  • 11. Data: 2014-02-12 14:13:24
    Temat: Re: Tak zza kulis, czyli to co robię od lat po cichu...
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2014-02-12 13:11, anacron pisze:

> [...]
    > wiedzieli jednak, że wspólnie ze mną polowało na nich ponad 20 osób z
    > rejestratorami. Skargi zgłaszałem zawsze ja. Po ponad roku w zamian za
    > "odpuszczenie" policjant który mi zawinił przeprosił mnie siedząc na
    > tylnym siedzeniu mojego auta (w mundurze i ze łzami w oczach). "Koledzy"
    > oznajmili mu, że albo się ze mną dogada i im odpuszczę, albo oni mu
    > pomogą zmienić jednostkę. Tak mnie mieli dosyć :)
    >
    > ps. jak mu przy zdarzeniu mówiłem, że mnie przeprosi to się uśmiechnął
    > głupio, ale wtedy nie wiedział co już zaplanowałem i że ja nie zapominam

    Tylko skąd tyle czasu i pieniędzy na takie zabawy.
    Musisz być bogaty i mieć całe dni wolnego czasu.
    Ty z nudów to robisz lub masz jakąś fobie?
    Normalny, pracujący człowiek, nawet dla rodziny nie ma tyle czasu
    wolnego.Chciałbym mieć takie lajtowe życie.Jesteś jak dzieciak na
    utrzymaniu bogatych starych.

  • 12. Data: 2014-02-12 14:18:04
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-12, Dawid <x...@n...pl> wrote:

> [...]
    > Normalny, pracujący człowiek, nawet dla rodziny nie ma tyle czasu
    > wolnego.Chciałbym mieć takie lajtowe życie.Jesteś jak dzieciak na

    Sam posluchaj...

    <http://www.youtube.com/watch?v=Kgtnc6Fgx2o>

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2014-02-12 14:18:14
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 12 Feb 2014 14:13:24 +0100, Dawid

    > Ty z nudów to robisz lub masz jakąś fobie?

    To się nazywa jeszcze inaczej.

    > Normalny, pracujący człowiek, nawet dla rodziny nie ma tyle czasu
    > wolnego.Chciałbym mieć takie lajtowe życie.Jesteś jak dzieciak na
    > utrzymaniu bogatych starych.

    Takie rzeczy trzeba zgłaszać -- ale robienie z tego specjalnego "szoł" i
    chwalenie się co chwilę na prawo i lewo jakim to się jest postrachem
    policji, to już kompletna żenada.

    --
    Pozdor Myjk

  • 14. Data: 2014-02-12 14:28:48
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2014-02-12 14:18, AZ pisze:

    > Sam posluchaj...
    >
    > <http://www.youtube.com/watch?v=Kgtnc6Fgx2o>

    Wszystko OK, jestem za.
    Tylko 80 % społeczeństwa, może i więcej, nie ma czasu na takie zabawy.

  • 15. Data: 2014-02-12 14:38:27
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 12.02.2014 14:28, Dawid pisze:
    > Wszystko OK, jestem za.
    > Tylko 80 % społeczeństwa, może i więcej, nie ma czasu na takie zabawy.

    Jakby chciała to by znalazła. Moim zdaniem konformizm jest duży w naszym
    społeczeństwie. Do póki nie dotknie Cię to osobiście masz to w dupie. A
    jako, że jest przyzwolenie "80%" to i milicjanci pozwalają sobie na
    coraz więcej.

    --
    anacron
    aba/

  • 16. Data: 2014-02-12 14:40:54
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2014-02-12 14:28, Dawid pisze:

    > Wszystko OK, jestem za.
    > Tylko 80 % społeczeństwa, może i więcej, nie ma czasu na takie zabawy.

    Dodam jeszcze, że Pan Tomek zajmuje się również fotografią.
    No to ja przy tylu zajęciach naprawdę wymiękam.
    Wyjściem jest zatrudnienie służących.
    Podziwiam, naprawdę.

  • 17. Data: 2014-02-12 14:48:48
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 12.02.2014 14:13, Dawid pisze:
    > Tylko skąd tyle czasu i pieniędzy na takie zabawy.

    Zazwyczaj kosztem snu, czasami bliskich.

    > Musisz być bogaty i mieć całe dni wolnego czasu.

    Nie muszę i nie jestem.

    > Ty z nudów to robisz lub masz jakąś fobie?

    Dla zasady. Widzisz, kiedyś na moich oczach prawie mi spałowali na
    śmierć prawie ojca, niby ustrój się zmienić, ale mentalność wielu z
    mundurowych nie. Wkurwia mnie to, że ja mam przestrzegać prawa, a oni
    nie muszą. Zresztą masz ostatni przykład z tym mordercą. Działania na
    granicy prawa lub poza prawem, aby za wszelką cenę zatrzymać go za
    kratami. A ja tu widzę kilka sprzeczności, jeśli odsiedział wyrok jest
    wolny, jeśli jest psychicznie chory, nigdy nie powinien trafić do
    więzienia, no ale to Polska właśnie. Albo tak z mojego podwórka,
    próbowano mnie wsadzić do więzienia za to, że odważyłem się postawić
    policjantowi, bo ponoć poinformowanie go, że jeśli nie zastanowi się nad
    tym co mówi i robi zostanie powiadomiona prokuratura to groźby
    bezprawne. Pomijam już nękanie (niekończące się nękanie i polowania).
    Nie ja tą wojnę zacząłem, ale ja ją skończę. Nie odpuściłem jednemu, a
    efekt mam taki, że od tamtej pory wszyscy policjanci (w Polsce) są dla
    mnie jacyś tali milsi. Jakąś pocztą pantoflową informację się rozchodzą,
    albo w jakimś tajnym rejestrze są moje dane z informacją, że mają mi
    schodzić z drogi. Nie wiem. Jeszcze niedawno, jak zwróciłem uwagę
    kończyło się długą kontrolą i szukaniem dziury w całym, dziś słyszę
    przepraszam(y) i szybko zawijają ogon za sobą. Ostatnio na stacji Orlenu
    pod Bełchatowem "ocaliłem" kilku kierowców. Jedna Pani siedziała już w
    radiowozie i miała wypisywany mandat, a kilku czekało w kolejce. Kiedy
    zwróciłem uwagę, że wilgotność względna jest 99% i pomiarów robić nie
    mogą, bardzo szybko padło "przepraszamy", Pani dostała pouczenie, a
    pozostałych od ręki puścili. Jeszcze rok temu skończyło by się to
    godzinną kontrolą.

    --
    anacron
    aba/

  • 18. Data: 2014-02-12 14:50:43
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 12.02.2014 14:40, Dawid pisze:
    > Dodam jeszcze, że Pan Tomek zajmuje się również fotografią.

    Nie Pan, tylko Tomek, nie zajmuje tylko czasami stawia aparacik na
    statywie dla własnej przyjemności i to akurat zajmuje minimalne ilości
    czasu. :)

    --
    anacron
    aba/

  • 19. Data: 2014-02-12 14:54:13
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-12, anacron <a...@a...pl> wrote:

> [...]
    > mogą, bardzo szybko padło "przepraszamy", Pani dostała pouczenie, a
    > pozostałych od ręki puścili. Jeszcze rok temu skończyło by się to

    Nie wiem co bierzesz ale dawaj dalej :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 20. Data: 2014-02-12 15:04:08
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2014-02-12 14:48, anacron pisze:

    > Zazwyczaj kosztem snu, czasami bliskich.

    > Nie muszę i nie jestem.

    Musisz i jesteś.
    * Właściwie czasami zastanawiam się po co mi to? Poszło o 300zł mandatu,
    a w związku z tą sprawą wydałem już co najmniej kilkanaście tysięcy.*
    To cytat z Ciebie.
    25 % Polaków przez cały rok tyle nie zarobi.
    Dla dużej reszty to masa kasy.