  • 11. Data: 2017-06-29 18:29:22
    Temat: Re: Tak a propo przyśpieszenia Tesli
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.06.2017 o 18:13, Pszemol pisze:

    > Ile ma do setki P100D? 1,4?? E... chyba nie.

    2,4.

    > Ja nie kupuję. W ogóle model S mnie nie interesuje - zapisałem się na Model
    > 3.

    Czyli Będziesz miał (jak już ją zrobią i już ją kupisz) niecałe 6. A
    podniecasz się tym, że zupełnie inna tesla może _kilka_ razy zrobić 2,4
    mówiąc "teraz wiesz o jakim aucie mowa". To właśnie tak jakbyś wsiadał
    do A klasy a laski bajerował przy barze osiągami CLK;)

    > A drugi na liście cenowej, P90D ma może 0,2 więcej niż P100D, więc nie wiem
    > skąd u Ciebie teza, że wszystkie tesle mają 6s a tylko P100D mają szybkie
    > przyspieszenie.

    Stąd że "cywilna" tesla S ma nie cale 6 do setki a nie 2,4. Topowe
    modele mają poniżej 3. Znów - anegdotka z mercedesem. Twoją teslę
    łyknąłby mój ponad trzydziestoletni chopper z silnikiem 750 i nie robię
    z tego powodu afery:P

    Shrek

  • 12. Data: 2017-06-29 18:30:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Choćby dlatego, że już po dwu razach Tesla zniknęłaby Porszakowi z
    > horyzontu.

    NIech się ścigną z Warszawy do Poznania to zobaczymy.

    Shrek

  • 13. Data: 2017-06-29 18:36:00
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Przy takim scignieciu trzeba miec dwie tesle. Cos jak z rosjanami ze na kosmonautow
    brali blizniakow. Jednego wysylali w kosmos a drugiego pokazywali ze wrocil.

  • 14. Data: 2017-06-29 18:37:38
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Shrek w

    > NIech się ścigną z Warszawy do Poznania to zobaczymy.

    Chwila -- z Grójca do Mińska to będzie wyzwanie ;-)

    --
    'Tom N'

  • 15. Data: 2017-06-29 18:37:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Skad wiesz ze to nie jakas oszukancza piramida? W amber gold sporo zwyklych ludzi na
    samym poczatku dobrze zarobilo.

  • 16. Data: 2017-06-29 18:40:08
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Shrek <...@w...pl> wrote:

    > 2,4.

    > Czyli Będziesz miał (jak już ją zrobią i już ją kupisz) niecałe 6.

    Pewnie tak. To mniej więcej tyle, ile ma teraz moja 2004 Honda Accord Coupe
    EX-L (5,8).

    > podniecasz się tym, że zupełnie inna tesla może _kilka_ razy zrobić 2,4
    > mówiąc "teraz wiesz o jakim aucie mowa". To właśnie tak jakbyś wsiadał
    > do A klasy a laski bajerował przy barze osiągami CLK;)

    Bo może laski sobie chcą kupić CLK - skąd wiesz? :-)

    > Stąd że "cywilna" tesla S ma nie cale 6 do setki a nie 2,4.

    Co to jest "cywilna" Tesla?

    > Topowe
    > modele mają poniżej 3. Znów - anegdotka z mercedesem. Twoją teslę
    > łyknąłby mój ponad trzydziestoletni chopper z silnikiem 750 i nie robię
    > z tego powodu afery:P

    Nie bądź taki pewny.

  • 17. Data: 2017-06-29 18:41:35
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Zenek Kapelinder <4...@g...com> wrote:
    > Skad wiesz ze to nie jakas oszukancza piramida? W amber gold sporo
    > zwyklych ludzi na samym poczatku dobrze zarobilo.

    :-)))

  • 18. Data: 2017-06-29 18:48:46
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-06-29 o 09:05, Janusz pisze:
    > Jest filmik jak zostawia jakieś porsche
    >
    > http://joemonster.org/filmy/84686/Porsche_probuje_na
    dazyc_za_przyspieszeniem_Tesli

    A tu jak usportowiony dupowóz wcale nie odbiega od Tesli a kosztuje 1/3
    tego co Tesla.

    https://www.youtube.com/watch?v=tYeSn7iILCU

  • 19. Data: 2017-06-29 18:53:42
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Skad wiesz ze to nie jakas oszukancza piramida? W amber gold sporo
    > zwyklych ludzi na samym poczatku dobrze zarobilo.

    Nie jest wykluczone. Gość od Tesli chce lecieć na Marsa.;)

  • 20. Data: 2017-06-29 19:03:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.06.2017 o 18:40, Pszemol pisze:

    > Pewnie tak. To mniej więcej tyle, ile ma teraz moja 2004 Honda Accord Coupe
    > EX-L (5,8).

    No i super, ale nie ma to nic wspólnego z mitycznym poniżej trzech
    sekund tesli do setki.

    > Co to jest "cywilna" Tesla?

    Choćby twoja trójka.

    > Nie bądź taki pewny.

    Dobra - jutro o 17 przy maku na A2 koło Brwinowa - ja przyjeżdzam swoim
    shadowem, ty swoją teslą.

    Shrek