  • 1. Data: 2009-07-09 21:09:41
    Temat: Wrocław miejsce w garażu przy Weigla - Ślężna
    Od: "Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl" <r...@g...com>

    Witam !
    Dysponuje dwoma miejscami w garażu w okolicach Szpitala Wojskowego,
    blisko ul. Ślężnej. Pomieszczenie czyste, suche i z prądem. Cena 67
    pln/miesięcznie.

    Kontakt na maila - najlepiej (kiedyś nieopacznie wpisałem nr komórki i
    studenci później do mnie dzwonili ;) ) lub gg: 187728.

    Pozdrawiam,
    Rafik + BMW K1100RS