  • 111. Data: 2019-05-03 14:42:26
    Temat: Re: Taksówkarz. nie włazić bezpośrednio przed jadący pojazd.
    Od: "Wa.Al." <h...@d...pl>

    news:5ccc2f0f$0$523$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ależ nikt temu nie przeczy, po prostu jasno też wskazuje, kto ma
    > pierszeństwo na przejściu.
    > Shrek

    Tu nie ma nic o pierwszeństwie na przejściu.

  • 112. Data: 2019-05-03 14:55:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.05.2019 o 14:42, Wa.Al. pisze:

    > Tu nie ma nic o pierwszeństwie na przejściu.

    Gdzie?

    Shrek

  • 113. Data: 2019-05-03 15:04:13
    Od: "Wa.Al." <h...@d...pl>

    > Gdzie?
    >
    > Shrek

    W przepisie zabraniającym wejścia bezpośrednio przed jadący pojazd,

  • 114. Data: 2019-05-03 15:10:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.05.2019 o 15:04, Wa.Al. pisze:

    > W przepisie zabraniającym wejścia bezpośrednio przed jadący pojazd,

    A w przepisie ustanawiającym pierwszeństwo o zabranianiu chodzenia przed
    pojazd. Dlatego zdradzę ci tajemnicę - czyta się całość aktów prawnych a
    nie jeden paragraf. Często również inne akty, na pozór odległe.

    Shrek

  • 115. Data: 2019-05-03 15:44:27
    Temat: Re: Taksówkarz. nie włazić bezpośrednio pod jadący pojazd.
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 3 May 2019 13:18:24 +0200, Shrek napisał(a):

    > EOT - kończę bo dyskusja na temat "pierwszeństwo wymusza mający
    > pierwszeństwo", po tym jak powołałeś się na sądy, które nic takiego nie
    > móiwły, potem na słownik, któryt twierdzi dokładnie na odwrót jest żenująca.

    Trudno się dyskutuje o precyzji wypowiedzi z kimś dla kogo "nie zachował
    ostrożności" jest wystarczająco precyzyjne w każdym przypadku. Który
    zajrzał do jednego słownika i uważa że odrobił lekcję. Który zamiast
    zrozumieć o czym mówi orzeczenie sądu ogranicza się do jego
    przeczytania. Który nie odnosi się do zadawanych pytań.
    Trudno się dyskutuje z facetem dla którego celem dyskusji jest
    pognębienie rozmówcy a nie dojście do konsensusu. No ale w końcu jesteś
    ogrem i trudno od ciebie wymagać subtelności. Do następnego trudnego :)
    --
    Jacek
    Błędy lekarzy leżą na cmentarzu, błędy nauczycieli siedzą w Sejmie.

  • 116. Data: 2019-05-03 17:30:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Trudno się dyskutuje z facetem dla którego celem dyskusji jest
    > pognębienie rozmówcy a nie dojście do konsensusu.

    Sorry - nie bierz tego do siebie - nikt cie nie chce pognębić. Po prostu
    nie szukam z tobą żadnego konsensusu, bo jesteś w mylnym błędzie i tyle.

    Jeśli cię swoim zdaniem obraziłem, to przepraszam. i jeszcze raz EOT
    Shrek.

  • 117. Data: 2019-05-03 19:47:08
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 3 May 2019 17:30:06 +0200, Shrek napisał(a):

    > Jeśli cię swoim zdaniem obraziłem, to przepraszam. i jeszcze raz EOT

    Spoko, nie obrażam się z zasady. Wyrosłem z tego.

  • 118. Data: 2019-05-03 20:47:16
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-03 15:10, Shrek wrote:

    > A w przepisie ustanawiającym pierwszeństwo o zabranianiu chodzenia przed
    > pojazd. Dlatego zdradzę ci tajemnicę - czyta się całość aktów prawnych a
    > nie jeden paragraf. Często również inne akty, na pozór odległe.

    Po co piesz o pierwszeństwie pieszych na przejściu jak oni w ogóle nie
    powinni się na nim pojawić?

  • 119. Data: 2019-05-04 06:22:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.05.2019 o 20:47, kk pisze:

    > Po co piesz o pierwszeństwie pieszych na przejściu jak oni w ogóle nie
    > powinni się na nim pojawić?

    O tym, że mają pierwszeństwo i masz go ustąpić - to że zapierdalałeś,
    nie zachowałeś ostrożności i w efekcie nie dałeś rady się zatrzymać nie
    zmienia tego, że nie ustąpiłeś pierwszeństwa. Gdyby ustawodawca chciał
    napisać, że pieszy ma ustąpić pierwszeństwa, to raczej nie użyłby
    terminu "pieszy na przejściu ma pierwszeństwo" - prawda?

    Shrek

  • 120. Data: 2019-05-04 06:30:39
    Od: "Glokor" <u...@p...pl>

    > O tym, że mają pierwszeństwo
    >
    > Shrek

    Shrek znów bredzi.
    kk napisał, że "oni w ogóle nie powinni się na nim pojawić".
    Nie potrafisz zrozumieć paru wyrazów.