zawodowiec co z handlu żyje.

  • 57. Data: 2014-12-07 21:35:50
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-12-06 o 22:47, Pszemol pisze:
    > To ma ciężki wybór :-) Kupić do kitu smartfon z równie do kitu radiem
    > lub dobry smartfone renomowanej firmy bez radia które i tak działa
    > przecież tylko dobrze jak słuchawki są wetknięte w roli anteny FM...

    Zaprzestań. Nie masz radia FM i Twoje wicie się w wymówkach nic nie
    poradzi :-) Ja mam i używam ale zazwyczaj na słuchawkach.
    Małe pierdzidełko z telefonu drażni moje audiofilskie uczucia estetyczne
    :-)
    Jak chcę normalnie z głośników to mam dookoła zatrzęsienie innych
    możliwości. Słuchawki zawsze mam przy sobie i w każdej chwili mogę
    podłączyć tą "antenę" i uruchomić wbudowany głośnik.
    Zaraz pewnie napiszesz że to strasznie niewygodne :-)

    PS. Naprawdę słuchasz muzyki z wbudowanego głośnika?

  • 58. Data: 2014-12-07 22:51:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 07 Dec 2014 21:35:50 +0100, z napisał(a):

> [...]
    > podłączyć tą "antenę" i uruchomić wbudowany głośnik.
    > Zaraz pewnie napiszesz że to strasznie niewygodne :-)

    Po prawdzie to niewygodne - coraz wiecej akcesoriow trzeba nosic.

    Ale trzymac telefon przy uchu zeby radia posluchac tez niewygodne.
    I nosic baterie zapasowa tez niewygodnie :-)

    > PS. Naprawdę słuchasz muzyki z wbudowanego głośnika?

    na plazy, na kocyku - czemu nie ?
    Moze nie tyle muzyki, co radia ..

    J.

  • 59. Data: 2014-12-08 12:27:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

> [...]
    > podłączyć tą "antenę" i uruchomić wbudowany głośnik.
    > Zaraz pewnie napiszesz że to strasznie niewygodne :-)

    Cieszę się, że bawi Cię FM radio w 2014 roku...
    Ja zwykle radia słucham w telefonie przez internet.
    Większość stacji radiowych ma już dziś streaming a nawet specjalne appki.

    > PS. Naprawdę słuchasz muzyki z wbudowanego głośnika?

    Najwyraźniej jest lepszy głośniczek z iPhone4 niż ten w Twoim za 300zł :-P

  • 60. Data: 2014-12-08 12:29:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > Bez jaj. Ogłoszeń jest zatrzęsienie. Są ludzie (ekscentrycy) co sprzedają
    > po zakończeniu gwarancji ale dobry towar biorą znajomi
    > albo rodzina. A jak już to kupi zawodowiec co z handlu żyje.

    Jak się to ma do słów w których zapewniałeś że nie ma dobrych
    aut 2 letnich na rynku aut używanych? Przypominam cytat:
    "Nikt normalny nie sprzedaje 2-3 letniego samochodu bez szpachlowania
    i innych wad. Dalej brniesz w analogie nie przystające do Polski."

    Sądzisz że wszystkie te auta z oferty jakie JF przedstawił mają
    wiadro szpachli lub były gdzieś zalane w powodzi? :-)))