  • 21. Data: 2009-07-10 19:29:04
    Temat: Re: Taka scenka drogowa, jak to jezdzic
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Easy" <e...@m...nospam.org> wrote:

    >Użytkownik "Jacek Czerwinski" <...@...z.pl> napisał w wiadomości

    Wycinacze sie chyba Wam popsuly;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10
    http://www.junak.riders.pl/
    http://www.jacot.ath.cx/

  • 22. Data: 2009-07-10 19:34:15
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> wrote:

    >Jak auto skręca w lewo .. to mozesz z prawej je i wyprzedzić i ominąć na
    >skrzyzowaniu. Ale jesli za tym samochodem stoją inne, ktore chcą jechać na
    >wprost, ale nie mogą, bo czekają aż ten skręci .. to tych pojazdów z prawej
    >ominąć nie mozesz .. bo jak już wspomiałeś są uczestnikami ruchu.

    No dobra, to co tam jest w Kodeksie o tym omijaniu?;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 23. Data: 2009-07-10 20:01:46
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "Easy" <e...@m...nospam.org> wrote in message
    > zarty zartami ale mam takie jedno skrzyzowanie

    Wroclawska z Lwowska?

    Tak w sumie z ciekawosci, bo mnie tam czesto chce szlag trafic;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 24. Data: 2009-07-10 21:44:47
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Jacek Czerwinski pisze:
    > Taka scenka:

    I to jest najlepszy przyklad do jakiego poziomu zeszla ta grupa.

    Masakra, kurwa, jakas ! Chcesz chlopie to zapierdalaj z prawej i juz.
    Ale Pan Kapelusznik musi spytac czy mu aby wolno. Zenada masakryczna.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 25. Data: 2009-07-10 21:53:41
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-07-10 21:14:31 +0200, "Easy" <e...@m...nospam.org> said:

    > Wszystko jest fajnie jak samochody jada na wprost i tyle...wiem ze nie
    > moge jechac i koniec... ale krew mnie zalewa jak jadzie jeden samochód
    > z naprzeciwka i skreca w prawo. tuz za nim jedzie auto które jedzie na
    > wprost... no to sie nie pcham, bo nie zdaze.. a tu pacan praktycznie
    > skrecajac juz w swoje prawo włacza kierunek.. no szlag by go... nie
    > zdaze, nie ma szans bo juz zza niego jedzie inne auto naprawde na
    > wprost...

    Staaaandard. W Stolicznej wiosce mam wrażenie że gdzieś z połowa
    kierowców włącza kierunki w ostatniej chwili, 1/4 nie używa ich wogóle
    i raptem pozostała 1/4 używa jak Pan Bócek przykazali (luźne
    obderwacje, żadna tam statystyka). Wpienia mnie to niesamowicie, ale
    poza ostentacyjnym ciśnięciem klaksonu, którego te palanty i tak nie
    rozumieją, nie bardzo można coś zrobić.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 26. Data: 2009-07-10 21:57:30
    Od: "tech. Wheelman" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > I to jest najlepszy przyklad do jakiego poziomu zeszla ta grupa.
    >
    > Masakra, kurwa, jakas ! Chcesz chlopie to zapierdalaj z prawej i juz. Ale
    > Pan Kapelusznik musi spytac czy mu aby wolno. Zenada masakryczna.

    Od dawna sa kanapowi gitarzysci. Teraz beda kanpowi uzytkownicy motocykla i
    motocyklisci teoretycy.

    tech.

  • 27. Data: 2009-07-10 23:18:19
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > Masakra, kurwa, jakas ! Chcesz chlopie to zapierdalaj z prawej i juz. Ale
    > Pan Kapelusznik musi spytac czy mu aby wolno. Zenada masakryczna.

    Masakra, kurwa, jakas ! Chcesz ciąć kuczowi opony za wydech budzący pół
    miasta (bo qń wincej mocy) to tnij i już.
    Ale Pan Kapelusznik musi spytac czy mu aby wolno. Zenada masakryczna.

  • 28. Data: 2009-07-11 07:45:55
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    Użytkownik "Ivam" <f...@-...fm> napisał w
    wiadomości news:h386rh$9sc$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > "Easy" <e...@m...nospam.org> wrote in message
    >
    > Wroclawska z Lwowska?
    >
    > Tak w sumie z ciekawosci, bo mnie tam czesto chce szlag trafic;)

    tam tez.. ale jak jedziesz z dołu to swiatło zielone pali sie chwile dłuzej
    niz dla tych co jada z gory wiec i tak daje rade.

    jaskółcza z ogrodowa

    hm.. nie znamy sie czy moja skleroza jest wieksza niz sadziłam?

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 29. Data: 2009-07-11 07:48:20
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > statystyka). Wpienia mnie to niesamowicie, ale poza ostentacyjnym
    > ciśnięciem klaksonu, którego te palanty i tak nie rozumieją, nie bardzo

    a propo klaksonu.. cociaz samochodowo.
    wczoraj jeden gostek stojacy przede mna nie zauwazył zielonego. facet z tyłu
    zatrabił dosc ostentacyjnie... najpierw mnie sie oberwało fuckiem ( choc
    nawet łapek na kierownicy nie miałam) a potem chujek złosliwie zajezdzał mi
    droge ( tanczył po pasach i zwalniał do 30 jak jechałam za nim)
    no, wyzaliłam sie ;)

    a zeby nie było niemotocyklowo - jechałam do garazu po moto;)

  • 30. Data: 2009-07-11 08:12:36
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Fri, 10 Jul 2009 20:01:43 +0200
    Kuba \(aka cita\) wrote:

    > pytanie bylo o przepisy ... a wiec nie specjalnie.
    > Bo jakkolwiek mozna z prawej wyprzedzić skręcającego w lewo .. to jednak dwa
    > samochody stojące *ZA* skręcającym nie skręcają tylko jadą na wprost, wiec
    > zeby pozostać w zgodzie z przepisamy, trzeba by (nie przekraczając ciąglej)
    > wyprzedzić dwa samochody z lewej, a sa,mego skręcającego z prawej .. co jest
    > tak karkołomnym manewrem .. ze lepiej złamac przepisy i pojechac z prawej.
    >
    > Oczywiście w praktyce .. sie jedzie, ale zgodne z przepisami to nie jest

    Ale czemu? Przecież mamy tutaj tylko omijanie, samochody stoją.

    Pord, art. 23:
    > (...)
    > przy omijaniu zachować bezpieczny odstęp od omijanego pojazdu,
    > uczestnika ruchu lub przeszkody, a w razie potrzeby zmniejszyć prędkość;
    > omijanie pojazdu sygnalizującego zamiar skręcenia w lewo może odbywać się
    > tylko z jego prawej strony;
    > (...)

    Wystarczy jechać powoli i zachować odstęp. Legalnie po prawej jedziemy.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb