  • 1. Data: 2011-02-23 20:56:47
    Temat: Tak sie pozale na Plusa ....
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    Przez wiele lat uzywalem w duzej firmie telefonu z Plusa. Firma padla i nie
    zaplacila rachunku. Cesja wiec niemozliwa. No to wystapilem z prosba do
    Plusa o mozliwosc cesji na mnie (jako prywatna osoba lub firma). I dostalem
    laskawie pozwolenie ..... jak zostana zaplacone rachunki. A na to nie ma
    szans - bankructwo. Firma posiadala kilkadziesiat numerow, a mi zalezy tylko
    na "moim" !
    Tak naprawde odmawiajac mi mozliwosc wykonania cesji, Plus nie zyskal
    zupelnie nic ! Stracil tylko klienta. Bo teraz wiadomo, ze wybiore inna
    firme - do Plusa sie zrazilem ambicjonalnie.
    Numeru nie uda sie raczej przechwycic. Nie wiadomo kiedy sie pojawi i gdzie.
    A moze jest jakas mozliwosc "rezerwacji" ? I poczekam pol roku np i sie
    odzyska ?

    Musialem sie wyzalic, jak instytucjonalnie podchodza do klienta - nic im nie
    zalezy.

    Fantom

  • 2. Data: 2011-02-23 21:04:47
    Temat: Re: Tak sie pozale na Plusa ....
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Fantom wrote:
    > Firma padla i
    > nie zaplacila rachunku.[...]
    > Musialem sie wyzalic, jak instytucjonalnie podchodza do klienta - nic
    > im nie zalezy.

    Obstawiam, że w takiej sytuacji ŻADEN operator nie odda numeru. Dlatego
    jak już konieczne chcesz mieć numer z firmy, miej także swój własny numer
    do zastosowań prywatnych, bo z natury rzeczy nie jesteś właścicielem tego
    numeru korporacyjnego. Albo trzeba pilnować sytuacji i dokonać cesji
    PRZED upadkiem firmy :)

    Jakub

  • 3. Data: 2011-02-23 21:24:38
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > Obstawiam, że w takiej sytuacji ŻADEN operator nie odda numeru. Dlatego

    Ale czemu ? Co traci ? Zyskuje nowa umowe.

    Prywatny mam, ale tamten byl "na rowno"

    Fantom

  • 4. Data: 2011-02-23 22:03:14
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Jakub Danecki pisze:

    > Obstawiam, że w takiej sytuacji ŻADEN operator nie odda numeru.
    era nie da, sam sprawdzałem, ale to było jakieś 7 lat temu. Skoro sie
    teraz nie zmieniło... szkoda gadać

    ToMasz

  • 5. Data: 2011-02-23 22:06:36
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Fantom pisze:
    > Musialem sie wyzalic, jak instytucjonalnie podchodza do klienta - nic im
    > nie zalezy.
    >
    > Fantom

    a spróbuj to załatwić na piśmnie, ale w taki sposób, ze opisujesz 2
    scenariusze, w których w tabelkach podajesz zyski i straty. poproś aby
    bez niepotrzebnych elaboratów wybrali: mały zysk, czy kompletną strate.
    zobaczymy co odpowiedzą! Może niaczej: jak odpowiedzą. Skonstruuj to tak
    aby napisali: tak jesteśmy łosie bez mózgu.

    ToMasz

  • 6. Data: 2011-02-23 23:31:16
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 23 Feb 2011 21:56:47 +0100, Fantom wrote:
    >Numeru nie uda sie raczej przechwycic. Nie wiadomo kiedy sie pojawi i gdzie.
    >A moze jest jakas mozliwosc "rezerwacji" ? I poczekam pol roku np i sie
    >odzyska ?

    A po co ? Co bedziesz przez pol roku robil ?

    Wyslij do wszystkich "moj nowy numer to .." i moze ten wredny plus
    bedzie jeszcze wiecej stratny :-)

    Ewentulanie pogadaj z kims odpowiedzialnym, niech wypowie umowe i
    poprosi o przeniesienie do prepaid :-)

    J.

  • 7. Data: 2011-02-23 23:32:53
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 23 Feb 2011 21:04:47 +0000 (UTC), Jakub Danecki wrote:

    >Obstawiam, że w takiej sytuacji ŻADEN operator nie odda numeru.

    A tak na bezczelnego - zlozyc dyspozycje przeniesienia do innego
    operatora, a potem skarge do UKE ?

    J.

  • 8. Data: 2011-02-23 23:33:45
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 23 Feb 2011 22:24:38 +0100, Fantom wrote:

    >Ale czemu ? Co traci ? Zyskuje nowa umowe.

    Komus na tym numerze zalezy. A jak zalezy to zaplaci :-)

    J.

  • 9. Data: 2011-02-23 23:39:27
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Fantom wrote:
    > Ale czemu ? Co traci ? Zyskuje nowa umowe.

    Z dwóch powodów:
    1. Numer jest to element stanowiący sposób na wyciągnięcie pieniędzy od
    niepłacącego. Brak możliwości realizacji usług telefonicznych jest formą
    nacisku, która ma przekonać niepłacącego do zwrotu kasy (np. w ramach
    podziału masy upadłościowej zbankrutowanej spółki - bo jeżeli padło słowo
    "bankructwo" to chyba chodzi o coś na kształt spółki).
    2. Numer należy do nabywcy (tzn. prawo do korzystania z niego) i
    operator nie ma prawa dysponowania dowolnego tym numerem, dopóki numer na
    stałe nie wróci do puli wolnych numerów i nie upłynie czas oczekiwania.

    Jedyne co można próbować to po upewnieniu się, że numer jest już
    zwolniony (Plus całkowicie zrezygnował ze ściągnięcia kasy od bankruta).
    to możesz dokonać nowej aktywacji z opcją wyboru numeru (to kosztuje od
    100 do 300 PLN extra) i spróbować wybrać ten właśnie numer.

    > Prywatny mam, ale tamten byl "na rowno"

    Na równo?

    Jakub

  • 10. Data: 2011-02-23 23:40:35
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    J.F. wrote:
    > A tak na bezczelnego - zlozyc dyspozycje przeniesienia do innego
    > operatora, a potem skarge do UKE ?

    Pamiętaj o takim drobiazgu, jak dane abonenta - jak mniemam, to nie
    Fantom zbankrutował, tylko jakaś firma/spółka.

    Jakub