    From: Kenjiro <k...@s...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: TVP1, Jarocin
    Date: Sat, 13 Mar 2010 19:07:50 +0100

    Staram się zidentyfikować pewien utwór. To może być bardzo trudne dla
    kogoś, kto nie oglądał ostatnio TVP1. Widziałem fragment takiego
    reportażu o festiwalu w Jarocinie w latach komuny, był fragment utworu
    Kory z Manaamu, kawałek wywiadu z Tomkiem Lipińskim, ale mnie interesuje
    taki wolniejszy utwor, bardziej przejmujący, który pojawił się w
    momencie, kiedy grupa ludzi próbowała zatrzymać jadącego Stara. Pamiętam
    tylko że było "cośtam cośtam łez".
    Oglądał to ktoś? Pomoże?