  • 1. Data: 2012-06-09 02:32:23
    Temat: Euro 2012 - tvp1
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    ogladajac sobie mecz otwarcia....jakas taka fonia nie tego!!! Niby
    obraz HDTV ale dzwiek - jakis taki do d.....

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2012-06-09 10:01:41
    Temat: Re: Euro 2012 - tvp1
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
    > Czesc,
    >
    > ogladajac sobie mecz otwarcia....jakas taka fonia nie tego!!! Niby
    > obraz HDTV ale dzwiek - jakis taki do d.....

    Ale, która fonia? U mnie byly 3 fonie do wyboru. :-)

  • 3. Data: 2012-06-10 11:42:45
    Od: a...@p...pl

    On Sat, 9 Jun 2012 10:01:41 +0200, "nom" <n...@u...gazeta.pl>
    wrote:

    >Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci

    >Ale, która fonia? U mnie byly 3 fonie do wyboru. :-)

    "domyslna" - nie wiem, bo ogladalem u kolegi.

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2012-06-10 12:07:05
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    On 10.06.2012 11:42, a...@p...pl wrote:

    > "domyslna" - nie wiem, bo ogladalem u kolegi.

    oglądałem wszystkie mecze i nic nie zauważyłem niepokojącego.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 5. Data: 2012-06-10 21:41:01
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości

    > "domyslna" - nie wiem, bo ogladalem u kolegi.

    A jaka to jest domyślna?
    U mnie na dekoderze DVB-T Wiwa HD-50 jako domyślną wybiera MPEG, u znajomej
    na TV Plazma Samsung Dolby Digital +, u siostry na LG też DD+. :-)