  • 11. Data: 2014-07-15 17:03:47
    Temat: Re: Tani, maly, z dobrym przyspieszeniem
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-07-15 16:01, j...@g...com wrote:
    > Miał być podobnej wielkości. Civic nawet 3d to jednak większe autko.

    Te starsze - no bo jak ma być za 5 tysi to z tych starszych wcale nie są
    chyba większe. Ale jak chcesz;)

    Shrek.

  • 12. Data: 2014-07-15 17:06:19
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Ergie pisze tak:

    > Stara zasada informatyków - jak działa to nie ruszaj :-)

    haha których? bo na pewno nie łebmasterów.

    Mniąchaj mniąchaj bo się wyda że nic nie robisz :)

    --
    Piter

    golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka
    Niemiec płakał jak sprzedawał

  • 13. Data: 2014-07-15 23:28:18
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-07-15, k...@g...com <k...@g...com> wrote:

    > W Europie są dwa miasta o takim układzie ulic. Drugie a raczej pierwsze to Paryż.

    Toz mowie, ze to bardzo specyficzny przyklad i ciezko go brac jako przyklad
    poruszania sie po miescie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2014-07-15 23:40:44
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 15 lipca 2014 23:28:18 UTC+2 użytkownik AZ napisał:

    > Toz mowie, ze to bardzo specyficzny przyklad i ciezko go brac jako przyklad

> [...]

    To że Łódź jest jaka jest nie ma znaczenia bo na każdym terenie zabudowanym z reguły
    obowiązuje 50/h.

  • 15. Data: 2014-07-16 00:24:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 15 Jul 2014 21:28:18 GMT, AZ napisał(a):

    > Toz mowie, ze to bardzo specyficzny przyklad i ciezko go brac jako przyklad
    > poruszania sie po miescie.

    Ale co w niej takiego specyficznego ?

    J.

  • 16. Data: 2014-07-16 09:46:54
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    t...

    > haha których?

    tych prawdziwych :-)

    > bo na pewno nie łebmasterów.
    > Mniąchaj mniąchaj bo się wyda że nic nie robisz :)

    He, he, prawda :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 17. Data: 2014-07-16 10:03:40
    Od: "BaX" <m...@m...com>

    > haha których? bo na pewno nie łebmasterów.
    >
    > Mniąchaj mniąchaj bo się wyda że nic nie robisz :)

    No akurat ci to zazwyczaj zamiast poprawiać psują.

  • 18. Data: 2014-07-16 10:43:21
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > To że Łódź jest jaka jest nie ma znaczenia bo na każdym terenie
    > zabudowanym z reguły obowiązuje 50/h.

    a w Usenecie z reguły obowiązuje netykieta, również w kwestii cięcia cytatów

  • 19. Data: 2014-07-16 12:14:03
    Od: "NetiaAbonent" <n...@a...invalid>

    Użytkownik "zhbick" <k...@s...de>

    > a w Usenecie z reguły obowiązuje netykieta, ..

    A adres zwrotny masz poprawny ?

  • 20. Data: 2014-07-16 12:50:41
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 16 lipca 2014 10:43:21 UTC+2 użytkownik zhbick napisał:
    > U�ytkownik napisa� w wiadomo�ci grup

    oglegroups.com...

    > a w Usenecie z regu�y obowi�zuje netykieta, r�wnie� w kwestii ci�cia
    cytat�w

    W tej samej netykiecie jest napisane że trzeba się podpisywać swoim imieniem i
    nazwiskiem. Tak że spokojnie możesz się ze swoimi radami oddalić w celu prostowania
    bananów. A tak tłumacząc na Twoje możesz się pierdolić na koszt państwa. Przy okazji.
    Zawsze mnie ciekawiło czy tacy jak Ty to są pierdolnięci od urodzenia czy nabywają
    cech idioty w trakcie życia?