  • 31. Data: 2019-05-01 12:27:58
    Temat: Re: Taksówkarz
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jak idziesz ulicą to ci nie przeszkadza że się wystawiasz na widok
    > publiczny. To samo dotyczy interweniujących na ulicy policjantów. Zatem
    > nie widzę przeszkód by interwencje uliczne były dostępne od razu a nawet
    > w trakcie.

    NIe no, przesadzasz. Po pierwsze może być tam coś naprawdę widać o czym
    nie wszyscy muszą wiedzieć, pod drugie głupio by było jakby ci którymi
    się policja interesuje ich podglądali online;)

    Shrek

  • 32. Data: 2019-05-01 14:41:12
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 1 May 2019 12:27:58 +0200, Shrek napisał(a):

    > Po pierwsze może być tam coś naprawdę widać o czym
    > nie wszyscy muszą wiedzieć,
    Trudno nawet mi sobie wyobrazić co by to miało być. Nie demonizuj pracy
    policji.

    >pod drugie głupio by było jakby ci którymi
    > się policja interesuje ich podglądali online;)
    No dobra, partol widzi kogoś podejrzanego na ulicy. Dajmy na to,
    złodzieja z fantami. Postanawia podejść i wylegitymować. Sądzisz że ten
    ktoś będzie właśnie wpatrzony w komórę wypatrując tam czy do niego
    przypadkiem nie podchodzą policjanci?

    --
    Jacek
    Błędy lekarzy leżą na cmentarzu, błędy nauczycieli siedzą w Sejmie.

  • 33. Data: 2019-05-01 16:40:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Trudno nawet mi sobie wyobrazić co by to miało być. Nie demonizuj pracy
    > policji.

    Też nie wiem, ale domyślam się, że jest trochę rzeczy które zupełnie
    legalnie nie powinny być dostępne dla szerokiej publiczności. Zapytaj
    Roberta.

> [...]
    > złodzieja z fantami. Postanawia podejść i wylegitymować. Sądzisz że ten
    > ktoś będzie właśnie wpatrzony w komórę wypatrując tam czy do niego

    Sądzę, że jakbym był wyżej postawionym gangusem to bym oddelegował kilku
    żołnierzy do oglądania tego serialu 24/7. Oglądałeś Narcos trzeci sezon
    z uwzglenieniem odcina Cali KGB? myślę, że aż tak dużo nie zmyślili.

    Shrek

  • 34. Data: 2019-05-01 18:08:47
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 1 May 2019 16:40:34 +0200, Shrek napisał(a):

    > Też nie wiem, ale domyślam się, że jest trochę rzeczy które zupełnie
    > legalnie nie powinny być dostępne dla szerokiej publiczności. Zapytaj
    > Roberta.
    Ja tam się domyślam że na ulicy to oni nie mają i nie mogą mieć tajemnic
    operacyjnych. Co, jak wyciągną pałki to publika pozna zasady działania a
    to tajemnica? :) Jakieś tajemnice to od szczebli oficerskich, a tych na
    ulicy nie spotkasz.

    > Sądzę, że jakbym był wyżej postawionym gangusem to bym oddelegował kilku
    > żołnierzy do oglądania tego serialu 24/7. Oglądałeś Narcos trzeci sezon
    > z uwzglenieniem odcina Cali KGB? myślę, że aż tak dużo nie zmyślili.
    U licha, przecież może to zrobić i teraz. Postawić kogoś przed
    posterunkiem z komórką, posłać czujki na rogi kwartału ulic w którym
    robi sprawę. Podkupić sobie krawężnika.

  • 35. Data: 2019-05-01 18:18:11
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

> [...]

    U licha, przecież może to zrobić i teraz. Postawić kogoś przed
    posterunkiem z komórką, posłać czujki na rogi kwartału ulic w którym

    No i nie mówię tu o sprawach z gangami. Cały czas mi chodzi o zwykłych
    krawężników którzy zgarniają pijaczków, interweniują gdy rozróba
    towarzyska lub rodzinna, wlepiają mandat za coś tam. Raz na parę tysięcy
    takich prozaicznych czynności ktoś zostaje pobity a raz na kilkadziesiąt
    - zabity.

  • 36. Data: 2019-05-01 19:22:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > operacyjnych. Co, jak wyciągną pałki to publika pozna zasady działania a
    > to tajemnica? :) Jakieś tajemnice to od szczebli oficerskich, a tych na

    Chociażby radio słychać. Nie wiem, ale mam nadzieję, że zwykłym
    skanerem nie słychać.

    > U licha, przecież może to zrobić i teraz. Postawić kogoś przed
    > posterunkiem z komórką, posłać czujki na rogi kwartału ulic w którym
    > robi sprawę. Podkupić sobie krawężnika.

    No ale nie mają wszystkich online.

    > No i nie mówię tu o sprawach z gangami.

    Mówiłeś, że każdy.

    > Cały czas mi chodzi o zwykłych
    > krawężników którzy zgarniają pijaczków, interweniują gdy rozróba
    > towarzyska lub rodzinna,

    Nie jestem pewny, czy policja powinna robić za patostrimerów. Albo
    choćby sprawa gwałtu. Wiesz w sporej części tych nagrań są pokrzywdzeni,
    mają oni swoje prawa.

    Shrek

  • 37. Data: 2019-05-01 21:34:00
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 1 May 2019 19:22:37 +0200, Shrek napisał(a):

    > Mówiłeś, że każdy.

    Czepiasz się. Raczej tak nie mówiłem. Oczekiwałbym zamiast bezustannego
    oponowania jakichś konstruktywnych propozycji. Jak sobie wyobrażasz
    skuteczną kontrolę poczynania szeregowych krawężników w celu
    wyeliminowania nieuzasadnionych pobić, nierzadko ze śmiertelnym
    skutkiem?

  • 38. Data: 2019-05-02 07:17:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Czepiasz się. Raczej tak nie mówiłem.

    Mówiłeś:P A w zasadzie to msz rację - nie mówiłeś, tylko pisałeś;)

> [...]
    > skuteczną kontrolę poczynania szeregowych krawężników w celu
    > wyeliminowania nieuzasadnionych pobić, nierzadko ze śmiertelnym

    Tak jak napisałem - na zasadzie informacji publicznej. Ale to w
    normalnym kraju - u nas kulsony to służba polityczna pod ochroną partii,
    a partia i państwo jest własnością naczelnika. Przecież nikt nie ma
    wątpliwości jak to działa, więc po prostu się w tych realiach nie da.
    Niezależnie od tego co sądzimy o biznesach pewnego austriaka, to faktem
    jest że następnego dnia po podjeciu działań przez prokuraturę naczelnik
    zjawia się zupełnie bez krępacji u prokuratora generalnego, jako swojego
    podwładnego. Niestety idzie to w kierunku ukraińskim, gdzie część ludzi
    i instytucji stoi ponad prawem, przynajmniej do czasu jak znajdzie się
    (również ponad prawem) większy cwaniak. Więc odpowiedź brzmi - nie
    zrobisz nic, przynajmniej nie w tym rozdaniu.

    Shrek

  • 39. Data: 2019-05-02 09:27:35
    Temat: Re: Taksówkarz. pieszy poczekałby 10 sekund.
    Od: "TadeuszM" <t...@f...pl>

    > Ja tak właśnie jeźdzę - jak mam podejrzenie, że pieszy chce przejść to go
    > puszczam. Rzadko się mylę co do zamiarów pieszych. Da się żyć.
    >
    > Shrek

    Puszczasz pieszego, zatrzymujesz się, chociać PoRD zabrania zatrzymywać się.
    A pieszy poczekałby 10 sekund i przeszedłby bez problemu.

  • 40. Data: 2019-05-02 09:28:51
    Temat: Re: Taksówkarz. nie włazić bezpośrednio pod jadący pojazd.
    Od: "TadeuszM" <t...@f...pl>

    > pieszy tak naprawdę ma ustąpić

    > Shrek

    Tak naprawdę to pieszy ma obowiązek nie włazić bezpośrednio pod jadący
    pojazd, dotyczy to także przejscia dla pieszych.