  • 11. Data: 2012-06-11 21:49:44
    Temat: Re: TVP Info - jakies problemy?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:jr5dac$rg7$...@p...pl...

    > Chodzi Ci o zdanie:
    > "(czasowy) brak niektórych wersji regionalnych w MUX3, gdy TVP2 w tym
    > MUXie jest w HD"
    > co w tym jest nieprawidłowego Twoim zdaniem?

    Zdanie to sugeruje, że tylko w niektórych mux-3 TVP jest HD i że tylko tam
    nie ma lokalnego TVP3.

    A powinno IMO brzmieć:
    "brak wersji regionalnych TVP3 w MUX3, bo TVP2 w tym MUXie jest w HD".

    No chyba, że jednak chciałeś powiedzieć coś więcej.....

  • 12. Data: 2012-06-12 08:26:03
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    > Zdanie to sugeruje, że tylko w niektórych mux-3 TVP jest HD i że tylko
    > tam nie ma lokalnego TVP3.

    Ja tam takiej sugestii nie dostrzegam. W kontekście dyskusji (mowa była
    o TVP Info) "brak niektórych wersji regionalnych w mux3" oznacza ni
    mniej ni więcej, tylko to, że z powodu pojawienia się TVP2 HD zniknęły
    _niektóre_ wersje regionalne.
    Np. był zestaw TVP2 (SD), TVP Info Katowice, TVP Info Kraków, a teraz
    jest TVP2 HD, TVP Info Kraków - mux3, nadajnik Kosztowy (katowicki).

    > "brak wersji regionalnych TVP3 w MUX3, bo TVP2 w tym MUXie jest w HD".

    To by sugerowało, że w mux3 nie ma w ogóle TVP Info (TVP3). Być może u
    Ciebie nie ma. A u mnie jest - zresztą niezły paradoks z tego wyszedł,
    bo AFAIK nadajnik katowicki nadaje TVP Info Kraków, a krakowski - TP
    Info Katowice. Wydaje się bez sensu, ale jak się weźmie pod uwagę, że
    TVP Info "właściwe" dla danego regionu jest w mux1, ma to jakiś sens. :-)

  • 13. Data: 2012-06-12 08:45:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    >regionalnych w mux3" oznacza ni mniej ni więcej, tylko to, że z powodu
    >pojawienia się TVP2 HD zniknęły _niektóre_ wersje regionalne.

    A więc jednak.

    > Np. był zestaw TVP2 (SD), TVP Info Katowice, TVP Info Kraków, a teraz jest
    > TVP2 HD, TVP Info Kraków - mux3, nadajnik Kosztowy (katowicki).

    W Poznaniu brak z kolei poznańskiego TVP Info, jest za to wrocławski.
    Ktoś wie, kto się na łby pozamieniał?

  • 14. Data: 2012-06-12 08:59:51
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-06-12 08:26, Bartłomiej Zieliński pisze:

    > Np. był zestaw TVP2 (SD), TVP Info Katowice, TVP Info Kraków, a teraz
    > jest TVP2 HD, TVP Info Kraków - mux3, nadajnik Kosztowy (katowicki).

    pewnie o to im chodziło, choć nie rozumie.
    u mnie w mux3 były dwie wersje tvp info - wrocław i opole,
    z czego zostało tvp info opole.
    o tyle jest to dziwne, że zasięg tego nadajnika jest mały.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 15. Data: 2012-06-12 09:19:22
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > W Poznaniu brak z kolei poznańskiego TVP Info, jest za to wrocławski.

    Poznański masz pewnie w mux1.
    AFAIR idea jest taka, żeby dzięki cyfryzacji zwiększyć możliwości obioru
    wersji regionalnych TVP Info. Dlatego w mux3 były (być może wszędzie) po
    2 wersje. Z powodu braku pasma po włączeniu TVP2 HD trzeba było wycofać
    tę wersję, która jest zdublowana w mux1. Dla mnie dość logiczne.

  • 16. Data: 2012-06-12 09:20:43
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik pawell32 napisał:
    > u mnie w mux3 były dwie wersje tvp info - wrocław i opole,
    > z czego zostało tvp info opole.
    > o tyle jest to dziwne, że zasięg tego nadajnika jest mały.

    Póki nie wyłączą "smoka analoga" tak będzie. Później mux3 ma przejść na
    docelowe kanały o większej mocy. Wersję wrocławską masz pewnie w mux1.

  • 17. Data: 2012-06-12 09:35:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:jr6qhq$8j6$...@p...pl...

> [...]
    > wersji regionalnych TVP Info. Dlatego w mux3 były (być może wszędzie) po 2

    W Poznaniu była poznańska i szczecińska.

    Została wrocławska. ;-)

    >Z powodu braku pasma po włączeniu TVP2 HD trzeba było wycofać tę wersję,
    >która jest zdublowana w mux1. Dla mnie dość logiczne.

    A dla mnie nie.

  • 18. Data: 2012-06-12 10:31:27
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > W Poznaniu była poznańska i szczecińska.
    > Została wrocławska. ;-)

    Może dlatego, że we Wrocławiu są mecze, a w Szczecinie nie? Czort wie ;-)