  • 1. Data: 2014-07-15 14:52:55
    Temat: Tani, maly, z dobrym przyspieszeniem
    Od: j...@g...com

    Witajcie po raz pierwszy.

    Na weekendy mam duże kombi. Na co dzień żona wozi nim dzieci do szkoły, a ja do pracy
    jeździłem sobie Punto2 (80KM 11,4 do setki).
    Punto poszło do kasacji, a ja szukam czegoś nowego.
    Wymagania to: Podobna wielkość i nie gorsze przyspieszenie. Jakby jeszcze było tak
    tanie w eksploatacji to bym się nie pogniewał :)
    Cena max 10 tys, lepiej bliżej 5 :)
    Warto szukać czegoś innego, czy brać to samo co było?

    Pzdr. Jacek

  • 2. Data: 2014-07-15 15:11:36
    Temat: Re: Tani, maly, z dobrym przyspieszeniem
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-07-15 14:52, j...@g...com wrote:

> [...]
    tanie w eksploatacji to bym się nie pogniewał :)
    > Cena max 10 tys, lepiej bliżej 5 :)
    > Warto szukać czegoś innego, czy brać to samo co było?

    Ja mam accorda, więc celowałbym w civica. Jeśli jest niezawodny jak
    accord, to prawie nie do zajebania;)

    Shrek.

  • 3. Data: 2014-07-15 15:20:41
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 15 lipca 2014 14:52:55 UTC+2 użytkownik j...@g...com napisał:
> [...]
    tanie w eksploatacji to bym się nie pogniewał :)

    > Cena max 10 tys, lepiej bliżej 5 :)
    >
    > Warto szukać czegoś innego, czy brać to samo co było?

    Często jeżdżąc po mieście rozpędzasz się w 11,4 do setki? W miejscu w którym mieszkam
    zmierzone przez miasto prędkości w dzień oscylują od 11 do 25 km/h. Z moich
    obserwacji te 11/h w pewnych godzinach jest mocno zawyżone.

  • 4. Data: 2014-07-15 15:22:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-07-15 15:20, k...@g...com wrote:

> [...]
    mieszkam zmierzone przez miasto prędkości w dzień oscylują od 11 do 25 km/h. Z moich
    obserwacji te 11/h w pewnych godzinach jest mocno zawyżone.

    Ci nie zmienia postaci rzeczy, że milej jeździ się małym zapierdalaczem
    niż małym mułem:P

    Shrek.

  • 5. Data: 2014-07-15 15:25:25
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 15 lipca 2014 15:22:14 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:
> [...]
    w kt�rym mieszkam zmierzone przez miasto pr�dko�ci w dzie� oscyluj� od 11
    do 25 km/h. Z moich obserwacji te 11/h w pewnych godzinach jest mocno zawy�one.

    > Ci nie zmienia postaci rzeczy, �e milej je�dzi si� ma�ym zapierdalaczem
    >
    > ni� ma�ym mu�em:P
    >

    > Shrek.

    Zwłaszcza na dwustu metrowych odcinkach od czerwonego do czerwonego światła w
    sytuacji kiedy ten przed nami w ciężarówce zrobionej na osobowy nie radzi sobie z
    ruszaniem.

  • 6. Data: 2014-07-15 15:27:03
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-07-15, k...@g...com <k...@g...com> wrote:

    > Zwłaszcza na dwustu metrowych odcinkach od czerwonego do czerwonego światła w
    sytuacji kiedy ten przed nami w ciężarówce zrobionej na osobowy nie radzi sobie z
    ruszaniem.

    Lodz to akurat specyficzny przyklad miasta...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2014-07-15 15:38:53
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 15 lipca 2014 15:27:03 UTC+2 użytkownik AZ napisał:

> [...]
    ruszaniem.

    > Lodz to akurat specyficzny przyklad miasta...

    W Europie są dwa miasta o takim układzie ulic. Drugie a raczej pierwsze to Paryż. To
    że jest jak jest to efekt II Wojny Światowej. Łódź wyszła z niej nienaruszona. Każda
    próba przebudowy Śródmieścia wymaga wyburzania budynków które albo są zabytkami albo
    są wpisane do rejestru zabytków.

  • 8. Data: 2014-07-15 15:42:10
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-07-15 15:20, k...@g...com pisze:
> [...]
    mieszkam zmierzone przez miasto prędkości w dzień oscylują od 11 do 25 km/h. Z moich
    obserwacji te 11/h w pewnych godzinach jest mocno zawyżone.

    To po co jeździsz autem? takie same prędkości uzyskasz na rowerze ;P

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 9. Data: 2014-07-15 15:59:47
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Warto szukać czegoś innego, czy brać to samo co było?

    Stara zasada informatyków - jak działa to nie ruszaj :-)

    Czegoś Ci w tym Punto brakowało (przestrzeni, bajerów elektronicznych) ,
    albo cos Ci przeszkadzało (słabe światła czy wentylacja) czy nie?

    Jeśli nie to kup drugi taki sam.

    Po pierwsze na pewno zostały Ci jakieś drobiazgi (np. zapasowe wycieraczki
    czy dywaniki).
    Po drugie tańszy w eksploatacji to chyba tylko Polo lub jakaś skoda, ale za
    to one są droższe w zakupie.
    No i po trzecie jak to ma służyć do miasta to Fiat ma tę zaletę że jest
    bardziej złodziejo-odporny :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 10. Data: 2014-07-15 16:01:43
    Od: j...@g...com

    Miał być podobnej wielkości. Civic nawet 3d to jednak większe autko.

    Pzdr. Jacek