  • 51. Data: 2009-01-26 10:26:19
    Temat: Re: Tamron 17-50 czy 28-75 2.8?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Tompolex pisze:

    > Sporo .. nie liczyłem. Przez kilka miesięcy handlowałem obiektywami
    > Przez moje ręce przewinęło sie kilkanaście tamronów. Kiedy wybierałem
    > dla siebie 28-75 miałem 3 sztuki prosto z pudełka i 2 sztuki 17-50 jeden
    > mój drugi kolegi. Każda sztuka była inna .. testowana w tych samych
    > warunkach : ogólnie użyteczność przy max przysłonie i skrajnych
    > ogniskowych. Jeśli chodzi o mechanikę różnice np w głośności pracy
    > usłyszy kompletny laik.

    Potwierdzam - na kilka różnych Tamronów które przewinęły mi się przez
    łapy każdy był inny.
    Podobnie jest z Sigmami, tylko tam znacznie trudniej znaleźć dobrą :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 52. Data: 2009-02-02 13:48:31
    Od: Kell a <d...@d...pl>

    "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> wrote:

    >TZN co im konkretnie bylo? Mialy kwadratowe soczewki? ;)

    Sprawdzalem niedawno pare (3) sztuki z 40D, co chcialem
    sobie kupic 17-50/2.8 Tamrona i sprzedawca mi na to pozwolil
    (dzieki btfoto). Z moim body kazdy obiektyw ostrzyl w inne miejsce,
    niestety, ale zaden sie nie nadawal do mojej puszki.
    Soczewki nie mialy kantow, to zle czy dobrze? :)

  • 53. Data: 2009-02-09 23:44:05
    Od: "Robert" <r...@u...com.pl>

    Użytkownik "Kell a" <d...@d...pl> napisał w wiadomości

    > Soczewki nie mialy kantow, to zle czy dobrze? :)

    źle, bo Kuba nie ma na czym ostrzyć swojego dowcipu ;-)