  • 1. Data: 2009-07-10 13:16:50
    Temat: Bak (zamiennik) do CBR 900RR fireblade,SC28
    Od: Solaris <s...@b...inspired>

    Witam

    Jaki bak mogę wsadzić jako zamiennik do CBR900RR, SC28 (fireblade)?
    Orginalny ma niezłego wgniota i ogólnie wizualnie mi się on nie podoba
    (motor przerobiłem sobie na street fightera) Może ktoś coś podpowie?

    Contact: GG#44450, solargrim at gmail.com
    19:16:28 -!- Platyna Erroneous Nickname

  • 2. Data: 2009-07-11 08:00:46
    Temat: Re: Bak (zamiennik) do CBR 900RR fireblade,SC28
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Solaris" napisał w wiadomości
> [...]
    > podoba
    > (motor przerobiłem sobie na street fightera) Może ktoś coś podpowie?

    Może pokaż fotkę, jak Ci idzie ten streetfighter, to się powie jaki
    bak będzie pasował.
    Wiesz, wizualnie.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 3. Data: 2009-07-11 08:15:41
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Solaris pisze:
    > Witam
    >
    > Jaki bak mogę wsadzić jako zamiennik do CBR900RR, SC28 (fireblade)?

    Ale w sensie ze co ? Jak to zamiennik ? Nie ma zamiennikow. Mozesz co
    najwyzej kupic uzywke os SC28 ktora bedzie pasowac bez zadnych
    modyfikacji albo sprobowac przymierzyc zbiornik od SC33. Ten ma jednak
    juz inne mocowania.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 4. Data: 2009-07-11 17:34:35
    Od: Solaris <s...@b...inspired>

    Dnia Sat, 11 Jul 2009 09:00:46 +0100, jakże pięknego
    "Jasio" <b...@g...pl> wystukał co zawarte poniżej:

    :
    : Użytkownik "Solaris" napisał w wiadomości
    : news:20090710151650.6a317abb.solaris@be.inspired...
    : > Witam
    : >
[...]

    W przyszłym tygodniu dam zdjęcia. Jeszcze muszę kilka rzeczy złożyć w jedną całość.

    No własnie.. wizualnie.

    Contact: GG#44450, solargrim at gmail.com
    19:16:28 -!- Platyna Erroneous Nickname

  • 5. Data: 2009-07-11 17:35:04
    Od: Solaris <s...@b...inspired>

    Dnia Sat, 11 Jul 2009 10:15:41 +0200, jakże pięknego
    Kuczu <q...@g...com> wystukał co zawarte poniżej:

    : Solaris pisze:
    : > Witam
    : >
[...]

    Raczej chodzi mi o to żeby polepszyć wizualny wygląd a nie szukać zamiennika. ;-)

    Contact: GG#44450, solargrim at gmail.com
    19:16:28 -!- Platyna Erroneous Nickname

  • 6. Data: 2009-07-12 17:02:18
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Solaris pisze:

    > Raczej chodzi mi o to żeby polepszyć wizualny wygląd a nie szukać zamiennika. ;-)

    No to spawarka, mlotek, szlifierka, zywica, wlokno szklane i do dziela :)

  • 7. Data: 2009-07-13 06:51:01
    Od: Solaris <s...@b...inspired>

    Dnia Sun, 12 Jul 2009 19:02:18 +0200, jakże pięknego

    : Solaris pisze:
    :
[...]

    Jeszcze trzeba było dopisać żebym wszystkie powyższe operacje a szczególnie spawanie
    i szlifowanie
    wykonywał przy pełnym zbiorniku paliwa ;>

    Contact: GG#44450, solargrim at gmail.com
    19:16:28 -!- Platyna Erroneous Nickname

  • 8. Data: 2009-07-13 07:11:05
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Solaris pisze:

    > Jeszcze trzeba było dopisać żebym wszystkie powyższe operacje a szczególnie
    spawanie i szlifowanie
    > wykonywał przy pełnym zbiorniku paliwa ;>

    Mozesz probowac przy pelnym. Ja jednak tego typu prace zawsze wolalem
    robic przy oproznionym i zostawionym otwartym na kilka dni. Ale co kto
    woli :)