  • 11. Data: 2011-01-03 10:33:14
    Temat: Re: TVP Info: Bicie piany Pałacu Kultury
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Gdyby ktokolwiek policzyl to wecej ludzi zginel odbierajac
    > sobie zycie przy "transformacji ustrojowej " niz tych co
    > zgineli podczas np strajkow..

    Dokładnie :-). Ale tego nie ma z "danych statystycznych", na
    których szanowny Kolega MR opiera swoje wyobrażenie o
    rzeczywistości ;-)

  • 12. Data: 2011-01-03 10:35:30
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Bo to jest tak, że braki wiedzy trzeba zapełnić
    > ideologicznym gównem. Takie gówno wciska się matołom aby
    > mieć "mięso armatnie". Bez problemów się takimi później
    > steruje.

    Zgadzam się z Tobą. Mnie martwi fakt, że tym ideologicznym
    gównem karmi się w szkołach nasze dzieci... Mamy naprawdę
    poważne wyzwanie żeby w miarę możliwości ukazać im jak było
    naprawdę...

    MR nie da rady ;-)).

  • 13. Data: 2011-01-06 03:41:13
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@W...gazeta.pl>

    > Dokładnie :-). Ale tego nie ma z "danych statystycznych", na
    > których szanowny Kolega MR opiera swoje wyobrażenie o
    > rzeczywistości ;-)

    No jakby gospodarka komunistów nie była robiona na takich zakłamanych zasadach
    na jakich tak samo Klarenbach w TVP Info robił program o Sylwestrach w Pałacu
    Kultury i Nauki w Polsce Komunistycznej, to nie doprowadziłoby to do
    szybujących cen żywności, transformacji i fali zachowań samobójczych.

    Komunizm i Klarenbacha z TVP Info jednak coś łączy - produkcja zakłamania
    medialnego.