  • 1. Data: 2009-12-05 07:07:34
    Temat: 70-200 czy speedlite 580? ;-)
    Od: "worsadla" <w...@s...com>

    co wybrac, co wybrac? bede potrzebowal w tych samych proporcjach jednego i
    drugiego... co sami byscie wybrali?

    Wor Sadla

  • 2. Data: 2009-12-05 11:53:22
    Temat: Re: 70-200 czy speedlite 580? ;-)
    Od: Tomek <b...@o...pl>

    worsadla pisze:
    > co wybrac, co wybrac? bede potrzebowal w tych samych proporcjach
    > jednego i drugiego... co sami byscie wybrali?
    >
    > Wor Sadla

    Ja bym dozbierał do 17-55

    Tomek

  • 3. Data: 2009-12-05 19:05:01
    Od: "greenman" <c...@g...pl>

    Użytkownik "worsadla" <w...@s...com> napisał w wiadomości
    > co wybrac, co wybrac? bede potrzebowal w tych samych proporcjach jednego
    > i drugiego... co sami byscie wybrali?

    Oczywiste, ze 70-200,
    bo mam taki do oddania komus
    kto dobrze sie nim zaopiekuje.
    Rzecz jasna, za jakies drobne
    ktore wystarcza mi na cos szerokiego
    wzglednie przejscie na FF.
    ---

  • 4. Data: 2009-12-05 19:18:37
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    > co wybrac, co wybrac? bede potrzebowal w tych samych proporcjach jednego
    > i drugiego... co sami byscie wybrali?

    No trudna sprawa. Ja sie takich przypadkach zawsze sie radze wyroczni.
    Trzeba w guglach wpisac oba hasla. Ktore da wiecej zwrotow, wygrywa :)

    --
    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "

  • 5. Data: 2009-12-05 19:31:55
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    VomitroN pisze:

    > No trudna sprawa. Ja sie takich przypadkach zawsze sie radze wyroczni.
    > Trzeba w guglach wpisac oba hasla. Ktore da wiecej zwrotow, wygrywa :)

    Ale nie można oszukiwać i trzeba użyć cudzysłowów, czyli wpisać
    "speedlite 580" ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 6. Data: 2009-12-06 16:03:56
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 5 Dez., 08:07, "worsadla" <w...@s...com> wrote:
    > co wybrac, co wybrac?  bede potrzebowal w tych samych proporcjach jednego i
    > drugiego... co sami byscie wybrali?
    >
    > Wor Sadla

    nic sie nie stanie jesli nic nie kupisz.

    a zatem to wszystko jedno co kupisz.
    Rzuacj koscia.

    jesli bedzie Ci czegos brakowac , bedziesz mogl miec pretensje do
    slepego losu a nie do siebie o zly wybor.

  • 7. Data: 2009-12-06 21:06:08
    Od: bakulik <i...@n...polska>

    Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd VomitroN napisał(a):

    > No trudna sprawa. Ja sie takich przypadkach zawsze sie radze wyroczni.
    > Trzeba w guglach wpisac oba hasla. Ktore da wiecej zwrotow, wygrywa :)

    http://www.googlefight.com/index.php?lang=en_GB&word
    1=%22speedlire+580ex%22&word2=%22ef+70-200%22

    ;)

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.pl | www.bakulik.com.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik

  • 8. Data: 2009-12-07 09:00:09
    Od: KrzysiekSX <k...@u...gdzies>

    worsadla pisze:
    > co wybrac, co wybrac? bede potrzebowal w tych samych proporcjach
    > jednego i drugiego... co sami byscie wybrali?
    >
    > Wor Sadla

    oczywiście 70-200

  • 9. Data: 2009-12-08 13:18:33
    Od: FD <f...@o...pl>

    bakulik pisze:

    > http://www.googlefight.com/index.php?lang=en_GB&word
    1=%22speedlire+580ex%22&word2=%22ef+70-200%22

    > ;)

    hehehehehehe!!
    niezle :)

  • 10. Data: 2009-12-08 13:22:16
    Od: FD <f...@o...pl>

    worsadla pisze:
    > co wybrac, co wybrac? bede potrzebowal w tych samych proporcjach jednego i
    > drugiego... co sami byscie wybrali?
    >
    > Wor Sadla

    bez szkiełka zdjecia nie zrobisz... bez lampy da sie ;]