  • 1. Data: 2010-12-29 18:05:40
    Temat: N - dokladny spis kanalow
    Od: "Bariac" <j...@w...pl>

    Strona telewizji N jest jakas dziwna.
    Czy mozecie mi wskazac miejsce gdzie znajde pelna liste programow w
    aktualnej promocji za 48 pln
    Czy to jest to?
    http://n.pl/nsklep/wszystkie_pakiety_n.html
    jesli tak to co jest w pakietach tematycznych

    A moze to jest to?
    http://n.pl/oferta/kanaly.html
    Ale po czym rozroznic ktore kanaly do ktorego pakietu sa przypisane?

  • 2. Data: 2010-12-29 19:15:02
    Temat: Re: N - dokladny spis kanalow
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W środa, 29 grudnia 2010 19:05, Bariac wyraził następujacą opinię:

    > Strona telewizji N jest jakas dziwna.
    > Czy mozecie mi wskazac miejsce gdzie znajde pelna liste programow w
    > aktualnej promocji za 48 pln

    Wszystkie pakiety tematyczne plus HBO?

    > http://n.pl/oferta/kanaly.html
    > Ale po czym rozroznic ktore kanaly do ktorego pakietu sa przypisane?

    Po najechaniu na symbole kanałów w "panoramie" podświetla się pakiet do
    jakiego należą i w drugą stronę tak samo, najazd na nazwę pakietu podświetla
    kanały.

    Pakiety tematyczne są w górnym rzędzie {6}, kanały płatne "ekstra" w dolnym
    {5}.

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt