  • 41. Data: 2015-09-11 15:14:33
    Temat: Re: Taka ciekawostka dla kupujacych chinczyki
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-09-11 o 10:41, Trybun pisze:

    > Internet to nie urządzenie które handlarz sprzedaje na polskim rynku.

    Nie jest, ale powstają narzędzia do blokowania stron więc
    techniczna możliwość już jest.
    Na szczęście można ją obejść i na to lokalni idioci już nic
    nie poradzą.

    Pozdrawiam

  • 42. Data: 2015-09-11 15:38:50
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 11 Sep 2015 15:14:33 +0200, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    wrote:
    > Nie jest, ale powstają narzędzia do blokowania stron więc
    > techniczna możliwość już jest.
    > Na szczęście można ją obejść i na to lokalni idioci już nic
    > nie poradzą.

    Wtedy zawsze można go po prostu wyłączyć.

    --
    Marek

  • 43. Data: 2015-09-11 18:08:45
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF"

> [...]

    techniczna możliwość już jest.
    Na szczęście można ją obejść i na to lokalni idioci już nic
    ---
    To raczej ... taka funkcja jest w Edge, że można komentować każdą stronę i
    ... jakby tak .. była analogiczna f-a do tłumaczenia to ... może ktoś
    chciałby je tłumaczyć i ... całe te pierdy o niemożliwości straciłyby sens.

  • 44. Data: 2015-09-11 21:51:33
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-09-11 18:08, re wrote:
    > i ... jakby tak .. była analogiczna f-a do tłumaczenia to ... może ktoś
    > chciałby je tłumaczyć i ... całe te pierdy o niemożliwości straciłyby sens.

    ROTFL. Serio? Widzisz możliwośc tlumaczenia internetu? Wiesz ile osób w
    tym kraju posluguje się biegle mandaryńskim, koreanskim, językiem indian
    Hopi? I to wszystko nieznani ktosie robili by może po godzinach w imie
    lokalnego dziadowskiego patriotyzmu? Serio? Wow.

  • 45. Data: 2015-09-11 21:57:30
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-09-11 10:45, Trybun wrote:
    > Dobrze powiedziane, to nagminne zangielszczanie polszczyzny to wydaje
    > się być niczym innym leczeniem kompleksów

    Nie masz więc pojęcia o czego służą słowa w językach technicznych,
    inżynierskich. Wyjaśnie więc: w celu jednoznacznego opisania znaczenia.
    "Cienkokońcowy" niczego nie wyjasnia i nie ma żadnej roli poza robieniem
    zamieszania. Języki techniczne mają w nosie patriotyzm.

    > Usłyszy "przygłup" w TV o np. "długim łykendzie" czy o 'gryllu" to
    > natychmiast czuje potrzebę powtarzania.

    Znasz polski odpowiednik słowa weekend?

    Znasz polski odpowiednik słowa grill?

    > Bo to chyba jednak nie te
    > "przygłupy" są świadomymi kreatorami kaleczenia języka ojców..

    Ojcowie nie mieli wolnych sobót. Walczyli o nie. Nie wykształcilo się
    odpowiednie slowo do oznaczania końcówki piątku, wolnej soboty i
    niedzieli na raz.

  • 46. Data: 2015-09-11 21:59:40
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-09-11 10:41, Trybun wrote:
    > Ależ może, mam urządzenia Samsunga, Huawei i Acera z systemem Android.
    > Nie znalazłem do tej pory w nich nic, żadnej funkcji która nie byłaby
    > spolszczona.

    W sklepie Play jest pierdyliard aplikacji które nia mają słowa w naszym
    jezyku. Ich tłumaczenie jest poza producentem systemu i tym bardziej
    poza producentem hardware. Twoj Android nigdy nie będzie całkowicie
    przetłumaczony. Cale szczęście.

  • 47. Data: 2015-09-11 22:19:43
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Sebastian Biały"

    > Usłyszy "przygłup" w TV o np. "długim łykendzie" czy o 'gryllu" to
    > natychmiast czuje potrzebę powtarzania.

    Znasz polski odpowiednik słowa weekend?
    ---
    Łikend ? :-)

  • 48. Data: 2015-09-11 22:30:13
    Od: "re" <r...@r...invalid>

> [...]

    W sklepie Play jest pierdyliard aplikacji które nia mają słowa w naszym
    jezyku. Ich tłumaczenie jest poza producentem systemu i tym bardziej
    No nie, dostarczają swoje aplikacje. I oni te aplikacje raczej tłumaczą.

    Twoj Android nigdy nie będzie całkowicie
    przetłumaczony. Cale szczęście.
    ---
    Może ten pierdyliard aplikacji stanowi o wartości systemu, ale ich nie
    przetłumaczenie to kwestia ekonomiczna a nie technicznego słownictwa. Po
    prostu nie opłaca się albo producent nie widzi, że się opłaca.

  • 49. Data: 2015-09-11 23:57:52
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-09-11 o 15:38, Marek pisze:

    > Wtedy zawsze można go po prostu wyłączyć.

    Wyłączyć internet ?
    Trzeba by stan wojenny znowu ogłaszać. :-)

    Pozdrawiam

  • 50. Data: 2015-09-12 10:44:36
    Od: Trybun <i...@j...ru>

> [...]
    > bardziej poza producentem hardware. Twoj Android nigdy nie będzie
    > całkowicie przetłumaczony. Cale szczęście.

    Przecie mi nie idzie o Androida, a o urządzenie które kupuję, czyli
    telefon bądź tablet. A w nim nieprzetłumaczone całkowicie na j. polski
    są (chyba) tylko wyroby produkcji tych co to podają się się za
    "polskich" producentów...