  • 41. Data: 2016-03-27 17:31:58
    Temat: Re: Tani wzmacniacz (miniwieża) do Chromecasta Audio?
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    W dniu 2016-03-26 o 23:08, Dariusz Dorochowicz pisze:

    > Widzisz kiciuś, tylko tracisz, chociaż teraz to już chyba więcej nie
    > dasz rady.

    > Tak, jedyne, do czego się ograniczyłeś, to wyszukanie prostego do
    > weryfikacji błędu w oznaczeniu

    Bajki piszesz. W pierwszym poście napisałem, że po zastosowaniu Twojej
    rady uzyskamy wzmocnienie praktycznie gwarantujące wzbudzenie. A dalej,
    że z dużym prawdopodobieństwem uszkodzi to sprzęt.

> [...]
    > wypowiadać bo do tego trzeba mieś jakieś podstawy, i szczerze mówiąc
    > mało mnie interesuje co o tym myślisz. Skoro potrzebujesz się
    > podbudować, to niech Ci będzie żem palant i o elektronice nic nie wiem i
    > tak się tylko wymądrzam.
    > Ja za to widzę jakim jesteś człowiekiem i teraz rozumiem parę osób,
    > które nie traktują Ciebie poważnie pomimo Twojej wiedzy i z przykrością
    > dołączam się do nich.

    > Z mojej również. Jest to również moja ostatnia odpowiedź do Ciebie nie
    > tylko w tym wątku - tak na wszelki wypadek piszę, chociaż zapewne to

    A tu pełna zgoda. Podsumujmy:
    1. Twoje rady są bezwartościowe, gorzej, szkodliwe.
    2. Masz duże problemy z kulturą osobistą i wielką tendencję do wycieczek
    personalnych.
    3. Posiadasz dużą umiejętność kierowania dyskusji w stronę bezsensownych
    sporów.

    Wniosek jasny...