  • 21. Data: 2021-07-19 20:33:07
    Temat: Re: TVN7: Nadamy drugą cześć filmu SIÓSTR WACHOWSKICH Matrix Reaktywacja...
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-19-lipca-2021 o 18:37, r...@k...pl pisze:
    > Akurat aktualnie są kobietą.

    Jedną? ;-)

    Nie mogę. jak to lewactwo się już smao gubi w swoich zakręconych zwojach ;-)

    A jak kręcili film to byli/były/bylioni/bylione/bajboleo: .....

  • 22. Data: 2021-07-19 22:04:19
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-19-lipca-2021 o 18:39, r...@k...pl pisze:
    > Spoko. Czyli nie obrazisz się, gdy będziesz nazywany kretynem?

    Ty dalej nie rozumiesz.

    Ja się mogę obrazić ale nie oczekuję żeby jakieś organy brały mnie w
    obronę bo się popłakałem przez to przezwisko.
    Nie oczekuję że jakiś parlament uchwali ustawę która zabroni innym
    nazywanie mnie kretynem.
    Nie oczekuję na apanaże i przywileje dla nazwanych kretynem

    Tego NORMALNI ludzie nie oczekują.
    Raz z natury a dwa że wiedzą że na świecie jest więcej ludzi którzy są
    bardziej nieszczęśliwi i nie mogę im tej opieki państwa odbierać
    (zawracać głowę pierdołami) Jeśli już ta "opieka" musi być.

    Nie... Tymi bardziej nieszczęśliwymi na pewno nie są lpgtq+-bongo bo ich
    ktoś NAZWAŁ.

  • 23. Data: 2021-07-20 09:30:30
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 17.07.2021 o 22:44, _Master_ pisze:

> [...]
    >
    > Chcesz mi wytatuować na czole FASZYSTA? bo masz taki kaprys? Bo taka
    > moda? Bo czujesz się dyskryminowany?
    >
    > Dlaczego twoja dyskryminacja ma być LEPSZA niż MOJA?
    >
    > Jesteś częścią medialnej obłudnej nagonki na normalnych ludzi którzy
    > cenią sobie WOLNOŚĆ i wymagają aby ICH WOLNOŚĆ BYŁA POSZANOWANA.
    >
    > Dyskryminujesz i poniżasz innych którzy mają inny pogląd.
    >
    > To że jakaś grupka się aby mogła zabijać swoje dzieci nie znaczy że
    > państwo ma im na to pozwolić.
    >
    > To że dwóch chłopów chce mieć ślub nie znaczy że państwo ma im ten
    > ślub usankcjonować i zrównać ze ślubami hetero.

    Na tym właśnie polega faszyzm. To wy brunatni szufladkujecie ludzi wg
    swoich zachcianek. Wobec braku  siły i mocy sprawczych posługujecie się
    w stosunku do otoczenia tylko chamstwem, ale dać wam tylko trochę siły
    to gwarancja  że mamy powrót do historii.

    Tak się czasem zastanawiam nad całą to istotą faszyzmu, co konkretnie
    kieruje ludźmi że uzewnętrzniają ten swój prymitywizm i jeszcze
    przedstawiają go jako cnotę? Powiedz jak to jest z Tobą, np - dlaczego
    zabraniasz pedałom zawierania związków małżeńskich?

    Jeszcze tak odnośnie faszyzmu - a bądźcie sobie faszystami, ale swoje
    modlitwy wg Main Kampf uprawiajcie w swoich świątyniach czy zaciszu
    domowym a nie w miejscach publicznych.

    I jeszcze jedno - proszę nie mylić wolności z swobodą do prześladowania
    innych ludzi.

  • 24. Data: 2021-07-20 16:06:55
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-20-lipca-2021 o 09:30, trybun pisze:
    > Na tym właśnie polega faszyzm. To wy brunatni szufladkujecie ludzi wg
    > swoich zachcianek.

    Zachcianki są zaszufladkowane.

    To wy lewacy wymyślający koło na nowo chcecie grzebać w tych szufladkach.
    Żebyście mieli do tego jakiś powód. Jakaś idea? Jakiś wykryty błąd czy
    nowe odkrycie...

    A le NIEEEEE ALE NIEEEEE. Wy chcecie samolubnie poleprzyć tylko swoją
    sytuację. Być ważniejszym, Rozdawać karty.

    TKM?

  • 25. Data: 2021-07-20 17:15:30
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-20-lipca-2021 o 09:30, trybun pisze:
    > dlaczego
    > zabraniasz pedałom zawierania związków małżeńskich?

    Bo tak stanowi prawo.

    A dlaczego Ty chcesz małżeństwa?
    Przecież to średniowieczny przeżytek skostniałego katolstwa...

    Dlaczego nie domagasz się wymyślenia papierka że możesz odwiedzić w
    szpitalu? Dlaczego nie domagasz się zrobienia porządku z podatkami
    spadkowymi? Zlikwidowania tego holerstwa.

    Wiem dlaczego. Bo w ftuuu demokratycznym kraju większość nadała
    małżeństwu hetero przywileje. Przywileje za wychowanie następnych
    pokoleń. Uznano że ten wysiłek powinien być nagradzany.

    Dopóki większość w tfuu demokracji nie zmieni tego prawa możesz sobie
    potupać.

    Są większe i ważniejsze problemy dla państwa niż 3 procent którym się
    coś wydaje że im się coś należy. Że są ważniejsi i to ich dobrostan
    trzeba pomnażać a nie np. ciężko pracujących Kowalskich.

    Chciałbym być wysokim przystojnym blondynem. Miałbym wtedy w życiu
    lepiej. Dziś tak myślę. Nie byłbym uciskany przez system (kasa) a i
    samopoczucie pewnie lepsze ;-)

  • 26. Data: 2021-07-20 17:26:52
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-20-lipca-2021 o 09:30, trybun pisze:
    > I jeszcze jedno - proszę nie mylić wolności z swobodą do prześladowania
    > innych ludzi.

    No właśnie. Lewak opór (choćby bierny)

    "nic mi do tego, szanuję ale nie pochwalam, po ludzku pomogę ale nie
    będę gloryfikował, nie wyślę dziecka na takie zajęcia ale inni niech
    podejmują swoje decyzje, Nie podoba mi się ten widok ale to toleruję ale
    jak zaczną wpierdalać się w moje życie to powiem NIE! i stanę w obronie
    moich wartości..."

    wobec idei lgbt NAZYWA FASZYSTOWSKIM PRZEŚLADOWANIEM.

    Każdy kto się nie przyłączy jest uważany za gorszego, nieludzkiego,
    głupiego, zatwardziałego, nie otwartego na świat i pewnie kiedyś kogoś
    ZABIŁ a jak nie to przynajmniej ogranicza lewacką przestrzeń życiową.

    Pozamykacie nas w obozach? ;-)

  • 27. Data: 2021-07-21 10:16:20
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 20.07.2021 o 16:06, _Master_ pisze:

> [...]
    >
    > A le NIEEEEE ALE NIEEEEE. Wy chcecie samolubnie poleprzyć tylko swoją
    > sytuację. Być ważniejszym, Rozdawać karty.

    Niedobrze że przez te wasze zachcianki cierpią inni ludzie. Może jeszcze
    nie zauważyłeś że ci "lewacy" to tylko wolność wyboru a nie terror jak
    to jest w wypadku "prawaków" i wasze zachcianek.

    Wiesz że jeszcze niedawno (80lata XXwieku) pewien słynny brytyjski
    naukowiec, laureat nagrody Nobla stanął przed sądem i dostał do wyboru -
    długoletnie wiezienie albo kastracja, wybrał kastrację i po jej
    wykonaniu się powiesił. Przed sadem stanął z zarzutami czynnego
    uprawiania homoseksualizmu. Pani Królowa dzisiaj go rehabilituje, a więc
    może i Ty wybacz tym wszystkim pogardzanym odmieńcom to że właśnie
    takimi ich natura stworzyła.

  • 28. Data: 2021-07-21 10:17:07
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 20.07.2021 o 17:15, _Master_ pisze:

> [...]
    >
    > Chciałbym być wysokim przystojnym blondynem. Miałbym wtedy w życiu
    > lepiej. Dziś tak myślę. Nie byłbym uciskany przez system (kasa) a i

    Pierwsze odpowiedź, ew. pytania po odpowiedzi. Powtarzam, co Cię
    motywuje do tego weta ws małżeństw dla pedziów?

    Bo sama (popieprzona) konstytucja prawi że "związek małżeński to
    podstawowa komórka społeczna", dlaczego więc niektórym ludziom się tego
    odmawia, i powtórka pytania - dlaczego Ty odmawiasz?

    Małżeństwa dla odmieńców do dla państwa żaden problem, to tylko wam
    prawakom taka możliwość z jakiegoś powodu nie pozwala spać po nocach.

  • 29. Data: 2021-07-21 10:18:23
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 20.07.2021 o 17:26, _Master_ pisze:

> [...]
    > głupiego, zatwardziałego, nie otwartego na świat i pewnie kiedyś kogoś
    > ZABIŁ a jak nie to przynajmniej ogranicza lewacką przestrzeń życiową.

    A tak szczerze, czy nie jest to prawdą, bo komu normalnemu może
    przeszkadzać np małżeństwo dwu lesbijek?

    A tak nawiasem - póki co to z brunatnym terrorem jest problem, a nie z
    czerwonym.

    Jeżeli nie da się wytłumaczyć, wyedukować że nie ma zgody na terror
    wobec innych niewinnych ludzi to można nawet reaktywować gilotynę.

  • 30. Data: 2021-07-21 14:52:14
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-21-lipca-2021 o 10:16, trybun pisze:
    > Niedobrze że przez te wasze zachcianki cierpią inni ludzie.

    Ja nie mam zachcianek. Chcę żyć jak do tej pory.

    Nie masz prawa mnie zmuszać do ZMIAN.

    Możemy o tym sobie tu podyskutować albo możesz wygrać wybory w tfuu
    demokracji i uchwalić prawo że gejowi trzeba salutować na ulicy i
    schodzić z drogi. Nie ma problemy. Ja się dostosuję. Niechętnie ale będę
    salutował. Ja przestrzegam PRAWA.