  • 1. Data: 2009-12-05 07:57:34
    Temat: Tani kompakt z data na zdjeciach
    Od: Luke <p...@p...onet.pl>

    Witam

    Bardzo uprzejmie prosze, bo bardzo szybko potrzebuje odpowiedzi: tani
    kompakt z trybem makro i z mozliwoscia automatycznego umieszczania daty
    na zdjeciach. Najlepiej zeby bylo nie tak jak w Canonach - tryb
    pocztowkowy, tylko na kazdym zdjeciu na jakim zapragne.
    Nie interesuje mnie wyciaganie daty z Exifa , drukowanie na drukarce.
    Data ma byc na stale wkomponowana w zdjecie i od razu w aparacie.
    Dziekuje bardzo.

    Pozdrawiam
    Lukasz

  • 2. Data: 2009-12-05 09:04:14
    Temat: Re: Tani kompakt z data na zdjeciach
    Od: StaM <a...@g...com>

    On 5 Gru, 08:57, Luke <p...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > na zdjeciach.
    > Data ma byc na stale wkomponowana w zdjecie i od razu w aparacie.

    http://cgi.ebay.de/Pentax-Optio-S40-mit-Gehaeuse-O-W
    P-3_W0QQitemZ140363389995QQcmdZViewItemQQptZDE_Elekt
    ronik_Computer_Foto_Camcorder_Digitalkameras_PM?hash
    =item20ae4f5c2b

    StaM

  • 3. Data: 2009-12-05 09:46:55
    Od: Luke <p...@p...onet.pl>

    StaM pisze:

> [...]
    P-3_W0QQitemZ140363389995QQcmdZViewItemQQptZDE_Elekt
    ronik_Computer_Foto_Camcorder_Digitalkameras_PM?hash

    Zapomnialem dodac, ze nowy, sklepowy, bo potrzebny do celow sluzbowych.

  • 4. Data: 2009-12-05 11:27:03
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    > Zapomnialem dodac, ze nowy, sklepowy, bo potrzebny do celow sluzbowych.

    Straz miejska? ;)

    --
    Lol

  • 5. Data: 2009-12-05 11:39:09
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Luke pisze:

    > Zapomnialem dodac, ze nowy, sklepowy, bo potrzebny do celow sluzbowych.

    Nawet zgrywać na dysk komputera nie będziesz? Bo można tak ustawić
    program do zgrywania, żeby od razu dodawał datę do zdjęcia.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 6. Data: 2009-12-07 10:15:29
    Od: Luke <p...@p...onet.pl>

    Lol pisze:

    > Straz miejska? ;)

    Sluzbowych, ale budowlanych sluzbowych. Dlatego odpadaja opcje typu
    program na komputerze bedzie dodawal, bo czasem trzeba pokazac cos
    bezposrednio z aparatu

    Pozdrawiam
    Lukasz

  • 7. Data: 2009-12-07 14:05:20
    Od: "Wojtekk" <u...@w...pl>

    Użytkownik "Luke" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Sluzbowych, ale budowlanych sluzbowych. Dlatego odpadaja opcje typu program na
    > komputerze bedzie dodawal, bo czasem trzeba pokazac cos bezposrednio z aparatu
    Do tego służy odpowiednia opcja w menu lub przycisk "display" obok wyświetlcza.
    Data wyświetla się na wyświetlaczu razem ze zdjęciem.
    Aparaty nie nanoszą graficznie daty na zdjęcie, gdyż jest to nieodwracalne
    psucie zdjęca, nie ma to praktycznego zastosowania. Funkcja ta wbudowana jest w
    przeglądarki i programy do drukowania zdjęć. Drukując bezpośrednio z aparatu na
    drukarkę też można włączyć nanoszenie daty.

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 8. Data: 2009-12-07 15:36:10
    Od: Luke <p...@p...onet.pl>

    Wojtekk pisze:

> [...]
    > Funkcja ta wbudowana jest w przeglądarki i programy do drukowania zdjęć.
    > Drukując bezpośrednio z aparatu na drukarkę też można włączyć nanoszenie

    Prosze, nie mow mi co ma praktyczne zastosowanie, a co nie ma. Data ma
    byc naniesiona na zdjecia raz na zawsze. Zdjecia wedruja czasem do
    roznych komputerow, swoich, obcych gdzie nie ma mozliwosci bawienia sie
    w dodawanie daty. Nikt tez nie bedzie sprawdzal co tam w exifie siedzi.
    To ma byc dowod, czasem na szybko na budowie, ze cos jest zle
    zaprojektowane, zle dostarczone. Wiekszosc zdjec nie bedzie nigdy
    drukowanych, a nawet jak, to nikt nie ma czasu na zabawy.
    I owszem istnieja (istnialy) aparaty z taka funkcja psujaca zdjecia, np
    sony dsc-s80. Niestety spadl z 35 m i juz go nie ma.
    Sorry za nerwy, ale pare odpowiedzi w poscie, z tego czesc moja, a
    praktycznie zadna konkretna.

  • 9. Data: 2009-12-07 15:50:00
    Od: "Krzychu" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > ma byc dowod, czasem na szybko na budowie, ze cos jest zle zaprojektowane,
    > zle dostarczone. Wiekszosc zdjec nie bedzie nigdy drukowanych, a nawet

    Ze starszych aparatów to np HP Photosmart E427 miał zdaje się taką opcję
    więc może jakieś nowsze HP też to mają.

    pzdr
    Krzychu

  • 10. Data: 2009-12-07 16:02:14
    Od: "Wojtekk" <u...@w...pl>

> [...]

    > dsc-s80. Niestety spadl z 35 m i juz go nie ma.
    > Sorry za nerwy, ale pare odpowiedzi w poscie, z tego czesc moja, a praktycznie
    Nie denerwuj się. Po prostu taka opcja to już przeszłość. Może znajdziesz to w
    starych modelach (jakaś używka?), albo w bardzo egzotycznych aparatach. Obecnie
    inaczej rozwiązuje się umieszczanie daty na zdjęciach - stąd te posty nie na
    temat.

    Pozdrawiam
    Wojtek