  • 11. Data: 2013-09-11 09:03:45
    Temat: Re: Tanie na gaz
    Od: z...@g...com

    > nigdy nie miałem samochodu z gazem - na co uważać przy zakupie?

    Chyba w Twoim wypadku najlepiej kupić coś bez LPG i przerobić:
    np:
    http://tinyurl.com/q7kxoya
    Dostaniesz 2 lata gwarancji na instalacje LPG i nie musisz sobie zaprzątać głowy :)

    _____
    grzech
    626

  • 14. Data: 2013-09-11 11:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail z...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > np:
    > http://tinyurl.com/q7kxoya
    > Dostaniesz 2 lata gwarancji na instalacje LPG i nie musisz sobie

    Pewnie ze mozna.
    Ale 2-litrowy silnik to chyba nie bedzie ani jakos super oszczedne ani
    jakos super tanie jezeli chodzi o ubezpieczenie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia

  • 13. Data: 2013-09-11 11:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@a...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > W pierwszego postu wynikalo ze mysli rowniez o zalozeniu.
    > Oczywiscie jak kupi z gazem to bez kosztow, ale tez ciezej znalezc
    > rozsadny egzemplarz.

    Nie spieszy mi sie, wiec bede szukał.
    Dlatego miedzy innymi pytam, na co zwracac uwage.
    Planuje kupić z gazem, na razie nie przewiduje opcji zakładania.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

  • 12. Data: 2013-09-11 11:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@a...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Przy takich przebiegach chyba gaz sie nie opłaca.
    > Kup cos malolitrazowego a koszty paliwa nie beda takie wysokie.

    Możesz wyjeśnić?
    Dlaczego miałoby sie nie opłacac płacic 20-25zł za przejechanie 100km
    zamiast 35-40zł?
    Daje to miesiecznie minimum 100-150zł zysku nie wspominajac o tym, ze
    zawsze kilka razy w roku jezdzi sie gdzies dalej niz do pracy wiec pewnie
    oszczednosci sa wieksze.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"

  • 15. Data: 2013-09-11 11:00:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Moja ladniejsza polowa najbardziej z naszych aut lubi matiza.
    > Latwo sie parkuje, malo pali i spod swiatel tez dosc sprawnie rusza.
    > Czesci smiesznie tanie.
    > Zmiescisz sie w 6-7 litrach LPG.

    Tez miałem takie pomysły jakis czas temu ale zrezygnowałem (rowniez za
    podpowiedziami grupy)
    Jezdzimy kilka razy w roku na narty, spływy kajakowe itp i w sumie bedziemy
    to auto traktowac jako wyjazdowe, wiec ma byc cos minimum wielkosci fabii.
    no i bezpieczenstwo...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

  • 16. Data: 2013-09-11 13:04:23
    Od: Marek <m...@g...pl>

> [...]
    > to auto traktowac jako wyjazdowe, wiec ma byc cos minimum wielkosci fabii.

    Myslalem ze na miasto, a na wyjazdy macie inne.
    co do bezpieczenstwa to ani fabia ani matizem nie chcialbym przydzwonic.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 17. Data: 2013-09-11 19:00:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    następuje:

    > Myslalem ze na miasto, a na wyjazdy macie inne.
    > co do bezpieczenstwa to ani fabia ani matizem nie chcialbym

    Mamy ale to byłoby lepsze.

    A co do przydzwonienie - pytanie nie jest czy chciałbys przydzwonić
    którymkolwiek tylko, jeżeli przydzwonisz to wlisz matizem czy Fabią? :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Początek i koniec zawsze są jednością."

  • 18. Data: 2013-09-11 23:59:47
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > - wiec gaz (najlepiej już założony):)
    > - moc, tego typu sprawy mniejsze znaczenie, zona nie jezdzi szybko,

    Smarta diesla fortwo kup a nie zawracasz gitarę

  • 19. Data: 2013-09-12 00:05:50
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl>

    > Jesli auto zostanie kupione juz z instalacja LPG, to niby dlaczego gaz
    > mialby sie nie oplacac?

    Gotowe będzie po prostu odpowiednio droższe. Przy odpowiednio długiej
    perspektywie inwestycja w gaz zawsze będzie opłacalna. Tylko czy kogoś
    zadowala 10tys zł oszczędności po 110tys przebiegu ? Jak ktoś ma go używać
    do dojazdu do pracy to doprawdy nie rozumiem czemu nie kupić po prostu
    odpowiednio małego czyli oszczędnego i taniego w zakupie samochodu.

  • 20. Data: 2013-09-12 00:18:24
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

> [...]

    > Daje to miesiecznie minimum 100-150zł zysku nie wspominajac o tym, ze
    > zawsze kilka razy w roku jezdzi sie gdzies dalej niz do pracy wiec pewnie

    Sobie policz ...

    Zużycie 5l/100km

    Przebieg 100 000 km

    Załóżmy, że gaz kosztuje połowę to tyle ile zużyłeś, tyle oszczędziłeś bo
    byś musiał 2x więcej zapłacić. Wychodzi 5*100 000/100=5000 litrów. To jest
    około 10000zł, ale instalacja kosztowała rzędu 3000zł i jakieś przeglądy,
    serwis. Czyli 7 tysięcy zł oszczędziłeś na dystansie 100 tysięcy. Jeżdżąc do
    pracy ... 20 dni * 2x30km=1200km, czyli ... z 8 lat. Na pewno na tym
    chciałeś oszczędzić ???