  • 1. Data: 2014-07-14 22:06:23
    Temat: z zycia wziete
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Kamer w narodzie przybywa, czas sie bac.
    http://metromsn.gazeta.pl/Wydarzenia/12,126477,16306
    580,_Maluch___ktory_kreci_baczki_na_skrzyzowaniu__Ga
    jadhur_.html

    ale to nie ta fantazja co w Rosji :-)

    J.

  • 2. Data: 2014-07-14 23:57:25
    Temat: Re: z zycia wziete
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-07-14 22:06, J.F. pisze:

    > ale to nie ta fantazja co w Rosji :-)

    hmm... co do pierwszej historii z taksiarzem, to całkowita wina
    wyjeżdżającego, czy jakaś współwina taksiarza?

    A co do maluszka... no oprócz spapranego manewru skrętu, to wybrnął
    całkiem nieźle z tego - akurat bączka i ucieczki ze skrzyżowania bym się
    nie czepiał

  • 3. Data: 2014-07-15 07:39:56
    Od: ToMasz <t...@p...fm>

    W dniu 14.07.2014 22:06, J.F. pisze:

    > Kamer w narodzie przybywa, czas sie bac.
    czego się bać?
    ToMasz

  • 4. Data: 2014-07-15 10:48:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 15 Jul 2014 07:39:56 +0200, ToMasz napisał(a):
    > czego się bać?

    Ze wrocisz z trasy, a tu 10 wezwan :-)

    J.

  • 5. Data: 2014-07-15 10:50:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 14 Jul 2014 23:57:25 +0200, PlaMa napisał(a):
    > hmm... co do pierwszej historii z taksiarzem, to całkowita wina
    > wyjeżdżającego, czy jakaś współwina taksiarza?

    A cholera wie.

    > A co do maluszka... no oprócz spapranego manewru skrętu, to wybrnął
    > całkiem nieźle z tego - akurat bączka i ucieczki ze skrzyżowania bym się
    > nie czepiał

    No mowie, nie ta fantazja, nie ma sie czym chwalic :-)

    J.

  • 6. Data: 2014-07-16 09:51:04
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 14 Jul 2014 22:06:23 +0200, J.F.

    > Kamer w narodzie przybywa, czas sie bac.

    Mam komentarz do komentarza ojca prowadzącego. Taksówkarz nie wyprzedzał,
    tylko omijał. Wątpliwe też czy to było skrzyżowanie -- raczej wygląda na
    wyjazd z parkingu. Co więcej pewnie nie musiałby omijać przez podwójną
    ciągłą, gdyby reszta świętych krów się przytuliła do krawężnika. Oczywiście
    w kwestii winy w zasadzie żadna to różnica, ale mogliby się trochę bardziej
    przyłożyć do analizy tego co komentują.

    Jeśli chodzi o maluszka, to niech sobie na to popatrzy Gotfryd... :>

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 7. Data: 2014-07-16 10:11:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 16 Jul 2014 09:51:04 +0200, Myjk napisał(a):
> [...]
    > wyjazd z parkingu. Co więcej pewnie nie musiałby omijać przez podwójną
    > ciągłą, gdyby reszta świętych krów się przytuliła do krawężnika.

    Ja tam nawet tej podwojnej ciaglej nie bardzo widze - na miejscu
    zderzenia przerywana i dalej mam wrazenie ze tez.

    > Oczywiście
    > w kwestii winy w zasadzie żadna to różnica, ale mogliby się trochę bardziej
    > przyłożyć do analizy tego co komentują.

    Znaczy sie niezaleznie od taksowkarza winny ten wyjezdzajacy ?

    J.

  • 8. Data: 2014-07-16 23:58:53
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-07-16 10:11, J.F. pisze:

    > Znaczy sie niezaleznie od taksowkarza winny ten wyjezdzajacy ?

    włączył się do ruchu nie ustępując pierwszeństwa, taksiarz zasługuje na
    oddzielny mandat.