  • 11. Data: 2013-08-23 10:40:49
    Temat: Re: Tablet - FAT, FAT32
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Fri, 23 Aug 2013 10:07:18 +0200, Paweł Muszyński wrote:

    > Przeslij mi kiedyś taki plik - bo nie wiem, jak wygląda ;-)

    Wez sobie odpowiednio duzy plik i zrob mu mkntfs ;p

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 12. Data: 2013-08-23 16:30:56
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-08-22 16:54, AL pisze:

    > a jak wyglada plik NTFS?
    > ;)
    Przetłumacz to sobie po swojemu.

    --
    animka

  • 13. Data: 2013-08-23 16:33:55
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-08-23 01:44, astro pisze:
    > animka wrote in <news:kv4vp7$6sq$1@node1.news.atman.pl>
    >
    > Chcesz podlaczyc do portu USB zewnetrzny dysk twardy? Defaultowo Android
    > nie obsluguje NTFS. Poszukaj w sklepie Google Play aplikacji montujacej
    > partycje NTFS (niestety wymagaja zrootowania telefonu).
    > Np Ntfs Mounter
    > http://play.google.com/store/apps/details?id=com.kwu
    ll.ntfsmounter

    > Dopoki nie wymontujesz dysku z komputera i nie podlaczysz go kontrolerem
    > ATA / SATA z USB do tabletu, to nie ma kompletnie najmniejszego znaczenia.

    Czyli to ma powiązanie tylko z dyskami?
    A co z kartą pamieci jak mam na niej pliki w systemie NTFS (przeniesione
    z komputera).

    --
    animka

  • 14. Data: 2013-08-23 16:37:42
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-08-23 10:07, Paweł Muszyński pisze:

    > Przeslij mi kiedyś taki plik - bo nie wiem, jak wygląda ;-)

    Trzeba łapać za słówka i nie domyśleć się o co chodzi? Osobą obytą z
    komputerami i systemem nie jesteś chyba. Tylko bałwankom trzeba
    łopatologicznie tłumaczyć, Tobie też?

    --
    animka

  • 15. Data: 2013-08-23 18:56:10
    Od: "xcpy" <x...@x...xcpy>

    > Czyli to ma powiązanie tylko z dyskami?
    > A co z kartą pamieci jak mam na niej pliki w systemie NTFS (przeniesione z
    > komputera).

    Co Ci sie grubo p..... :)

  • 16. Data: 2013-08-23 19:50:33
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2013-08-23 03:00, Doman napisał/a:

    > Pomyśl, tępa dzido... to nie boli.

    Niektórych boli...

    --
    Czarek

  • 17. Data: 2013-08-23 21:19:51
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...org>

    W dniu 2013-08-23 16:37, animka pisze:

    > Trzeba łapać za słówka i nie domyśleć się o co chodzi? Osobą obytą z
    > komputerami i systemem nie jesteś chyba. Tylko bałwankom trzeba
    > łopatologicznie tłumaczyć, Tobie też?

    Nie, bałwanku ;-)

    P.

  • 18. Data: 2013-08-23 21:44:32
    Od: r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl (astro)

    animka wrote:
    > Czyli to ma powiązanie tylko z dyskami?

    Dopoki nie wymontujesz dysku z komputera i nie podlaczysz bezposrednio do
    tabletu przy pomocy odpowiedniego kontrolera z portem USB (np takiego:
    http://img338.imageshack.us/img338/1935/usbtoideqs2.
    jpg ) to nie ma to
    najmniejszego znaczenia.

    > A co z kartą pamieci jak mam na niej pliki w systemie NTFS (przeniesione
    > z komputera).

    Zdjecia pobieram z karty pamieci oraz obrabiam na komputerze z systemem
    plikow EXT4. Przekazujac je innym - posiadacze Windowsow z NTFS nie maja
    zadnych problemow z odczytaniem.
    Poczytaj ze (zde)zrozumieniem co to jest sytem plikow:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/System_plik%C3%B3w
    Mylisz go z formatem pliku.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Format_pliku

    Przekopiowanie z jednego nosnika na drugi (nawet z roznymi systemami
    plikow) nie wplywa na zawartosc pliku.

    Karty pamieci formatuje sie w FAT lub exFAT.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Secure_Digital#File_sys
    tem

    Mozna na sile zastosowac inny system plikow, ale jest to proszenie sie o
    problemy z kompatybilnoscia. Na wlasne zyczenie.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 19. Data: 2013-08-23 21:56:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 23 Aug 2013 19:44:32 +0000 (UTC), astro napisał(a):

> [...]
    > zadnych problemow z odczytaniem.
    > Poczytaj ze (zde)zrozumieniem co to jest sytem plikow:

    Ale karte masz pewnie fat32.

    Jesli w komputerze sformatujesz karte jako NTFS, to pewnie jej w
    telefonie nie odczytasz.

    > Mozna na sile zastosowac inny system plikow, ale jest to proszenie sie o
    > problemy z kompatybilnoscia. Na wlasne zyczenie.

    J.

  • 20. Data: 2013-08-23 23:05:25
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2013-08-23 16:30, animka pisze:

    > Przetłumacz to sobie po swojemu.

    ja sie Ciebie pytam, bo podobno rozrozniasz plik NTFS od FAT
    :-P