  • 21. Data: 2013-09-12 00:20:23
    Temat: Re: Tanie na gaz
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Jezdzimy kilka razy w roku na narty, spływy kajakowe itp i w sumie
    > bedziemy
    > to auto traktowac jako wyjazdowe, wiec ma byc cos minimum wielkosci fabii.
    > no i bezpieczenstwo...

    To jednak nie do pracy. Napisz jeszcze raz o co Ci chodziło.

  • 22. Data: 2013-09-12 00:56:06
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 12 Sep 2013 00:05:50 +0200, John Kołalsky napisał(a):

    > Gotowe będzie po prostu odpowiednio droższe. Przy odpowiednio długiej
    > perspektywie inwestycja w gaz zawsze będzie opłacalna. Tylko czy kogoś
    > zadowala 10tys zł oszczędności po 110tys przebiegu ?

    20*30 km = 600 km na miesiac

    Spalanie, dajmy na to 6 l Pb albo 9 l LPG
    Na benzynie koszt przejechania 100 km to ok. 34 zl
    Na gazie - 21 zl
    Roznica 13 zl, czyli 78 zl/mies., 936 zl na rok.
    Do tego okazjonalne jazdy do cioci na imienimy, dolozmy z 1000 km, czyli
    130 zl. Wychodzi 1066 zl. Odjac zwiekszony koszt przegladu, odjac swiece i
    kable co 2 lata.

    Zostaje akurat na OC i wymiane oleju i filtrow, czyli moze jednak warto?

    Stare auta z LPG w praktyce nie sa drozsze w zakupie niz te same roczniki
    bez LPG.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 23. Data: 2013-09-12 00:57:03
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 11 Sep 2013 23:59:47 +0200, John Kołalsky napisał(a):

    > Smarta diesla fortwo

    Ale on pyta o samochod, nie o kosiarke na sterydach.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 24. Data: 2013-09-12 07:59:51
    Od: Marek <m...@g...pl>

    > A co do przydzwonienie - pytanie nie jest czy chciałbys przydzwonić
    > którymkolwiek tylko, jeżeli przydzwonisz to wlisz matizem czy Fabią? :)

    Od pewnej predkosci to zaczyna nie miec znaczenia.
    Na pewno przy 30-40 km/h Fabia wypada lepiej.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 25. Data: 2013-09-12 12:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail d...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Spalanie, dajmy na to 6 l Pb albo 9 l LPG

    Pytanie tylko, jaki stary samochód za 7000 tys bedzie palił 6 l paliwa?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

  • 26. Data: 2013-09-12 12:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@k...invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Zużycie 5l/100km

    Poprosze konkretne propozycje samochodów, które tyle palą.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch

  • 27. Data: 2013-09-12 12:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@k...invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > To jednak nie do pracy. Napisz jeszcze raz o co Ci chodziło.

    Generalnie do praxy.
    A że przy okazji czasami gdzies dalej...
    Standardowe uzytkowanie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin

  • 29. Data: 2013-09-12 12:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > używać do dojazdu do pracy to doprawdy nie rozumiem czemu nie kupić po
    > prostu odpowiednio małego czyli oszczędnego i taniego w zakupie

    Co masz konkretnie na mysli?
    Jaki samochód?
    Jakie poziomy oszczędnosci?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?

  • 28. Data: 2013-09-12 12:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@k...invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Smarta diesla fortwo kup a nie zawracasz gitarę

    Przeszkadzam ci?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem

  • 30. Data: 2013-09-12 12:21:49
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 12 Sep 2013 10:00:48 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Pytanie tylko, jaki stary samochód za 7000 tys bedzie palił 6 l paliwa?

    Litrowe Punto, litrowa Corsa... Kazde male i lekkie auto z silnikiem 1-1.2
    l.

    No a jesli nie male, to tym bardziej warto zakladac gaz.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio