  • 211. Data: 2021-11-17 23:10:32
    Temat: Re: Taka ciekawostka
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 17.11.2021 o 06:25, Shrek pisze:

    > Bo nie ma - generalnie posiadanie prywatnego miejsca parkingowego w
    > pracy jest marginesem. A od tego jeszcze musisz mieć elektryka i ładowarkę.

    Aktualnie mamy stan pracy zdalnej.

    > Właśnie problem w tym że nie ma. Ani tych miejsc parkingowych ani gniazd
    > przy nich.

    A te wszystkie panele co widzę z okna to co?

  • 212. Data: 2021-11-17 23:13:44
    Od: ii <i...@o...invalid>

    6 tysięcy i masz swój pociąg http://niusy.pl/@noizz.pl/ag9

  • 213. Data: 2021-11-17 23:15:28
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 17/11/2021 23:03, ii wrote:
    > A co z kurkami kryptograficznymi?

    Co to są kurki kryptograficzne?

  • 214. Data: 2021-11-17 23:15:36
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 17.11.2021 o 19:30, Shrek pisze:

    >...A docelowo samochody w miastach będa
    > ograniczane a nie budowane dodatkowe miejsca dla nich.

    Że niby zamiast miast getta będą?

  • 215. Data: 2021-11-17 23:17:32
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 16.11.2021 o 13:44, J.F pisze:

    > Ale samochod i tak potrzebujemy.
    > Z duza bateria, na dluzsze wyjazdy.
    > A na codzien jezdzimy krotko, to bateria moze byc na inne cele :-)

    To ładowarki potrzebujemy a nie duże baterie.

  • 216. Data: 2021-11-17 23:22:52
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 17.11.2021 o 23:15, heby pisze:

    > Co to są kurki kryptograficzne?

    To samo o czym prawisz tylko, że dla wody.

  • 217. Data: 2021-11-18 00:23:29
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    > Składający się z truizmów. Zapomniałeś dodać że samochód ma 4 koła i na
    > nich jeździ.

    Zapomniałeś że statystyczny polak jednak pracuje,do pracy jeździ
    swoim autem i dzięki temu nie stoi ono pod domem.
    Cała reszta to twoja gówniarska próba udawania że takiej głupoty
    nie napisałeś i że co innego jest ważne.

    ps. mój samochód ma 5 kół z czego jedno w bagażniku specjalisto
    od truizmów.

    Pozdrawiam

  • 218. Data: 2021-11-18 09:17:34
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 18 Nov 2021 00:23:29 +0100, RadoslawF napisał(a):

> [...]
    > nie napisałeś i że co innego jest ważne.
    >
    > ps. mój samochód ma 5 kół z czego jedno w bagażniku specjalisto

    Co ty właściwie chcesz wykazać poza tym że jestem durniem? Napisałem że
    przeciętny samochód osobowy stoi 97% czasu swojego istnienia w
    odpowiedzi Shrekowi na tezę "samochód jest po to żeby nim jeżdzić a nie
    stać pod domem w dzien:P"
    Przecież jest oczywiste że miał na myśli "stanie w ogóle" a nie "stanie
    pod domem". A dla meritum wątku jest wszystko jedno gdzie samochód
    stoi, pod domem, pod pracą czy pod kościołem.
    A ty toczysz boje ze mną, wskazując że samochód stoi w różnych miejscach
    oprócz domu, np. pod pracą. No i oczywiście, masz pełną rację, dokładnie
    tak jest :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 219. Data: 2021-11-18 13:56:31
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 17 Nov 2021 11:26:18 +0100, Jacek Maciejewski wrote:

    > Wodór robić, chłopie:
    > https://wysokienapiecie.pl/42170-rusza-wyscig-po-ele
    ktrolizery/

    Wodor od dawna proponowalem, ale sie ponoc nie oplaca :-)

    No i tu 2GW przewiduja, a samych wiatrakow mamy juz ponad 6GW.

    A tu akurat na Sniezce wieje dzis 110km/h.

    J.

  • 220. Data: 2021-11-18 14:39:17
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

> [...]
    > przeciętny samochód osobowy stoi 97% czasu swojego istnienia w
    > odpowiedzi Shrekowi na tezę "samochód jest po to żeby nim jeżdzić a nie

    Chcę wykazać jak łżesz bezwstydnie.
    Napisałeś "jeździ 3% czasu, resztę czyli 97% stoi pod domem."

    > Przecież jest oczywiste że miał na myśli "stanie w ogóle" a nie "stanie
    > pod domem". A dla meritum wątku jest wszystko jedno gdzie samochód
    > stoi, pod domem, pod pracą czy pod kościołem.

    Nie jest wszystko jedno. Bo pod domem właściciele elektryków
    mają ładowarki a pod pracą już nie.

    > A ty toczysz boje ze mną, wskazując że samochód stoi w różnych miejscach
    > oprócz domu, np. pod pracą. No i oczywiście, masz pełną rację, dokładnie
    > tak jest :)

    Pytanie co Ty chcesz wykazać poza własną głupotą i wynikającym
    z niej zakłamaniem?